معرفی چند کشتی تفریحی کیش

معرفی چند کشتی تفریحی کیش

کشتی تفریحی کیش قطعا نامی است که با سفر به این جزیره زیبا بسیار خواهید شنید. کشتی تفریحی، یک عبارت فارسی می باشد که به معنی “recreational boat” در زبان انگلیسی است.

 

کشتی تفریحی نوعی قایق است که برای فعالیت‌های تفریحی مانند ماهیگیری، ورزش‌های آبی، یا صرفا گردش در آب استفاده می‌شود. کشتی تفریحی می‌تواند در اندازه‌ها و نوع‌های مختلفی وجود داشته باشد، از قایق‌های بادبانی کوچک تا یخت‌های بزرگتر که برای افراد حرفه ای تر مناسب می باشند.

 

آنها به طور معمول برای راحتی و لذت بردن طراحی شده اند و ممکن است امکاناتی مانند محل نشستن، آشپزخانه و اتاق خواب داشته باشند. هزینه بلیط این کشتی ها با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند، متفاوت می باشد.

 

کیش یکی از جزایر زیبای جنوبی ایران در خلیج فارس است و از جمله مقاصد تفریحی معروف در ایران محسوب می‌شود. از آنجایی که کشتی‌های تفریحی با توجه به نوع، اندازه، قابلیت‌ها و مقصد متفاوت هستند، نمی‌توان به صورت قطعی گفت کدام کشتی تفریحی بهتر است.

 

برای انتخاب بهترین کشتی تفریحی، باید نیازها و سلیقه خود را در نظر گرفته و با توجه به مقصد و اهداف، به دنبال امکانات و ویژگی‌های موردنظرتان باشید. بعضی از ویژگی‌هایی که می‌تواند کیفیت یک کشتی تفریحی را تعیین کند شامل طراحی، کیفیت ساخت، امکانات داخلی، سرعت، کارایی موتور، میزان مصرف سوخت، ایمنی و قابلیت تعمیر و نگهداری است. در ادامه پر طرفدار ترین کشتی تفریحی کیش معرفی می شود.

 

آشنایی با کشتی تفریحی کیش و امکانات آن

 

معرفی بهترین کشتی تفریحی کیش:

کشتی تفریحی کیش می تواند امکانات جالبی را در اختیار شما بگذارد تا با گردش در این جزیره، یک سفر خاص و به یاد ماندنی را تجربه نمایید. در ادامه برخی از معروف ترین و بهترین کشتی های تفریحی در این جزیره معرفی می شوند:

 

کشتی کارینا کیش

کشتی تفریحی کارینا (Carina) یکی از کشتی‌های تفریحی موجود در جزیره کیش است. این کشتی در حال ارائه تورهای تفریحی دریایی در سواحل کیش و جزایر اطراف آن است. تورهای کارینا شامل شنا، تفریح در آب و بازدید از جاذبه‌های گردشگری دریایی نزدیک به کیش است. از ویژگی‌های کشتی کارینا می‌توان به طراحی زیبا، امکانات رفاهی، پرسنل حرفه‌ای و پشتیبانی خوب اشاره کرد. کشتی کارینا به دلیل ارائه تجربه‌ تفریحی متفاوت در آب‌های جزیره کیش، مورد توجه بسیاری از گردشگران و علاقه‌مندان به کشتی‌رانی و صید ماهی قرار گرفته است.

 

جهت خرید بلیط و اطلاعات بیشتر وارد صفحه مربوطه شوید.

در بین انواع کشتی تفریحی کیش، کشتی کارینا یکی از جدیدترین ها است که به تازگی نیز فعالیت خود را آغاز نموده است. در این کشتی تفریحی، فضای مناسبی برای برگزاری کنسرت تعبیه شده است. همچنین کافی شاپ آن از هر لحاظ عالی و خاص می باشد. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت از رستوران کشتی تفریحی کارینا کیش تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که در این کشتی تفریحی، پک های بسته بندی شده بهداشتی مختلفی در اختیار مهمان ها قرار می گیرد.

معرفی چند کشتی تفریحی کیش

ویژگی ها و هزینه بلیط کشتی تفریحی کیش

 

امکانات:

کشتی تفریحی کارینا امکان میزبانی از 700 نفر را دارد. لازم به ذکر است که عرشه اختصاصی با ظرفیت 150 نفر، اتاق کودک و سالن پذیرایی شام vip از دیگر ویژگی های این کشتی تفریحی محسوب می شود. برخی از ویژگی های این کشتی به قرار زیر می باشند:

 

دارای عکاس حرفه ای

امکان سرو شام و انواع نوشیدنی های گرم و سرد

دارای اتاق کودک

دارای اتاق vip با ظرفیت 100 نفر مهمان

دارای سالن موسیقی

دارای نورپردازی خوب

دارای سیستم تهویه عالی

 

لازم به ذکر است که کشتی کارینا کیش دارای دو عرشه در بخش های جلو و عقب کشتی می باشد که می توان از آنها برای برگزاری کنسرت بهره برد. با تهیه بلیط این کشتی از امکاناتی چون موزیک زنده، اجرای استندآپ کمدی، 2 ساعت گشت دریایی، پذیرایی شام  و … بهره مند می شوید.

