معرفی انواع سرویس خواب های جذاب

معرفی انواع سرویس خواب های جذاب

معرفی انواع سرویس خواب­های جذاب

در این مقاله ابتدا به این اشاره می­کنیم که یک سرویس خواب شامل چه چیزهایی است. سپس به معرفی انواع سرویس­های خواب­ جذاب و کاربردی مانند سرویس خواب عروس، اسپرت و … می­پردازیم. شما چقدر درباره سرویسهای ­خواب اطلاعات دارید؟آیا متریال، طرح و رنگ دلخواه از سرویس خواب را که متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما باشد، می­شناسید؟ اگر به زودی می­خواهید به خرید یک سرویس خواب کامل برای اتاق خواب خود بروید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

سرویس خواب

سرویس خواب یکی از آیتم­های اصلی اتاق خواب کودک، عروس و… محسوب می­شود. البته به تنوعی که در مدل­ها و اندازه­ها و دیگر معیارهایی که قیمت­ها را متمایز می­کند، قطعا خرید این قطعه برای اتاق خواب مهم است و ممکن است هزینه­بر باشد. از این­رو دقت کنید که آیتمی را انتخاب کنید که  زیبایی، راحتی و البته هماهنگی طرح و رنگ آن با دکوراسیون داخلی اتاق شما حفظ شود.

 

حال اگر به طور کاملا واضح بخواهم بگویم سرویس خواب شامل چه چیزهایی می­شود، می­توانم به کمد، پاتختی، میز آرایش، آینه، پاف اشاره کنم. بنابراین هر قطعه به اندازه خود اهمیت دارد و باید زمان بگذارید و آیتم­های موردنظر را بیابید که یک سرویس خواب عالی، هماهنگ و شکیل برای شما به ارمغان آورد.

 

البته از آیتم­هایی که در بالا نام بردم، شما می­توانید طبق محدودیت­های فضا و همچنین بودجه خود برای حذف یا اضافه کردن هر کدام از آنها تصمیم بگیرید. ممکن است اتاق خواب شما کوچک باشد و شما تصمیم بگیرید که برای مثال از خرید پاف یا پاتحتی خودداری کنید.

 

تخت­خواب­ها در دسته­های مختلفی تقسیم می­شوند که می­توان به تخت­خواب تک نفره، دونفره، نوزاد، دو طبقه، تاج­دار، پن­لدار، تاشو کم­جا، سایبانی، جک­دار و… اشاره کرد.

 

اگر بنا به دلایلی از جمله بودجه کم تصمیم گرفتید یک تخت­خواب دست دوم بخرید، کاملا دقت کنید که آن را به خوبی بررسی کنید تا ترک یا شیار نداشته باشد. زیرا این شیارها در اثر خوردگی توسط موریانه به وجود می­آیند.  ما خرید این تخت­خواب را به شما پیشنهاد نمی­کنیم زیرا بهداشتی نیست.

 

سرویس خواب چوبی

یکی از معیارهای انتخاب سرویس خواب، متریال یا جنس آن می­باشد. سرویس خواب­های موجود معمولا ازلحاظ متریالی که در ساخت آنها به کار می­رود، به چهار دسته که شامل چوب، ام دی اف، فلز و ورق ملامینه تقسیم می­شوند.

 

یکی از متریال­های موردعلاقه و کاربردی در بسیاری از قطعات دکوراسیون داخلی که انتخاب اول هر طرفدار محیط زیستی نیز محسوب می­شود، چوب است.  چوب متریالی زیبا، با استقامت و گرم برای اتاق خواب­های شما است. به خصوص اگر اتاق خواب شما با دکوراسیون داخلی رنگ گرم درهم آمیخته شده است، سرویس خواب چوبی می­تواند بهترین گزینه از متریال برای اضافه شدن به فضای موردنظر باشد تا بیشترین هماهنگی و زیبایی را در اتاق خلق کند.

معرفی انواع سرویس خواب های جذاب

سرویس خواب مدرن

سرویسهای خواب­ سبکهای مختلفی دارند که از آنها می­توان به کلاسیک، مدرن، سلطنتی و … اشاره کرد. یکی از سبک­هایی که طرفدارن خاص خود را دارد، مدرن می­باشد. همانطور که می­دانید در دکوراسیون داخلی نیز سبکی به همین نام داریم که ساده و زیباست. اگر شما با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و علاقه خود تصمیم گرفتید یک سرویس خواب مدرن بخرید، باید بگویم که یکی از زیباترین، شیک­ترین و ساده­ترین سرویس­های خواب را برای اتاق خود انتخاب کردید. سرویس مدرن تنوع خودش را در متریال، طرح و رنگ دارد. شما اگر سخت­پسند هم باشید، می­توانید با خیال راحت انتخاب کنید. تنها با یک جستجوی ساده با هزاران ایده و مدل از سرویس خواب مدرن آشنا خواهید شد. اما به طور کلی اگر بخواهم توصیفی از سرویس­های مدرن ارائه دهم، باید بگویم که  این سرویس معمولا در طرح­های ساده بدون هیچ شلوغی و درهمی وجود دارند، برای مثال طرح خطوط موازی که مورد علاقه افراد زیادی است. در سرویس خواب مدرن از نظر رنگ از رنگ­های خنثی نظیر سفید، خاکستری و مشکی استفاده شده است. اگر شما هم شیک بودن را در سادگی می­بینید، قطعا سرویس­های مدرن نزدیک­ترین نوع به سلیقه شما می­باشند.

یکی از نکاتی که شاید به هنگام خرید دانستن آن برای شما مفید باشد، این است که سرویس­های خواب مدرن بسیاری با رنگ­های متفاوت از تیره تا روشن در ابعاد مختلفی هست که انتخاب آن به فضای اتاق خواب شما وابسته است. اگر اتاق خواب شما کوچک است، بهترین انتخاب برای اینکه فضای اتاق را بزرگتر نشان دهد، انتخاب یک سرویس خواب مدرن با رنگ روشن است.

معرفی انواع سرویس خواب های جذاب

سرویس خواب اسپرت

یکی دیگر از سبک­های سرویس خواب که پرطرفدار است، سرویس خواب اسپرت می­باشد. سرویس­های اسپرت زیبا با طرح ساده هستند اما با سبک سرویس­های مدرن تفاوت­هایی دارند. حال اگر سبک دکوراسیون داخلی اتاق شما مدرن است، هیچ مشکلی در استفاده از سرویس خواب اسپرت در این فضا وجود ندارد. برای مثال شما می­توانید از یک سرویس اسپرت به رنگ مشکی یا  سفید استفاده کنید که با  سبک مدرن اتاق شما هماهنگی داشته باشد.

 

سرویس خواب­های سبک اسپرت نیز تنوع و گوناگونی بالایی در طرح، متریال و رنگ دارند که دست شما را برای انتخاب باز می­گذارند. یکی از متریال­هایی که در این سبک سرویس طرفدار زیادی دارد، چوب است. اگر شما می­خواهید یک سرویس خواب چوبی انتخاب کنید که مناسب با دکوراسیون داخلی اتاق شما است، با دنیایی از ایده رو برو هستید که بتوانید به راحتی آیتم دلخواه خود را انتخاب کنید.

معرفی انواع سرویس خواب های جذاب

سرویس خواب عروس

خرید جهیزیه یکی از مهم­ترین مسائل قبل ازدواج است که قسمتی از این خرید شامل سرویس خواب عروس می­باشد. بسیاری از نوعروسان برای سرویس خود رنگ سفید را انتخاب می­کنند که علاوه بر زیبایی و بزرگ نشان دادن فضای اتاق،  نشانگر خوشبختی و شادی برای شروع زندگی آنها می­باشد. اگر شما می­خواهید یک سرویس عروس بخرید که رنگ آن روشن باشد، اولین پیشنهاد ما به شما سرویس خواب عروس سفید است. زیرا علاوه بر حس آرام­بخش بودن آن درصورت خرید تمامی آیتم­های سرویس مانند میزآرایش، پاتختی، آینه، کمد و… اتاق شما را شلوغ و درهم نشان نمی­دهد.

مانند هر سرویس خوابی با سبک­های مختلف، سرویس عروس هم در مدل­های کلاسیک، مدرن، سلطنتی و … وجود دارد که تمامی سلیقه­های زوجهای جوان را پوشش می­دهد. این تنوع در متریال، طرح و رنگ هم دیده می­شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایت ماکان دکور بازدید نموده یا با شماره تلفن های شعب ماکان دکور تماس حاصل نمایید:

makandecor.com

026-32243997 – 026-32210939 – 026-32233127

طراحی سایت فروشگاه ماکان دکور توسط ایران سایت انجام پذیرفته است

معرفی انواع سرویس خواب های جذاب

برچسب‌ها: