مشاوره و خرید آنلاین آب تصفیه کن تایوانی

مجموعه : مجله خبری
مشاوره و خرید آنلاین آب تصفیه کن تایوانی

می دانیم که آب برای سلامتی انسان بسیار مهم ست و بدن ما روزانه به حداقل هشت لیوان آب نیاز دارد. با توجه به آلودگی های آب شهری در کشور، وجود دستگاه تصفیه آب در هر خانه بسیار ضروری است. ما در این مقاله برند های معتبر دستگاه تصفیه آب را معرفی و نکات مهم در خرید آن را بررسی می کنیم.

 

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب

به علت وجود برند های تقلبی در بازار، لازم است برند های معتبر دستگاه تصفیه آب را شناسایی کنیم. چرا که دستگاه تقلبی می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد. تایوان یکی از قدرتمند ترین کشور ها در تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی است. سه برند soft water  و  cck و aqua pro از برند های معتبر دستگاه های تایوانی می باشند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

 

برند تصفیه آب سافت واتر: شرکت سافت واتر با تجربه ای 66 ساله دستگاه های با کیفیتی را تولید می کند که جزو پرفروش ترین ها می باشد. این برند قدیمی ترین و معروف ترین برند تصفیه آب در ایران می باشد. تصفیه آب سافت واتر یک دستگاه شش مرحله ای می باشد و موتور پر قدرتی دارد. این دستگاه بو و طعم آب را بهبود می بخشد. از طریق سیستم اسمز معکوس باکتری های مضر آب را از بین می برد. هم چنین سختی آب را نیز کاهش می دهد. چرا که آب آشامیدنی تصفیه نشده گاها طعم فلز می دهد و با این دستگاه شما می تونید از طعم آب لذت ببرید. ممبران دستگاه سافت واتر 11 لایه است و می تواند بیش از 150 لیتر آب را تصفیه کند. سافت واتر یک دستگاه بسیار حرفه است و می توانید به راحتی به آن اطمینان کنید.

 

مشاوره و خرید آنلاین آب تصفیه کن تایوانی

برند تصفیه آب سی سی کا: سی سی کا از بهترین دستگاه های تصفیه آب است که تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند. این برند سابقه ی طولانی و کیفیت بالایی در تولید دستگاه های خود دارد و در ایران نیز بسیار شناخته شده است. نکته مهم در رابطه با شرکت سی سی کا این است که تمامی قطعات از مخزن ها گرفته تا فیلتر ها و غیره همگی در خود این شرکت تولید می شوند. این برند دارای دستگاه هایی با 6 الی 8 مرحله است که تا 0001/0 میکرون آلودگی های آب را از بین می برد. این دستگاه ها با روش اسمز معکوس عمل می کند که بهترین روش برای تصفیه آب است. با فیلتر قلیایی خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد و وجود فیلتر مینرال باعث می شود تا تمامی مواد و املاح معدنی مفید بدن به آب بازگردد. به راحتی قابل حمل هستند و زیر سینک آشپزخانه نصب می شوند. این برند تمامی استاندارد ها و تاییدیه های جهانی را داراست.

 

برند تصفیه آب آکوا پرو: آکواپرو نیز یک برند مشهور تایوانی است که طرفداران زیادی دارد. دارای دستگاه هایی با 6 الی 8 مرحله است از جمله دستگاه های قلیایی و فرا بنفش. این دستگاه ها نیز از روش اسمز معکوس استفاده می کنند. فیلتر اشعه فرا بنفش  آن قادر است هرگونه باکتری و میکروب موجود در آب را ازبین ببرد. فیلتر قلیایی نیز کلیه املاح و مواد معدنی مفید بدن را به آب باز می گرداند. دستگاه های تصفیه آب آکواپرو بو و مزه نا مطبوع آب را از بین می برند و هم چنین آلاینده های میکروبی و فلزات سنگین آب را تا 0001/0 میکرون حذف می کنند.

 

راهنمای انتخاب بهترین تصفیه آب

برای خرید یک دستگاه تصفیه اب ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید . اینکه آب را با چه کیفیتی می خواهید. دستگاه های تصفیه آب در دو نوع زیر سینکی و رومیزی وجود دارند و نوع رومیزی آن به دلیل طراحی خاص قیمت بالاتری دارد. هم چنین این دستگاه ها در دو نوع بدون پمپ و مخزن و نوع دوم یعنی اسمز معکوس هستند که نوع اول آن برای کاهش سختی آب مناسب نمی باشد. دستگاه های اسمز معکوس بهترین نوع دستگاه تصفیه آب است و از نظر کیفیت بسیار مطمئن می باشند. به دلیل وجود فیلتر ممبران در آن، سختی آب را کامل از بین می برند و تمامی مواد و املاح مضر را حذف می کنند. 

 

از دیگر نکات مهم در خرید تصفیه آب، اطمینان از استاندارد بودن آن است. تمامی قطعات دستگاه باید برند یکسانی داشته باشند. متاسفانه برخی فروشندگان قطعاتی با برند های مختلف می خرند و آن را مونتاژ می کنند. به این ترتیب دستگاه های تقلبی تولید می کنند که بسیار شاهد آن ها هستیم.

مشاوره و خرید آنلاین آب تصفیه کن تایوانی

هم چنینی تعداد فیلتر ای دستگاه نیز مهم است. دستگاه های 6 فیلتری بسیار مناسب می باشند و باید دقت داشته باشید که حتما فیلتر ممبران را دارا باشد. فیلتر های قلیایی و فرا بنفش نیز ضروری نیست اما می توانید آن ها را نیز تهیه کنید و دستگاهی با تعداد فیلتر 7 یا 8 داشته باشید.

از نمایندگی ها و فروشندگان معتبر خرید کنید و قبل از خرید حتما از وضعیت گارانتی دستگاه اطمینان پیدا کنید. هم چنین آن ها خدمات پس از فروش را نیز باید در اختیار شما قرار بدهند چرا که دستگاه های تصفیه آب ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شوند و یا فیلرهایشان عوض شود.

 

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب

فروش اینترنتی محصولات شرکت راد گستر نوین فرصتی است برای شما تا دستگاه تصفیه آب مناسب خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید. این شرکت با سابقه ای بیش از 16 سال در زمینه واردات انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی، نمایندگی  برند های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو نیز می باشد و دستگاه هایی با بازدهی بالا و هم چنین اصل را در اختیار شما قرار می دهد. با خرید اینترنتی از سایت راد گستر نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید بلکه فهرستی از انواع محصولات را همراه با توضیحات جامع و کامل و هم چنین عکس های آن مشاهده می نمایید و می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 

همچنین قبل از خرید نیز می توانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید تا شما را برای خرید دستگاه مناسب بودجه و نیازتان راهنمایی کنند. شما با خرید از سایت از گارانتی یک ساله و تخفیفات ویژه نیز بهره مند می شوید. هم چنین خدمات پس از فروش نیز پس از اتمام مهلت گارانتی با هزینه ای مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت و تمام هزینه های ارسال و نصب آن نیز رایگان می باشد. شما قیمت تصفیه آب را مناسب تر از هر جای دیگری در راد گستر نوین پیدا خواهید کرد و می توانید یک دستگاه تصفیه آب اصل را در خانه ی خود داشته باشید.