معرفی متخصص ایمپلنت دندان در تهران

مجموعه : پزشکی و سلامت
معرفی متخصص ایمپلنت دندان در تهران

متخصص ایمپلنت دندان یکی از نکات مهمی است که برای کاشت ایمپلنت دندان باید به آن توجه کنید. به همین دلیل نکته حائز اهمیت این است که بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را بشناسید.

 

به همین دلیل در ادامه این مطلب به معرفی بهترین متخصص ایمپلنت در تهران می پردازیم.

 

قبل از معرفی بهترین متخصصین ایمپلنت در تهران ببینیم که ایمپلنت دندان چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک روش ایمن و مطمئن برای کاشت دندان از دست رفته است. اگر به هر دلیلی دندان خود را از دست داده اید و از جای خالی آن رنج می برید، بهترین روش کاشت دندان طبیعی با همان ایمپلنت دندان است.

 

ایمپلنت دندان یکی از روش های کاشت دندان است و روش های دیگری مانند بریج دندان و … نیز وجود دارد که ایمپلنت به دلیل مزایا و طول عمر بالایی که دارد بهترین روش است.

 

پس اگر نیازمند ایمپلنت دندان هستید باید توجه داشته باشید که بهترین متخصص ایمپلنت دندان را انتخاب کنید زیرا متخصص ایمپلنت در موفقیت ایمپلنت دندان بسیار مهم و پراهمیت است.

 

همچنین باید توجه داشته باشید که ایمپلنت دندان باید توسط متخصص ایمپلنت انجام شود زیرا درمانی پیچیده و بسیار مهم است به همین دلیل انتخاب متخصص ایمپلنت دندان خوب در تهران می تواند در هزینه ایمپلنت دندان در تهران تاثیر بگذارد.

 

هزینه ایمپلنت دندان در تهران به عوامل مختلفی مثل دستمزد متخصص ایمپلنت دندان تهران – تعداد واحد ایمپلنت دندان – مارک ایمپلنت دندان و درمان های جانبی ایمپلنت دندان بستگی دارد.

 

می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ایمپلنت دندان در تهران (سال 1401) به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه ایمپلنت دندان در تهران

 

لیست بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

همانطور که گفتیم متوجه شدید که متخصص ایمپلنت دندان نقش مهمی را برای کاشت ایمپلنت دندان ایفا میکند و یکی از مهمترین دلایل موفقیت ایمپلنت دندان تجربه و تخصص پزشک است.

بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این مطلب چند متخصص ایمپلنت دندان خوب در تهران را معرفی کنیم تا بتوانید در این مسیر انتخاب درست و هوشمندانه ای را داشته باشید.

 

معرفی متخصص ایمپلنت دندان در تهران

متخصص ایمپلنت دکتر صادق آقاجری

اولین و بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را میتوانیم دکتر صادق آقاجری نام ببریم که در کل کشور اللخصوص اهواز و تهران بسیار شناخته شده و معروف هستند.

دکتر صادق آقاجری فوق تخصص ایمپلنت دندان و دارای بورد تخصص جراحی فک و ایمپلنت دندان هستند که مدیریت دندانپزشکی آیریک در تهران دارند.

مرکز ایمپلنت آیریک در تهران دارای دو شعبه در خیابان شریعتی روبروی بلوار میرداماد و سعادت آباد است که می توانید کلینیک دندانپزشکی مجهز و مطمئن را تجربه کنید.

در مرکز ایمپلنت دندان آیریک می توانید تمامی درمان های تخصصی ایمپلنت دندان و جراحی لثه و ایمپلنت فوری در تهران  را انجام دهید.

 همچنین خدمات زیبایی تخصصی مانند لمینت دندان – لمینت دندان طرح لبخند و کامپوزیت دندان نیز در این مرکز توسط متخصص زیبایی انجام می شود.

 

ویزیت و معاینه رایگان در دندانپزشکی آیریک

یکی از ویژگی های دندانپزشکی آیریک ویزیت و معاینه رایگان توسط متخصص است که امکان ویژه برای یک کلینیک دندانپزشکی محسوب می شود.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو وقت معاینه رایگان می توانید به سایت دندانپزشکی آیریک iricclinic.com  مراجعه نمائید.

برای تماس و ارتباط با دندانپزشکی آیریک با شماره های 02122860994 و 09397777042 تماس بگیرید.

 

دکتر گشاده رو متخصص ایمپلنت

همچنین یکی دیگر از افرادی که باید معرفی کنیم دکتر گشاده رو هستند که در منطقه زعفرانیه تهران – خیابان اعجازی دارای کلینیک دندانپزشکی هستند.

