معتبرترین مرکز فروش آجر لفتون کجاست؟

مجموعه : مجله خبری
معتبرترین مرکز فروش آجر لفتون کجاست؟

معتبرترین و بهترین مرکز خرید و فروش آجر لفتون در کجا واقع شده است؟ برند امیران نما یکی از بزرگترین تولید کنندگان آجر لفتون (آجر 10 سوراخ یا سوراخ دار) در ایران است که می‌توانید تمام محصولات را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

آجر لفتون یا آجر مهندسی، یکی از اصلی‌ترین مصالح ساختمانی است که از ابتدای شروع پروژه‌ی ساخت‌وساز، دغدغه‌ی خرید آن مطرح می‌شود. این محصول را باید حتما از انواع مرغوب و باکیفیت تهیه کرد. درغیر‌این‌صورت، بروز خسارت در آینده‌ی دور یا نزدیک برای ساختمان حتمی خواهد بود. بهترین راه خرید مطمئن آجر لفتون، انتخاب برندی معتبر است که محصولاتی باکیفیت تولید کرده و ضمانت‌های لازم را نیز ارائه می‌کند.

 

در این مقاله به معرفی یکی از بهترین تولیدکننده‌های انواع آجر و آجر نما در کشور می‌پردازیم که آجر لفتون را در نیز تنوع بالایی تولید می‌کند. اگر قصد خرید آجر لفتون برای پروژه‌ی خود را دارید با ما همراه شده و دغدغه‌ی خرید مطمئن و مقرون‌به‌صرفه‌ی آن را برای خود رفع کنید.

 

امیران نما صاحب بزرگترین خط تولید آجر در ایران

شرکت امیران نما را بسیاری از دست‌اندرکاران صنعت ساخت‌وساز می‌شناسند. این شرکت یکی از برترین خطوط تولید انواع آجر ازجمله آجر لفتون یا آجر سوراخ دار را در اختیار خود داشته که مجهز به ماشین‌آلات پیشرفته، پربازده، سریع و دقیق خارجی است. امیران نما تنوع گسترده‌ای از آجر و آجر نما را تولید می‌کند که شامل طرح‌ها، اندازه‌ها و اشکال معمول تا مدرن و ابداعی این شرکت نیز می‌شوند.

 

یکی از وجوه تمایز شرکت امیران نما از دیگر تولیدکنندگان آجر در کشور این است. این شرکت دو خط تولید و درواقع، دو کارخانه دارد. اولین کارخانه‌ی امیران نما در استان تهران، شهرستان چرم‌شهر ورامین و دومی نیز در صفادشت کرج واقع است. به‌همین‌سبب، بخش بزرگی از بازار آجر و آجر لفتون کشور در دست امیران نماست.

 

امیران نما درحال‌حاضر محصولات خود را به ۱۰ کشور خارجی نیز صادر می‌کند. موفقیتی که نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای محصولات این شرکت و قابلیت رقابت آنها با برندهای خارجی است.

 

مزایای خرید آجر لفتون از امیران نما

خرید آجر لفتون از امیران مزایای متعددی در پی دارد که شامل مزایای اقتصادی، کیفی و خدماتی این شرکت شده و در ادامه به مرور به آنها می‌پردازیم.

 

کیفیت بالای آجر لفتون امیران نما

مسلما اولین فاکتوری که باید هنگام خرید مصالح ساختمانی درنظر بگیرید کیفیت آنهاست. آجر لفتون، یکی از حساس‌ترین مصالح ازاین‌نظر محسوب می‌شود و اشتباه در تشخیص کیفیتش می‌تواند دردسرهای زیادی را برای ساختمان به همراه داشته باشد.

 

امیران نما به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده‌ی معتبر در ایران، تاکنون موفق به اخذ ده‌ها گواهی‌نامه کیفی معتبر از سازمان‌های ایرانی و خارجی شده است. گواهی ایزو ۹۰۰۱، استاندارد CE اروپا، چندین تاییدیه از شرکت‌های اروپایی و تاییدیه سازمان استاندارد ملی ایران، ازجمله گواهی‌نامه‌های اخذشده توسط این شرکت هستند.

معتبرترین مرکز فروش آجر لفتون کجاست؟

 

علاوه بر اینها، تعداد پروژه‌های امیران نما خود نشان‌دهنده‌ی کیفیت محصولاتش است. این شرکت در طول مدت ۱۳ سال فعالیت خود موفق به انجام هزاران پروژه در ایران و صدها پروژه در خارج از مرزهای ایران شده است. شرکت آب‌وفاضلاب تهران، شرکت ایران‌خودرو، اداره‌ی آموزش‌وپرورش استان البرز، شهرداری تهران و هتل المپیک تنها برخی از مشتریان شناخته‌شده‌ی امیران نما محسوب می‌شوند.

