معرفی ویسپی و نرم افزار های مرتبط اذر 97

مجموعه : دنیای آنلاین
معرفی ویسپی و نرم افزار های مرتبط اذر 97

برای ارسال پیام های خودمان به افراد مختلف بهتر است کمی باهوش تر عمل کرده و در زمان خودمان صرفه جویی کنیم. در این زمان دیگر برقراری چنین ارتباطاتی کار چندان دشواری هم نیست. با یک نرم افزار می توان به راحتی با افراد زیادی در ارتباط بود.

 

شما می توانید با دانلود نسخه کامل ویسپی به عنوان یکی از برترین پیام رسان های حال حاضر دنیای موبایل به بهترین امکانات این پیام رسان دسترسی داشته باشید. این پیام رسان برای هر دو سیستم عامل پرمخاطب دنیای موبایل یعنی سیستم عالم های اندروید و ios تولید و منتشر شده است.

ویژگی برتر ویسپی که باعث شده است بسیاری از مردم دنیا برای استفاده از این ویژگی ویسپی را انتخاب کنند، قابلیت تماس رایگان بر روی این نرم افزار است. در ویسپی می توانید با بیش از 50 کشور دنیا ارتباط صوتی برقرار کنید.

 

هر چند این قابلیت رایگان نیست ولی با شارژ کردن های مقرون به صرفه چنین قابلیت بزرگی را در اختیار دارید. این قابلیت برای تمامی افرادی که می خواهید با آن ها در ارتباط باشید برقرار است. حتی آن هایی که نرم افزار ویسپی را بر روی تلفن همراه خودشان نصب نکرده اند! ویسپی در صورت رایگان شدن طرفداران بسیار زیادی به دست خواهد آورد.

اگر ویژگی ها ویسپی برایتان کفایت نمی کند باید به دنبال نرم افزارهای پیام رسان جایگزین برای آن باشید. این روزها بیشتر شرکت های معروف کامپیوتری برای خودشان یک مسنجر تولید و منتشر کرده اند. گزینه بعدی برای شما می تواند دانلود وایر مسنجر باشد.

 

پیام رسانی که به راحتی توانست با استفاده از قوانین استاندارد نرم افزاری پیاده سازی کند که از تمامی جنبه های فنی و غیر فنی برای کاربران اینترنتی بسیار اهمیت دارد. وایر مسنجر در اولین اقدام خودش یک محیط کاربری بسیار شیک را به اپلیکیشن خود اضافه نمود که همین محیط کاربری طرفداران زیادی به دست آورد.

در وایر مسنجر زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می شود. این زبان را خود سازندگان وایر مسنجر به آن اضافه کرده اند و حرفی از نرم افزار های غیر رسمی نمی باشد. حتی در توییتر رسمی وایر مسنجر این موضوع بیان شده است. ویژگی دیگر وایر در این است که می توانید با اینترنت های بسیار کند نیز با دوستانتان ارتباط برقرار کنید.

 

این ویژگی در کشورهایی که سرعت اینترنت پایینی دارند بسیار با اهمیت است. همانند کشور خودمان که یکی از ضعیف ترین سرعت های اینترنت دنیا را ارائه می دهد.

معرفی ویسپی و نرم افزار های مرتبط اذر 97
ارسال پیام های صوتی رایگان ویژگی و قابلیتی بود که در همان ابتدای ارائه اش برخی از پیام رسان ها آن را به نرم افزار خود اضافه نمودند. این قابلیت آن قدر به محبوبیت رسید که حالا در تمامی پیام رسان های کوچک و بزرگ دنیا دیده می شود. در آخرین نسخه اپلیکیشن ویچت نیز هم چنان این ویژگی کاربر پسند وجود دارد. ویچت از آن دسته پیام رسان هایی می باشد که برای مدت کوتاهی بر سر زبان ها افتاد و سپس حضورش کم رنگ تر شد. این پیام رسان در کشورهای آسیایی محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

همان طور که اشاره شد، ویژگی برتر ویچت ارسال پیام های صوتی آن در محیطی امن و با سرعت بود. در حالی که بسیاری از منتقدین این نرم افزار از امنیت آن شکایت داشته و ویچت را قابل اطمینان نمی دانستند، این شرکت هم چنان به فعالیت خود ادامه داده و با فراهم ساختن بستری امن تر و با کیفیت تر راه انتقاد منتقدینش را برای همیشه بست.

 

با این حال این انتقادات بر روی مخاطبین ویچت تاثیر خودش را گذاشت و پس از آن هم این پیام رسان نتوانست به محبوبیت سابق خودش باز گردد و در نهایت در رده پیام رسان های سطح دو قرار گرفت.

دنیای تکاملی پیام رسان ها در حالی به سمت بهتر دیده شدن پیش می رفت که حالا دیگر زمان آن فرا رسیده بود که برترین شرکت های دنیای کامپیوتر و اینترنت نیز وارد این عرصه شوند و خودشان را حسابی نشان دهند. در این میان شرکت فیسبوک که به واسطه شبکه اجتماعی خودش به محبوبیت دست یافته بود جرات بیشتری نشان داده و اولین پیام رسان خودش را وارد بازار کرد. واتساپ نام پیام رسانی بود که برای فیسبوک همه کار کرد و دوباره جان تازه ای به نام این شرکت بخشید.

به کمک واتساپ می توانید به صورت کاملا رایگان با تمامی کشورهای دنیا در ارتباط باشید. پیام های صوتی و تصویری رایگان منتشر کنید و در هر زمان که می خواهید از خودتان استوری های جذاب به اشتراک بگذارید.

 

تمام این ویژگی های کاملا رایگان در برخی دیگر از این پیام رسان ها دارای هزینه های قابل توجهی می باشد که فیسبوک در واتساپ برای از میان بردن رقبای خودش مجبور شده است این ویژگی ها را رایگان عرضه کند. واتساپ دارای محیط کاربری بسیار ساده و دوستانه است که کاربران می توانند به راحتی با این محیط ارتباط برقرار کنند.

با روی کار آمد واتساپ و پیشرفت بسیار سریع این پیام رسان، به ادعای بسیاری از متخصصین این حوزه، نرم افزاری نمی توانست به این زودی ها جای واتساپ را بگیرد.

 

این گفته و ادعا تا مدت کوتاهی صحت داشت و پس از آن با انتشار نرم افزاری که تا آن روز ناشناخته بود همه چیز تغییر کرد. با منتشر شدن تلگرام خیلی زود این پیام رسان توانست تمامی نقاط ضعف پیام رسان های قبل از خودش را پوشش داده و با استفاده از نقاط قوت همین رقبا به بهترین جایگاه ممکن در این زمینه دست یابد.

تلگرام از آن جهت به محبوبیتی غیر قابل توصیف دست یافت که یک اپلیکیشن کاملا کاربر محور بوده و با آپدیت های مرتب و پشت سر همش، هر بار بیشتر از دفعات قبل کاربرانش را راضی نگه داشت.

 

شرکت تلگرام خیلی زود تصمیم گرفت API نرم افزار خودش را به صورت رایگان در اختیار برنامه نویسانی قرار دهد که سعی داشتند نبوغ و استعداد خودشان را با به کارگیری خلاقیت شکوفا کنند. با این کار، تلگرام از آن چه که بود هم بهتر و بهتر دیده شد و تقریبا در بیشتر کشورهای دنیا جزء پیام رسان های رده اول قرار گرفت. اتفاقی که پیش از این فقط واتساپ به آن دست یافته بود.