معرفی برندی معتبر در حوزه درب های کرکره ای در تهران

مجموعه : مجله خبری
معرفی برندی معتبر در حوزه درب های کرکره ای در تهران

کرکره برقی از محصولاتی است که برای رفاه و آسایش مزایای زیادی دارد که مغازه داران بیشتر از هر کسی اهمیت آن را درک می کنند. کرکره های اتومات در مکان های مختلفی از جمله مغازه و فروشگاه، انبار، پارکینگ، خودروهای حمل بار، ویلا، غرفه بکار می رود که علاوه بر راحتی در باز و بسته کردن درب، سبب امنیت و آرامش بیشتری می شود. همیشه وقتی صحبت از درب های کرکره‌ای در میان است، شما از 4 تصور مثبت رایج مطمئن خواهید بود:

 

امنیت، حریم خصوصی، مدرن بودن، رفاه آقای کرکره یکی از برندهایی است که با سابقه و تجربه 15 ساله از سال 98 با رویکرد جدیدی فعالیت خود را آغاز کرده که با تمرکز بر روی خدمات کرکره برقی در سرتاسر تهران شامل فروش، نصب و راه اندازی، تعمیر کرکره برقی تمام تلاش خود را کرده تا علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب، در سریع ترین زمان ممکن خدمت رسانی کند تا خیال صاحبان مغازه و مراکز تجاری، واحدهای صنعتی، مدیران ساختمان و صاحبان ملک را راحت کند.

 

یکی از مهمترین ویژگی های آقای کرکره، سرعت عمل در اعزام نیروی متخصص به محل شماست. چرا که زمانی که یک مغازه دار اول صبح به مغازه خود می رسد تا کسب و کار و روزی خود را شروع کند و متوجه می شود که کرکره بالا نمی رود باید فوراً به دنبال تعمیرکار کرکره برقی متخصص باشد و اینجاست که آقای کرکره بهترین گزینه برای شماست و سرعت عمل در تعمیرات کرکره برقی در همه محله های تهران توسط آقای کرکره انجام می شود.

 

خرید کرکره برقی از آقای کرکره شامل 18 ماه گارانتی بی قید و شرط است چرا که علاوه بر گارانتی قطعات، آقای کرکره مسئولیت گارانتی همه قطعات را هم برعهده می گیرد و خیال خریداران را از هرگونه مشکلاتی راحت می کند. البته که دستور العمل استفاده صحیح کرکره برقی را به کاربران هنگام نصب اعلام می کند که از مشکلات و خرابی های ناشی از سهل نگاری به دور باشند.

 

روش خرید از آقای کرکره خیلی سادست، کافی است با شماره تلفن 02177393439 و یا شماره تماس های اعلام شده در سایت آقای کرکره تماس بگیرید و از مشاوره خرید کرکره آگاه شوید. بر اساس موقعیت و سایز درب شما و جنس و مکانیزم باز و بسته شدن کرکره، براورد حدودی قیمت انجام می شود و برای بررسی دقیقتر، به محل شما بصورت رایگان مراجعه می کنند تا همه موارد بررسی شود و قیمت دقیق اعلام شود. برای شما فاکتور ارائه می شود و پس از یک روز عملیات نصب توسط متخصصین شروع می شود.

 

کرکره‌های اتوماتیک در انواع تیغه‌های آلومینیومی، فوم دار، پانچی، گالوانیزه، فولادی و پلی کربنات، رول گیتر با مکانیزم های مختلف رول آپ، سایدرول، کتیبه‌ای در آقای کرکره قابل ارائه است که با توجه به مورد مصرفی، سلیقه مشتری و مشاوره توسط تیم تخصصی آقای کرکره به خریداران توصیه می‌شود.

 

معرفی برندی معتبر در حوزه درب های کرکره ای در تهران

طراحی لوگو و کاراکتر آقای کرکره توسط آژانس مسیرذهنی (آژانس خلاق در زمینه طراحی لوگو و هویت بصری) طراحی شده تا مخاطبین به راحتی برند و پرسنل رسمی آقای کرکره را تشخیص دهند. در شرح این کاراکتر می توان گفت، طراحی بدن و اسکلت کرکره برقی بر حوزه تخصصی آقای کرکره که همان کرکره برقی و کرکره اتومات است، تأکید می‌کند و با نمایش شنل در پشت این کاراکتر، به سرعت عمل و توانایی اشاره می کند.

 

آقای کرکره در حال حاضر فقط سایت و دفتر مرکزی در تهرانپارس دارد و در حال ارائه خدمات با کیفیت است. در صحبتی که با تیم دیجیتال آقای کرکره که همان آژانس دیجیتال مارکتینگ مسیر ذهنی است انجام شده بیان کرده اند که ” این برند در تلاش است تا با ارائه خدمات حرفه ای و سریع، در خدمت مردم تهران باشد و برای توسعه این برند، قدم های آهسته و محکمی برخواهیم داشت و عجله ای نداریم که سریع تر از پتانسیل بازار و مجموعه این کسب و کار را بزرگ کنیم. بنابراین سایت و شماره تماس تنها راه های ارتباط با آقای کرکره است”

معرفی برندی معتبر در حوزه درب های کرکره ای در تهران

اجرای کرکره‌های چاپی و اختصاصی توسط آقای کرکره

کرکره‌های پلی کربنات، کرکره‌های لوکسی محسوب می‌شوند و ظاهر بیرونی یک مغازه را بسیار شیک جلوه می‌دهند و سبب می‌شود علاوه بر امنیت، داخل مغازه دیده شود. این روزها که تبلیغات رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته، کرکره‌های چاپی و اختصاصی هم جایگاه ویژه برای خود کسب کرده‌اند که آقای کرکره در اجرای آن خریداران را همراهی می‌کند. پیش از این کرکره‌های چاپی را برای برخی فروشگاه‌های پوشاک شاید دیده باشید. این نوع کرکره‌ها می‌تواند به‌عنوان یک اهرم تبلیغاتی و بازاریابی در زمانی که مغازه بسته است عمل کند و در ذهن مخاطبینی که از کنار مغازه رد می‌شوند، تبلیغات کند تا در ذهن ماندگاری بالاتری داشته باشد.

 

در حال حاضر آقای کرکره هر روز هفته و از ساعت 8 تا 22 ارائه خدمات می‌کند و شما می‌توانید به‌راحتی با بخش فروش و پشتیبانی آقای کرکره ارتباط برقرار نمایید.