 

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

از شواهد و مدارک که بگذریم، تعهد امیران نما به استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب نیز نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای محصولاتش است. امیران نما مدعی است که از مرغوب‌ترین خاک رس و مواد اولیه در تولید آجر لفتون و دیگر محصولات خود استفاده می‌کند که عاری از هرگونه آهک و نمک‌های محلول در خاک است. موادی که می‌توانند سبب شوره‌زنی و کاهش استحکام آجر شوند.

همچنین امیران نما در خط تولید آجر لفتون خود از ماشین‌آلات پیشرفته استفاده کرده و دخالت نیروی انسانی و خطاهای در پی آن را کاهش می‌دهد. این ماشین‌آلات دقت پخت، تناسب مواد اولیه و قالب‌گیری را بالا برده و سبب تولید محصولاتی هرچه یکدست‌تر شده‌اند.

 

قیمت آجر لفتون؛ خریدی مقرون به صرفه

مسلما در کنار کیفیت، مسئله‌ی قیمت نیز یکی از دغدغه‌های مهم شما هنگام خرید مصالح ساختمانی خواهد بود. بررسی قیمت محصولات امیران نما به‌ویژه آجر لفتون این شرکت در ماه‌ها و سال‌های گذشته، نشان می‌دهد که این شرکت همواره در بین برندهایی با قیمت مصرف‌کننده‌ی مناسب قرار داشته است. به‌کارگیری تکنولوژی‌های تولید هوشمندانه، صادرات به کشورهای دیگر و کاهش ضایعات در تولید از مهم‌ترین عوامل موفقیت امیران نما در این امر محسوب می‌شوند.

 

علاوه‌براین، امیران نما در تعیین و استعلام قیمت محصولاتش نیز بسیار شفاف عمل می‌کند. در حالی که بسیاری از شرکت‌های رقیب این تولیدکننده در برابر بخش قیمت محصولات خود در وب‌سایت‌هایشان عبارت «تماس بگیرید» را نوشته‌اند، امیران را روزانه قیمت‌های خود را آپدیت کرده و در فروش نیز متعهد به آنهاست. برای این منظور، کافی است که به صفحه‌ی اول وب‌سایت این شرکت و یا صفحه قیمت اجر مراجعه کنید.

 

خدمات ارسال و پس از فروش آجر لفتون امیران نما

در پی هر خریدی خدمات آن نیز مطرح می‌شود. یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین خدمات در خرید انواع مصالح ساختمانی ارسال سریع، به‌موقع و نیز رعایت ایمنی در انجام این کار است. یکی از منابع اصلی خسارت به مصالح ساختمانی، فرآيند ارسال است که عموما توسط افراد آموزش‌ندیده و به روش‌های قدیمی انجام می‌شود. امیران نما یکی از مجهزترین سامانه‌های ارسال مصالح ساختمانی در کشور را در اختیار خود دارد که متشکل از ماشین‌آلات و افراد آموزش‌دیده‌ی حرفه‌ای است. این شرکت، ضمانت‌های لازم را نیز در این زمینه ارائه می‌کند.

معتبرترین مرکز فروش آجر لفتون کجاست؟

علاوه بر ضمانت ارسال، امیران نما با هدف اثبات کیفیت محصولات خود، یکی از طولانی‌ترین ضمانت‌های کیفیت را نیز ارائه می‌کند که برابر با ۱۵ سال است. این ضمانت به‌ویژه در مورد آجر لفتون که نقش مهمی در امنیت و در برخی موارد، نمای ساختمان دارد، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

 

خرید آسان آجر لفتون، آجر سفال، آجر نسوز و غیره

فرآیند خرید آسان، به همراه مشاوره‌ی خرید، دیگر مزیت انتخاب امیران نما به‌عنوان تولیدکننده‌ی برتر آجر لفتون، آجر سفال، آجر نسوز نما در کشور است. در وب‌سایت امیران نما تمامی روش‌های خرید از این شرکت ذکرشده و می‌توانید در صفحات قیمت آجر، قیمت آجر سفال و سایر محصولات را همراه با اطلاعات به‌روز لازم مانند روش‌های ارسال، شرایط بازگشت و غیره نیز به صورت کاملا شفاف و گویا قرار داده شده است.

 

سخن آخر

آجر لفتون، یکی از اقلامی است که هنگام ساخت‌وساز یا بازسازی ساختمان قطعا به آن نیاز خواهید داشت. تهیه‌ی این محصول از برندی مطمئن و معتبر می‌تواند برطرف‌کننده‌ی تمامی دغدغه‌های شما درخصوص کیفیت و قیمت این محصول باشد. امیران نما به گواه بسیاری از سازنده‌ها بهترین تولیدکننده‌ی این محصول در کشور است که ضمن تولید محصولات باکیفیت، خدمات ارسال و پس از فروش خوبی نیز ارائه می‌دهد.