معرفی بهترین بازی آنلاین اکشن

مجموعه : دنیای آنلاین
معرفی بهترین بازی آنلاین اکشن

این روزها طرفداران بازی های اکشن و تفنگی به شدت افزایش یافته است. استودیوهای بازی در این چندسال اخیر سعی کرده اند بهترین بازی های تفنگی را برای گوشی های هوشمند نیز تولید کنند و تاحدودی توانسته اند در این زمینه موفق شوند و بهترین بازی های بتل رویالی مثل پابجی موبایل، کالاف دیوتی موبایل و فورت نایت را برای گوشی تولید کنند.

 

این بازی مورد آزمایش های فراوانی قرار گرفته اند و بعد از عرضه شدنشان، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفتند و میلیون ها کاربر این بازی ها را دانلود کرده اند. اکثر این بازی ها به صورت آنلاین هستند و شما میتوانید با دوستان خود تجربه یک بازی عالی را داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم برای شما چندتا از بهترین بازی آنلاین اندروید در سبک اکشن را برایتان معرفی کنیم تا اگر هنوز این بازی ها در گوشی خود نصب ندارید، دانلود کنید و از این بازی ها لذت ببرید.

 

بازی آنلاین Call of Duty: Mobile

سبک این بازی اکشن است و بازی ها در این سبک باید به گونه ای طراحی شوند که کاربر به خوبی بتواند در هدف گیری، شلیک و هدایت مسلط باشد و مشکلی نداشته باشد. بازی کالاف دیوتی موبایل به خوبی توانسته است این موارد را رعایت کند و به کاربران اجازه میدهد به صورت اول شخص و یا سوم شخص با رقبای خود مبارزه کنند.

 

این بازی شامل حالت های بتل رویال، زامبی و چند نفر نیز است. Call of Duty Mobile دارای گرافیک بسیار خوبی است و میتوان به این بازی عنوان گرافیکی ترین بازی های اندروید را داد. شما میتوانید با مراجعه به تنظیمات، کیفیت گرافیک این بازی هیجان انگیز را برای خود تغییر دهید.

 

برای دانلود این بازی بهتر است گوشی هوشمند قوی داشته باشید چراکه گوشی های هوشمند روبه پایین توانایی اجرای این بازی را ندارند.  همچنین برای نصب این بازی حداقل باید 5 الی 9 گیکابایت از حافظه دستگاهتان خالی باشد.

 

ممکن است به دلیل کم بودن فضای ذخیره گوشی مجبور شوید عکس ها و ویدیوهای دلخواهتان را پاک کنید و یا خود گوشی موبایلتان این کار را انجام دهد ولی شما نگران نباشید چرا که شما میتوانید با روش ریکاوری عکس های پاک شده، عکس ها و ویدیوهای پاک شده خود را برگردانید. به هرحال برای نصب کالاف دیوتی سعی کنید حتما فضای خالی قابل توجهی داشته باشید.

 

این بازی دارای کنترلرهای لمسی فوق العاده ای است که میتوانید برای خود این کنترلر ها را شخصی سازی کنید. همچنین سازندگان این بازی امکان گفت و گوی صوتی و متنی را برای بازیکنان فراهم کرده است تا بازیکنان در هنگام بازی بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند و تجربه بازی بسیار خوبی را داشته باشند.

معرفی بهترین بازی آنلاین اکشن

بازی Sky Force Reloaded | یک بازی اندروید همه جانبه

این بازی یکی از بازی های همه جانبه برای اندروید است که میتوانید به صورت افلاین بازی را اجرا کنید. Sky Force Reloaded به سبک بازی های کلاسیک طراحی شده است که یکی از بهترین بازی های اکشن به صورت آفلاین است. این بازی با داشتن ویژگی هایی مانند سطوح جوی همراه با ماموریت های متنوع، نبرد های مختلف، گرافیک سه بعدی، موسیقی متن الکتریکی و صداگذاری بسیار حرفه ای توانسته است خود را در لیست بهترین بازی آفلاین اندروید 2022 جای دهد. اگر شما به دنبال یک بازی اکشن به صورت آفلاین هستید بدون لحظه ای تردید  Sky Force Reloaded را برای خود نصب کنید و از بازی لذت ببرید.

 

بازی Fortnite | بهترین بازی اکشن فانتزی

نسخه موبایلی این بازی بسیار شبیه به نسخه کنسولی اش است. عملکرد فوق العاده این بازی در گوشی های همراه توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شما با نصب فورتنایت به یک فضای بتل رویال فانتزی می روید و در این فضا سعی می کنید دیگر بازیکنان را از پا در بیاورید. یکی از قابلیت هایی که این بازی را نسبت  به دیگر بازی های آنلاین اکشن متمایز میکند، ساخت و ساز است. یعنی بازیکنان با داشتن ابزارهایی میتوانند ازادانه اجسام مختلف را تخریب و یا شروع به ساخت و ساز شوند.

اگر شما در دسته افرادی که طرفدار بازی های بتل رویال در فضاهای فانتزی هستند، قرار دارید نصب این بازی را به شما پیشنهاد میدهیم ولی اگر این سبک را دوست ندارید بهتر است با ما به سراغ بازی بعدی بیایید و آن را بررسی کنیم.

 

بازی PUBG Mobile | بهترین بازی برای بتل رویال

 PUBG Mobile یکی از اولین بازی هایی بود که سبک بتل رویال را در میان کاربران بازی های اکشن رواج داد. بی شک اگر این بازی تولید نمیشد ممکن بود بسیاری از بازی های محبوب امروزی ساخته نمیشد . بازی پابجی نسبت به نسخه کنسول خود دارای تفاوت هایی است. یکی از اصلی ترین تفاوت هایشان جوایز روزانه در نسخه موبایل است.  در این بازی بدون هیچ مشکلی شما میتوانید شخصیت مورد انتخاب خود را کنترل کنید و به راحتی دشمنان خود را مورد هدف قرار بگیرید و از بازی خود لذت ببرید.

همانند کالاف دیوتی موبایل در این بازی نیز شما میتوانید از طریق تنظیمات کیفیت گرافیک بازی را تنظیم کنید.

معرفی بهترین بازی آنلاین اکشن

بازی Modern Combat 5: Blackou | بهترین بازی تیراندازی

در این بازی میتوانید به صورت اول شخص به رقبای خود تیراندازی کنید. اگر شما علاقه بسیاری به بازی های تیراندازی دارید بدون هیچ معطلی به سراغ بازی Modern Combat 5: Blackout بروید. این بازی یکی از بهترین بازی هایی است که به صورت داشتان است و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند و شما نهایت لذت را از این بازی ببرید.

در این بازی شما نقش یک سرباز کهنه کار را دارید که باید حملات تروریستی را سرکوب کنید.  یکی از معایب این بازی این است که شما همزمان با عوض کردن خشاب، تیراندازی و یا سنگر گرفتن نمیتوانید کارکتر خود را نیز کنترل کنید. شما همچنین میتوانید بازی خود را بر روی چند نفره تنظیم کنید و با دوستان خود تجربه یک بازی بسیار هیجان انگیز را داشته باشید.

 

جمع بندی

بازی های بسیاری میتوان نام برد که هم در سبک اکشن هستند و هم آنلاین ولی در میان همه این بازی ها سعی کردیم چندتا از بهترین بازی های محبوب و پرطفدار این سبک را برایتان معرفی کنیم تا شما با نصب این بازی ها بتوانید نهایت لذت را ببرید. امیدواریم این مقال برای شما مفید بوده باشد. اگر تجربه بازی هریک از گیم های نام برده شده را دارید در بخش کامنت نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.