مزایای ریمپ خودروی 206

مجموعه : مجله خبری
مزایای ریمپ خودروی 206

یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای ارتقا و بهبود عملکرد خودرو و صرفه جویی در مصرف سوخت ریمپ کردن خودروها و تنظیم مجدد ای سی یو (کامپیوتر خودرو) به کمک الگوریتم های پیشرفته می باشد. این کار عمر موتور خودرو را افزایش داده و باعث می شود که خودرو در شرایط مختلف چندان تحت فشار قرار نگیرد.

 

ریمپ خودرو چیست؟

بهینه سازی مصرف خودرو همان ریمپ خودرو است. به عبارت دیگر ریمپ خودرو یا تعویض تراشه، فرآیندی سریع و مقرون به صرفه است که شامل تنظیم میکرو چیپ در واحد کنترل الکترونیکی موتور اتومبیل شما (ECU) به منظور باز نویسی تنظیمات کارخانه سازنده می باشد. این کار عملکرد اتومبیل شما را ارتقا بخشیده و به خودرو شما کمک می کند که با تمام توان خود کار کند.

 

ای سی یو (ECU) در اصل رایانه ای در اتومبیل شما است که قدرت موتور خودرو شما را کنترل می کند. هنگام تولید خودرو، تنظیمات پیش فرض روی نرم افزار ECU به طور معمول برای محدود کردن قابلیت های عملکرد آن تنظیم شده است.

 

کارخانه های سازنده خودرو با تطبیق این نرم افزار با شرایط اقلیمی، ارتفاع و کیفیت سوخت یک کشور خاص، این کار را برای طولانی تر کردن عمر خودرو انجام می دهند. همچنین این بدان معنی است که آن ها می توانند نسخه سریع تر و قدرتمند تری را در تاریخ بعدی منتشر کنند.

 

با بهینه سازی برنامه کامپیوتر خودرو و تنظیم دقیق موتور آن می توان قدرت و گشتاور خودرو را افزایش داد و عملکرد کلی آن را تا حداکثر 35٪ افزایش داد. بهتر است که ریمپ خودرو توسط يك متخصص واجد شرايط انجام شود تا از آسيب رسیدن به موتور جلوگيري شود. این کار حدود 30 دقیقه طول می کشد و اگر به درستی انجام شود، باید تقریبا سرعت متوجه بهبود و تغییر چشمگیر عملکرد خودرو شوید.

مزایای ریمپ خودروی 206

ریمپ خودرو 206

پژو 206 یکی از پر فروش ترین خودروهای بازار است. موتور این خودرو موتور سري TU از خانواده موتورهای چهار سیلندر کوچک است. این موتورها نخستین بار در سال 1986 با خودرو Citroën AX معرفی شدند. TU ها دارای هر دو نوع بنزیلی و دیزلی بدون توربو (TUD) هستند.

 

برای ریمپ کردن و ارتقای هر یک خودروهای 206 تیپ 1 تا 6 خدمات و تغییرات گوناگون و منحصر به فردی ارائه و اعمال می شود. به عنوان مثال ریمپ خودرو 206 تیپ 1 با موتور TU3 شامل ریمپ دما، شتاب و مصرف سوخت می باشد؛ در حالی که در ریمپ خودرو 206 تیپ 5 کاهش دمای کارکرد فن، افزایش شتاب اولیه و رفع کپ، کاهش مصرف سوخت و حذف سنسور دوم اکسیژن صورت می گیرد.

 

مزیت های ریمپ خودرو 206

با ریمپ کردن خودرو 206، مصرف سوخت آن کاهش یافته و عملکرد این خودرو بهبود می یابد. این کار از طریق اصلاح جرقه زنی شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور و اصلاح هوا دهی دریچه گاز انجام می شود.

 

با اصلاح جرقه زنی شمع ها احتراق در سیلندر به درستی و به طور کامل اتفاق می افتد و بدین ترتیب طول عمر موتور افزایش و مصرف سوخت آن کاهش می یابد. با ریمپ کردن خودرو 206 مکانیزم پاشش سوخت به صورت افشانه ای شده و ترکیب اکسیژن و سوخت به درستی انجام می شود؛ این امر موجب افزایش بازده اتومبیل می گردد.

 

در صورتی که سوخت و هوا به درستی با یکدیگر مخلوط نشوند، مشکلاتی برای خودرو شما پیش خواهد آمد. اگر سوخت زیاد باشد، احتراق به خوبی رخ نمی دهد و اگر هوا زیاد باشد، مخلوط سوخت و اکسیژن خاموش شده و موتور و قطعات خودرو آسیب مبیبیند و در هر دو صورت خودرو راندمان لازم را نخواهد داشت.

 

مزایای ریمپ خودروی 206

ریمپ 2026 در مرکز کاراک

مجموعه خدماتی که در مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ کاراک برای ریمپ خودرو 206 ارائه می شود شامل افزایش سرعت و قدرت خودرو، افزایش شتاب و سرعت، کاهش مصرف سوخت، حذف لرزش های خودرو، رفع کپ حین حرکت، حذف محدودیت دور موتور، کاهش دمای کارکرد فن، رفع کپ اولیه و… می باشد و فول ریمپ 206 تمامی این موارد را در بر دارد. مرکز ریمپ کاراک کلیه این خدمات را با قیمت و کیفیت تضمین شده به شما ارائه می دهد.

 

آیا ریمپ کردن برای موتور خطرناک یا مضر است؟

به نقل از تسنیم ، تغییر تنظیماتی که بر واحد کنترل موتور خودرو اثر می گذارد، می تواند اثرات مضر و مخربی نیز داشته باشد؛ اما همه این تاثیرات بستگی به این دارد که چه کسی این نرم افزار را نوشته است و اینکه مسئول تنظیم کننده تغییرات وسایل نقلیه چگونه آن ها را بر روی خودرو پیکربندی کرده و اعمال کرده است.

 

بنابراین هرگز نباید خودتان تصمیم به ریمپ کردن اتومبیل خود گرفته یا برای انجام این کار به هر تعمیرگاهی مراجعه کنید. تیم متخصص مرکز ریمپ کاراک کلیه خدمات مربوط به ریمپ انواع خودروها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد.