معرفی تلگرام فارسی اپدیت اذر 97

معرفی تلگرام فارسی اپدیت اذر 97

با وجود انتشار بیش از صدها نرم افزار پیام رسان تلگرام غیر رسمی، تعدادی از این نرم افزارها بیشتر از سایر اپلیکیشن های این حوزه به محبوبیت رسیدند. یکی از بهترین آن ها نرم افزار تلگرام فارسی می باشد. برای آپدیت نرم افزار تلگرام فارسی باید فقط و فقط به سایت ها و مارکت های معتبر مراجعه کنید.

 

به دلیل درخشش های مکرر این نرم افزار برخی از رقبای آن سعی داشته اند با انتشار نرم افزارهای شبیه ولی فیک از تلگرام فارسی، نام آن را بین کاربرانش خراب کنند. تلگرام فارسی نخستین تلگرام غیر رسمی است که در آن از زبان فارسی برای محیط برنامه استفاده شده است.

 

در تلگرام فارسی خبری از تبلیغات مکرر و خسته کننده نمی باشد. بسیار بعید است که بدون رضایت خودتان و بدون اجازه وارد کانال های مختلف بشوید. همه چیز در تلگرام فارسی برای آرامش و راحتی بیشتر شما فراهم شده است نه فقط برای درآمدزایی این نرم افزار.

 

متاسفانه در بسیاری از نرم افزارهای ایرانی دیده شده است که پس از رسیدن به یک محبوبیت نسبی، درآمد زایی به اصلی ترین هدف برنامه نویسان این گونه از برنامه ها تبدیل می شود. با این حال تلگرام فارسی را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید و خیالتان از این بابت کاملا آسوده باشد.

 

تعداد زیادی از شرکت های بزرگ کامپیوتری برای عقب نماندن از رقبای خود تصمیم گرفته اند یک نرم افزار پیام رسان با نام خود و به صورت رسمی منتشر کنند. شرکت گوگل نیز که برای همه آشناست نرم افزار محبوب خود به نام الو را منتشر کرد.

 

در جدیدترین آپدیت گوگل الو موضوع منحر به فرد بودن گوگل و حرفه ای بودن تیم آن کاملا مشخص شده است. این آپدیت سرشار از قابلیت های جدید و کاملا کاربردی برای کاربران فعال این اپلیکیشن می باشد.

 

خبر بسیار خوب برای افرادی که تلفن همراه هوشمند ندارند و یا ترجیه می دهند از کامپیوتر و لپ تاپ برای استفاده از نرم افزارهای خود کمک بگیرند این است که به تازگی گوگل الو برای سیستم عامل های ویندوزی نیز ساخته و منتشر شده است.

 

گوگل الو در ورژن ویندوزی نیز از یک محیط کاربری بسیار ساده و روان بهره می برد که بدون شک تمامی کاربران این پیام رسان را شیفته خود خواهد کرد. بهتر است برای آن که بتوانید در هر لحظه از گوگل الوی خود با خبر شوید، هم آن را برای تلفن همراه خود و هم برای لپ تاپتان دریافت کنید.

 

معرفی تلگرام فارسی اپدیت اذر 97

در مورد نرم افزارهای پیام رسان همیشه بحث حمایت از پیام رسان های ایرانی وجود داشته است. اما لزومی در این باری وجود ندارد که به صورت اجباری بخواهیم از این پیام رسان ها حمایت کنیم. یکی از بهترین نرم افزارهای پیام رسان ایرانی هاتگرام می باشد. با دانلود هاتگرام و نصب و فعال سازی آن بسیار سریع متوجه خواهید شد که این نرم افزار کاملا شبیه به تلگرام رسمی عمل می کند.

 

برای این که دلیل این موضوع را متوجه شوید باید بگوییم هاتگرام یک نرم افزار پیام رسان است که از سرورهای تلگرام برای پیاده سازی خود بهره گرفته است. در واقع هاتگرام نیز همانند تلگرام فارسی یک تلگرام غیر رسمی می باشد.

 

اما اگر بخواهیم از تفاوت های بین هاتگرام و تلگرام فارسی صحبت کنیم، یکی از بارزتری تفاوت های آن ها بحث فیلترینگ می باشد. به طور خلاصه باید گفت که هاتگرام از پروکسی های داخلی برای عبور از فیلترینگ استفاده می کند در حالی که تلگرام فارسی از این قابلیت بی بهره است. اگر از افرادی هستید که دوست ندارید برای هر ارتباط ساده روزانه در طول روز بارها و بارها برای اتصال به تلگرام از نرم افزارهای عبور از فیلترینگ استفاده کنید، بدون شک هاتگرام برای شما یک اپلیکیشن بسیار محبوب خواهد بود.

 

حالا که تقریبا هر پیام رسانی با یک ویژگی برجسته شده خود را در ذهن مردم و طرفدارانش جا می کند، باید شاهد خلاقیت های بیشتری در این زمینه باشیم چرا که تجربه ثابت کرده است برنامه نویسان در شرایط اضطراری تصمیمات بهتری می گیرند. اگر از قبل برای دانلود بیتاک اقدام کرده باشید و مدتی باشد که از این مسنجر هوشمند استفاده می کنید، تقریبا باید بدانید که بیتاک را همه با ساده بودنش به خاطر می آورند. بیتاک یک نرم افزار کاملا هوشمند است که در آن از انجام هرگونه اضافی کاری های بیهوده اجتناب شده است. بیتاک را آپدیت کنید و از کار با آن لذت ببرید.

 

در بیتاک می توانید تمامی پیام های خود را در فرمت های مختلف برای دوستان خود ارسال کنید اما باید توجه داشته باشید که این ارسال و دریافت پیام ها در محیطی کاملا ایزوله و امن صورت می گیرد و هرگونه نگرانی در این مورد کاملا بی جاست.

 

بیتاک به علت آن که در تمامی دنیا طرفداران و کاربران فعالی دارد، تصمیم گرفته است در ارائه نرم افزار خود در ورژن های جدید بحث های بومی و فرهنگی را نیز به صورت کاملا هوشمندانه در نظر بگیرد تا کاربرانش در هر صورتی با این اپلیکیشن احساس راحتی بکنند. بیتاک را می توانید از مارکت های معتبری همچون گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان به روزرسانی کنید.

 

در این مطلب تقریبا تمامی پیام رسان های محبوب مورد بررسی قرار گرفتند و می توان گفت جای یکی از برترین آن ها کاملا خالیست. واتساپ اگر در همان روزهای اول به وجود آمدن تا این حد به محبوبیت می رسید، شاید هرگز تا به امروز دوام نمی آورد.

 

چیزی که باعث شد واتساپ برای همیشه در ذهن ها ماندگار شود بحث موفقیت تدریجی این پیام رسان بود. در تاریخ برنامه ها و اپلیکیشن های تلفن همراه بسیار دیده شده است که نرم افزاری یک شبه تمام پله های موفقیت را طی می کند و پس از مدتی کوتاه دیگر نامی از آن برده نمی شود.

 

اما در مورد واتساپ موضوع کاملا تفاوت دارد. این پیام رسان که توسط برنامه نویسان شرکت فیسبوک طراحی شده است با یک برنامه ریزی بلند مدت و با یک استراتژی هدف دار مسیر موفقیت خود را طی کرده است.

 

در ابتدا واتساپ چیزی به غیر از نرم افزاری کپی کننده و تقلیده کننده نبود. اما به مرور زمان شاهد آن بودیم که قابلیت های منحصر به فرد بسیار جذابی به واتساپ اضافه شد که تمامی رقبای این پیام رسان را آرام آرام از صحنه رقابت خارج کرد. واتساپ با وجود تمامی این موفقیت ها هنوز هم به صورت رایگان برای کاربران خود اقدام به ارائه سرویس می کند.