در این کلینیک دندانپزشکی خدماتی مثل جراحی ایمپلنت دندان – اتودنسی دندان – جراحی لثه و … انجام می شود که برای ارتباط می توانید با شماره 02126706215 تماس بگیرید.

 

معرفی متخصص ایمپلنت دندان در تهران

دکتر باقری با فعالیت در دندانپزشکی در شمال شهر و منطقه ولنجک در حال انجام خدمات ایمپلنت دندان برای شما عزیزان هستند که با نام ایمپلنتیها معروف است.

در این مرکز دندانپزشکی تمامی خدمات تخصصی کاشت دندان و ترمیمی و زیبایی انجام می شود که دکتر باقری تجربه و سابقه خوبی در زمینه ایمپلنت دندان دارند و به عنوان یک پزشک باتجربه و مطمئن می توانید در نظر داشته باشید.

برای تماس با مرکز implantia  می توانید با شماره تماس 02126354980 تماس بگیرید.

 

معرفی متخصص ایمپلنت دندان در تهران

حال بعد از اینکه با بهترین متخصص ایمپلنت در تهران آشنا شدید بهتر است بدانید که ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد و هرکدام شرایط و مزایای خاص خود را دارند.

 

انواع ایمپلنت دندان

بطور کلی ایمپلنت دندان ها به سه نوع 1- ایمپلنت معمولی 2- ایمپلنت دندان فوری 3- ایمپلنت دیجیتال تقسیم می شوند.

در ادامه انواع ایمپلنت دندان را توضیح می دهیم تا آگاهی کاملی از هر نوع ایمپلنت دندان داشته باشید.

معرفی متخصص ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان معمولی یا سنتی همان روش کاشت دندان پرطرفدار است که امروزه بسیار محبوب شده است. در این روش ابتدا پایه ایمپلنت درون استخوان فک قرار میگیرد و روی آن بسته می شود.

بعد از آن نیازمند 2 الی 3 ماه استراحت هستید تا پایه ایمپلنت به استخوان فک بدرستی جوش بخورد و بعد از آن ادامه درمان و سپس نصب روکش را انجام دهید.

مدت زمان ایمپلنت معمولی حدودا در 4 جلسه درمانی انجام می شود که تقریبا 5 ماه زمان میبرد و این مدت زمان ممکن است مقدار کمی تغییر کند و بسته به شرایط ممکن است زودتر یا دیرتر شود.

 

ایمپلنت دندان فوری در تهران

ایمپلنت فوری روشی جدیدتر است که با ایمپلنت دندان های بسیار با کیفیت و مرغوب انجام می شود به همین دلیل قیمت بالاتری دارد.

ایمپلنت فوری به ایمپلنت دندان یکروزه نیز معروف است که به این دلیل می باشد که تمام مراحل جراحی ایمپلنت دندان در یک جلسه درمانی حدودا 1 الی 2 ساعته انجام می شود.

ایمپلنت فوری بیشتر برای کاشت دندان جلو انجام می شود چون پس از قرارگیری پایه ایمپلنت فوری ، یک روکش ایمپلنت موقت برای حفظ زیبایی دهان و لبخند شما در همان جلسه نصب می شود تا در دوره 2-3 ماهه نقاهت، زیبایی لبخندتان را داشته باشید.

 

معرفی متخصص ایمپلنت دندان در تهران

اما ایمپلنت دندان دیجیتال درمانی حرفه ای تر و مطمئن تر است که با پیشرفت تکنولوژی این درمان نیز پیشرفته شده است و با تجهیزات مدرن و بروز کار کاشت ایمپلنت دندان را انجام می دهند.

در ایمپلنت دیجیتال ضریب خطا و عدم موفقیت ایمپلنت بسیار بسیار پایین است و نتیجه درمان را می تواند بهبود بخشد. در این روش ابتدا عکسبرداری های سه بعدی و پیشرفته ای از دهان و استخوان فک انجام می شود.

پس از آن قالب هایی مخصوص ساخته می شوند که سرجیکال گاید نام دارند و جای هر پایه ایمپلنت دندان را بدرستی و بدون ذره ای خطا مشخص می کنند.

به این ترتیب پس از ساخت قالب ها برای کاشت ایمپلنت دندان باید آماده شوید و پایه ایمپلنت ها با این روش با سرعت بیشتر و بدون خطا درون استخوان فک بسیار منظم قرار میگیرند.

در این شرایط درصد خطای متخصص ایمپلنت دندان بسیار کم و در حد صفر می شود و در نتیجه ایمپلنت دندانی موفقیت آمیز و با طول عمر بالا را تجربه خواهید کرد.

همچنین مدت جلسه درمان کاشت ایمپلنت دیجیتالی سریعتر و زودتر انجام می شود. به همین دلیل قیمت بالاتری هم نسبت به دو روش دیگر دارد.