 

کشتی تفریحی رویای دریا کیش:

“کشتی رویای دریا کیش” یکی از تورهای تفریحی در جزیره کیش است که با هدف گردشگری دریایی و دیدن مناظر زیبای جزیره برگزار می‌شود. این تور با یک کشتی تفریحی انجام می‌شود و شامل گردش در سواحل کیش، صید ماهی، شنا در آب، اجرای موسیقی زنده و سرو سبزیجات و میوه‌های تازه است.جهت خرید بلیط و اطلاعات بیشتر وارد صفحه مربوطه شوید.

 

کشتی تفریحی رویای دریا کیش با توجه به زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری در جزیره کیش، برای علاقمندان به گردش دریایی و تفریح در آب، یکی از محبوب‌ترین تورهای تفریحی است. اگر قصد دارید تا از کشتی تفریحی کیش استفاده نمایید، کشتی رویای دریا کیش گزینه خوبی می باشد. این کشتی ساخت کشور ژاپن است که دارای 6 طبقه می باشد. در این کشتی شما می توانید از دیجی، موزیک زنده، استنداپ کمدی و … بهره مند شوید. برخی از امکانات کشتی رویای دریا کیش به قرار زیر است:

معرفی چند کشتی تفریحی کیش

مشخصات کشتی تفریحی کیش

دارای روف گاردن

دارای فروشگاه، رستوران و کافی شاپ

امکان برگزاری جشن ها و تولد ها

دارای سیستم صوتی پیشرفته

دارای 6 عرشه و سالن موزیک

دارای گشت دریایی

دارای غرفه نقش حنا

 

کشتی تفریحی رویای دریا کیش دارای امکانات فوق العاده ای می باشد اما از جمله ویژگی های بارز آن می توان به بزرگی و امکانات تفریحی زیاد آن نسبت به سایر کشتی ها اشاره نمود. این کشتی لوکس دارای 65 متر طول می باشد و سفر با آن حدود 3 ساعت به طول می انجامد. در این کشتی انواع سالاد ها به همراه غذاهای ایرانی ارائه می شود. علاوه بر آن روف گاردن، منوی اختصاصی، سالن عکاسی و امان برگزاری جشن ها به صورت اختصاصی از جمله ویژگی های این کشتی تفریحی محسوب می شود.

 

کشتی آرتمیس پلاس کیش:

کشتی آرتمیس پلاس با طراحی زیبا و امکانات رفاهی و سرگرمی، مناسب برای تفریح و گردش دریایی در جزیره کیش است. با توجه به موفقیت و محبوبیت کشتی آرتمیس پلاس در بازار تورهای تفریحی دریایی کیش، می‌توان آن را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای تفریح در آب‌های جزیره کیش معرفی کرد. کشتی آرتمیس پلاس کیش را نیز می توان یک کشتی تفریحی کیش در نظر گرفت که امروزه علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نماید. این کشتی دارای 2 ساعت گردش دریایی می باشد و پذیرایی شام ان نیز به صورت رایگان است. این کشتی دارای گردش همه روزه دریایی است و همواره موزیک زنده در آن برقرار می باشد. در این کشتی شما می توانید از امکاناتی نظیر موسیقی زنده، کافی شاپ، غذاهای ایرانی و خارجی، برنامه های شاد و … بهره ببرید. برخی از خدمات کشتی آرتمیس پلاس کیش به قرار زیر می باشند:

دارای غرفه عکاسی

دارای غرفه نقاشی با حنا

گشت 2 ساعته دریا

امکان اجرای موزیک زنده

دارای پذیرایی شام

 

.جهت خرید بلیط و اطلاعات بیشتر وارد صفحه مربوطه شوید.

شما می توانید برای سوار شدن به این کشتی از جزیره کیش به صورت مستقیم اقدام نمایید. از لحاظ اندازه نیز کشتی مذکور دارای 30 متر طول است. همچنین عرض آن 10 متر می باشد.

معرفی چند کشتی تفریحی کیش

کشتی تفریحی کیش و امکانات آن

به صورت کلی می توان بیان نمود که کشتی تفریحی کیش یک تفریح شاد و البته ترکیبی است که شامل موسیقی، غذا، گشت دریایی و … می شود. معمولا زمان گشت با این کشتی ها حدود 2 الی 3 ساعت است. مشاهده شده است که برخی از خوانندگان کنسرت های خود را روی این کشتی ها برگزار می نمایند که بسیار جذاب خواهد بود.