معرفی چند تا از هتل کیش و هتل قشم قیمت مناسب

مجموعه : نکات سفر
معرفی چند تا از هتل کیش و هتل قشم قیمت مناسب

اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه و در عین حال واجد شرایط در جزیره زیبای کیش هستید، هتل دو ستاره ستاره طلایی با سلیقه شما مطابقت دارد. این هتل دارای 3 طبقه است و 42 واحد مسکونی با ظرفیت های مختلف ارائه می دهد. اتاق‌های راحت و مرتب مجهز به امکانات مورد نیاز هتلی با درجه یکسان هستند. هتل ستاره طلایی در محیطی آرام واقع شده است و ترانسفر رایگان به مرکز شهر برای مهمانان عزیز وجود دارد. دوستداران طبیعت می توانند از پارک جنگلی زیبای مجاور هتل دیدن کنند و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنند.

 

رستوران داخل هتل با منوی خوشمزه ایرانی به همراه چایخانه سنتی و کافی شاپ خدمات بی نقصی را با کیفیت مناسب ارائه می دهد که انتظارات شما را برآورده می کند. کیش به عنوان یکی از محبوب ترین جزایر به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی منحصر به فرد پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. از این رو؛ فرصتی عالی برای مسافران برای بازدید از بسیاری از جاذبه های هیجان انگیز وجود خواهد داشت. پارک دلفین‌های کیش، آکواریوم کیش و غواصی در خلیج فارس از جمله جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید از آنها لذت ببرید.

 

اگر به دنبال مکانی دنج و آرام در جزیره زیبای کیش هستید، هتل دو ستاره شباویز کیش یک انتخاب عالی است. هتل شباویز در جنوب شرقی جزیره واقع شده و دارای 80 واحد اقامتی می باشد. واحدهای مسکونی این هتل بی نقص و تمیز و مجهز به تمامی امکانات مورد انتظار از یک هتل دو ستاره می باشد. از آنجایی که هتل در نزدیکی خط ساحلی مرجانی خلیج فارس قرار دارد، میهمانان می توانند در عرض چند دقیقه به سواحل خیره کننده برسند.

 

رستوران داخل هتل محیط آرام است و انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. همچنین یک کافی شاپ با طیف گسترده ای از نوشیدنی های سرد و گرم میزبان مهمانان است. یکی دیگر از نکات مثبت هتل شباویز این است که مهمانان می توانند به راحتی به فرودگاه برسند و ترانسفر فرودگاهی نیز برای مسافران وجود دارد. پارک دلفین‌های کیش، آکواریوم کیش و غواصی در خلیج فارس از جمله جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید از آنها لذت ببرید. علاوه بر این، مراکز خرید زیادی برای کسانی که به خرید واقعی علاقه مند هستند، وجود دارد.

 

اگر به جزیره کیش سفر می کنید و به دنبال رزرو هتل کیش در محیطی آرام و بی سر و صدا هستید، هتل سه ستاره فانوس انتخاب مناسبی است. این هتل سه ستاره در سال 1380 ساخته شده و برای ارائه خدمات به روز در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل دارای 2 طبقه و 40 واحد مسکونی می باشد. همه اتاق ها با امکانات مورد نیاز و تخت های راحت مجهز شده اند و به طور بی عیب و نقص تمیز و مرتب هستند. فضای سبز اطراف هتل با درختان و گیاهان زیبا مکانی مناسب برای قدم زدن و لذت بردن از هوای پاک است. این هتل می تواند مقصدی هیجان انگیز برای علاقه مندان به ورزش باشد زیرا امکاناتی مانند زمین فوتبال، زمین والیبال، زمین تنیس و سالن بیلیارد را در اختیار شما قرار می دهد. در هتل و رستوران متعلق به هتل انواع غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه ایرانی سرو می شود. برای آسایش مسافران هتل فانوس ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد. قیمت مناسب در کنار خدمات مناسب رضایت میهمانان عزیز را جلب خواهد کرد. با تشکر از کارکنان مفید و مدیر حرفه ای، هتل فانوس تمام تلاش خود را برای برآورده کردن انتظارات شما انجام می دهد.

 

هتل اسپادانا یک هتل دو ستاره در کیش است و در نزدیکی خط ساحلی واقع شده است. امکانات کامل در کنار قیمت مناسب، این هتل را به انتخابی مناسب برای مسافران مقرون به صرفه تبدیل کرده است. هتل اسپادانا در سال 1379 ساخته شد و در سال 1394 برای ارائه خدمات به روز بازسازی شد. 15 واحد اقامتی این هتل کاملا تمیز و مجهز به امکانات مورد انتظار از یک هتل دو ستاره می باشد. لابی با دکوراسیون زیبا در کنار مبلمان راحت و کارکنان مجرب و مفید از دیگر مزیت هایی است که این هتل را به انتخابی مناسب برای سفر شما تبدیل می کند.

 

مسافران با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به فرودگاه، مراکز خرید و سواحل خیره کننده دسترسی داشته باشند. در حالی که ساحل باشکوه خلیج تنها چند دقیقه با شما فاصله دارد، می توانید در روزهای تابستان از باغچه چوبی هتل لذت ببرید. عمارت این هتل یک ویلای یک طبقه است و دارای یک چایخانه و یک رستوران سنتی است که غذاهای خوش طعم، دسر و نوشیدنی سرو می کند. پارک دلفین‌های کیش، آکواریوم کیش و غواصی در خلیج فارس از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که می‌توانید با اقامت در این جزیره فوق‌العاده از آنها دیدن کنید.

 

هتل مروارید قشم در فاصله کوتاهی از خط ساحلی، هتل قشم یک ستاره است که اقامتی راحت با قیمتی مقرون به صرفه را ارائه می دهد. این هتل در سال 1395 تاسیس شده و دارای 9 واحد مسکونی در 2 طبقه می باشد. اتاق هایی با دکوراسیون زیبا مجهز به تمامی امکانات مورد انتظار از یک هتل یک ستاره هستند. هتل صبح ها یک صبحانه ساده اما خوشمزه ارائه می دهد. دکوراسیون و مبلمان هتل به اندازه کافی دنج است که اقامتی راحت را به ارمغان می آورد. کارکنان مجرب آماده پاسخگویی به خواسته های شما هستند. میهمانان در هنگام اقامت در هتل مروارید به اینترنت دسترسی خواهند داشت. از آنجایی که هتل در نزدیکی ساحل واقع شده است، فرصتی برای تماشای طلوع یا غروب خورشید یا فقط پیاده روی طولانی در امتداد خط ساحلی دارید. دسترسی به اینترنت و سرویس اتاق 24 ساعته از مزایای آن است. همه چیز در این هتل آماده است تا بازدید شما را تا حد امکان فراموش نشدنی کند.