معرفی هتل های فرودگاهی کشور و حدود قیمت آن ها

معرفی هتل های فرودگاهی کشور و حدود قیمت آن ها

همان طور که می دانید؛ در هر شهری حداقل چندین هتل مجلل و استاندارد وجود دارد که مسافران و افراد گردشگر می توانند در آن ها برای خود اقامت کنند و در کنار تفریح، به استراحت نیز بپردازند. اما همه این هتل ها مانند یک دیگر نیستند و با هم تفاوت هایی دارند.

از جمله هتل های پر طرفدار، برای مسافرانی که مدت زمان زیادی را در راه بوده اند؛ می توان هتل فرودگاهی را نام برد. هتل های فرودگاهی به آن دسته از هتل هایی می گویند که در نزدیکی فرودگاه جای گرفته باشند.

 

مسافران بعد از رسیدن به مقصدشان می توانند هتل های بسیار زیادی را برای اقامت پیدا کنند اما آن دسته از افرادی که در طول سفر خیلی خسته شده اند و دوست دارند هر چه سریع تر در هتل استراحت کنند؛ می توانند به راحتی از هتل های فرودگاهی بهره بگیرند.

 

این نوع از هتل ها بیشتر برای افرادی مناسب است که پروازشان در بین راه متوقف می شود یا این که به یک زمان دیگر، موکول شده است. ولی اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند در مرکز شهر اقامت داشته باشند و به دیدن جاذبه های مختلف بپردازند؛ بهتر است سراغ این هتل ها نروید زیرا اغلب تا حدودی با مرکز شهر فاصله دارند.

 

در فرودگاه امام خمینی تهران نیز 2 هتل فرودگاهی بسیار مجلل و استاندارد با نام های؛ هتل نووتل و هتل ایبیس وجود دارد که می توانید به صورت روزانه و یا ساعتی، در آن ها اقامت داشته باشید و مشغول استراحت شوید.

 

این هتل های جذاب دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی هستند؛ از این رو اگر می خواهید بیشتر با آن ها آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

معرفی هتل های فرودگاهی کشور و حدود قیمت آن ها

هتل ایبیس

اولین هتل فرودگاهی کشور؛ که در سال 1393 مطابق با استانداردهای لازم در زمینه هتلداری به بهره برداری رسید، هتل ایبیس نام دارد. این هتل توسط گروه هتلداری اکور فرانسه ایجاد شد و در گذشته آن را هتل اکسیس، می نامیدند.

هتل ایبیس در کنار ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی جای گرفته است و در آن 7 طبقه و 196 باب اتاق وجود دارد. این هتل 4 ستاره؛ از پرسنل مجرب و با تجربه ای برخوردار است و همین امر، رضایت خاطر مسافران را به خود جلب کرده است.

 

این هتل تا مرکز تهران؛ حدود 45 دقیقه فاصله دارد و می توانید با استفاده از تاکسی های خطی که در آن جا وجود دارند، به هر جایی که خواستید دسترسی پیدا کنید. کارکنانی که در این هتل مشغول به کار هستند؛ با 6 زبان زنده دنیا نظیر هندی، فارسی، فرانسوی، انگلیسی، ترکی استانبولی و آلمانی آشنایی دارند.

 

در هتل ایبیس خدمات و امکانات رفاهی همچون؛ اینترنت رایگان، حمام، سالن ماساژ، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، تلویزیون، اتاق های استاندارد تک نفره و خانوادگی، سونا، تهویه مطبوع، صبحانه رایگان، کافی شاپ، رمپ ویژه معلولین، لاندری، استخر، قفل کارتی، سالن ورزشی، صندوق امانات و… به راحتی در دسترس مسافران قرار می گیرد.

 

توجه داشته باشید که نرخ اتاق های هتل ایبیس بستگی به یک سری شرایط خاص دارد، اما به طور کلی قیمت های آن از شبی 250٬000 تومان شروع می شود و می‌ توانید با توجه به نیازتان، در اتاق های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و… اقامت کنید.

 

هتل نووتل

دومین هتل فرودگاهی تهران نیز هتل نووتل نام دارد که در کنار هتل ایبیس جای گرفته است. این هتل 5 ستاره استاندارد دارای 300 اتاق مجهز است که در هر یک از آن ها امکانات مجهزی وجود دارد.

 

پرسنل هتل نووتل به زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسوی، هندی و آلمانی مسلط هستند و به نیازهای مسافران؛ با حوصله پاسخ می دهند. در این هتل می توانید به راحتی از ترانسفر، اتاق های مختلف و چند تخته، سونا، تهویه مطبوع، سیستم امنیتی، اینترنت رایگان، تلویزیون، لاندری، رستوران، سالن های همایش، کافی شاپ، قفل کارتی، حمام، صندوق شخصی، استخر، سالن ماساژ، جکوزی، سالن ورزش و… استفاده کنید.

 

در طبقه همکف این هتل زیبا یک رستوران بزرگ با ظرفیت 200 نفر وجود دارد که می توانید برای سرو غذا، به آن جا بروید. همچنین در لابی آن یک کافی شاپ مدرن طراحی شده است که می توانید انواع دسر و نوشیدنی های سرد و گرم را برای خود سفارش دهید.

 

علاوه بر این امکانات و خدمات؛ در نزدیکی این هتل آرایشگاه های زنانه و مردانه، فروشگاه عرضه سوغاتی، پارکینگ، دستگاه های خود پرداز و تاکسی شبانه روزی نیز وجود دارد. اقامت در این هتل حدودا از شبی 300٬000 تومان شروع می شود و می توانید به صورت اینترنتی نیز، برای خود اتاق رزرو کنید.

 

مزایای اقامت در هتل های فرودگاهی

موقعیت مکانی خوب

بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما اگر پروازتان به هر دلیلی به تأخیر بی افتد و در نزدیکی همان روز دوباره یک پرواز داشته باشید؛ می توانید به راحتی در این هتل ها اقامت داشته باشید و مجبور نشوید مسافت طولانی را طی کنید و هزینه های زیادی را بپردازید.

 

معرفی هتل های فرودگاهی کشور و حدود قیمت آن ها

فراهم بودن امکانات مورد نیاز و لازم

در این نوع از هتل ها هر گونه امکاناتی که بخواهید را می توانید به راحتی برای خود فراهم کنید. در هتل های فرودگاهی می توانید از امکاناتی نظیر؛ کافی شاپ، اسپا، رستوران، سالن زیبایی، بیزینس سنتر، مرکز تناسب اندام، سونا، اتاق جلسات و کنفرانس، استخر و… استفاده کنید.

پرسنل و کارکنان باتجربه نیز با حوصله و خونگرمی به مسافران خدمت می کنند و هر آن چه که لازم باشد را به آن ها ارائه می دهند.

 

گیر نکردن در ترافیک سنگین

ممکن است در برخی مواقع به علت ترافیک سنگین؛ نتوانید به موقع در فرودگاه حاضر شوید و به پروازتان برسید. اما و اگر در این هتل ها اقامت کنید؛ به راحتی می توانید در فرودگاه حاضر شوید و راهی سفرتان شوید.

همچنین بهتر است بدانید که تمام هتل های فرودگاهی؛ دارای سرویس شاتل رایگان هستند و می توانید با بهره گرفتن از آن ها، به راحتی به هر جایی که می خواهید دسترسی پیدا کنید.

 

صرفه جویی در هزینه ها

با اقامت در هتل های فرودگاهی می توانید به طور ویژه ای در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید. زیرا دیگر نیازی نیست که هزینه ای بابت کرایه تاکسی بپردازید و اتاق های آن ها بسیار ارزان تر از هتل های مرکز شهر هستند.

 

قوانین اقامت در هتل های فرودگاهی

برای رزرو کردن هتل باید حداقل از سن 18 سال برخوردار باشید.

هزینه اقامت برای اکثر افراد به یک صورت در نظر گرفته شده است اما به طور کلی؛ برای کودکان زیر 2 سال نیازی نیست که هزینه اقامت پرداخت شود.

زوج های ایرانی که می خواهند در این هتل ها اقامت داشته باشند؛ باید کارت ملی خود را به هتلداری ارائه دهند. در صورت ازدواج موقت نیز؛ همراه داشتن صیغه نامه ضروری است.

معرفی هتل های فرودگاهی کشور و حدود قیمت آن ها

خانم ها و آقایان مجرد نیز باید برای اقامت در این هتل؛ حتما مدارک شناسایی همراه خود داشته باشند.

برای کنسلی و لغو رزرو هتل؛ مسافران باید درصدی از مبلغ را بپردازند.

در صورت آسیب رساندن به وسایل موجود در هتل؛ مسافران مؤظف به پرداخت جریمه آن به طور کاملا هستند.

هزینه اقامت در این هتل ها به صورت ساعتی، روزانه و شبانه در نظر گرفته شده است و مسافران باید به ازای هر ساعت و یا هر روز ماندن در این هتل ها؛ طور کامل آن هزینه ها را بپردازند.

مسافران می توانید به راحتی هر گونه غذایی که بخواهند را برای خود از هتل سفارش دهند.

 

پیش از سفر دقت داشته باشید که بلیط هواپیما خارجی و یا هر گونه بلیط دیگری که می خواهید را از سایت های معتبر خریداری نمایید تا دچار مشکل و ضرر نشوید و یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

همچنین در حین سفر نیز اگر پروازتان به تعویق افتاد؛ بهتر است در هتل های فرودگاهی اقامت کنید. زیرا این هتل ها فاصله کمی از فرودگاه دارند و برای پیدا کردن آن ها با مشکل مواجه نخواهید شد.

برچسب‌ها: