معرفی گیفت کارت های اپل کاربردهای آن

معرفی گیفت کارت های اپل کاربردهای آن

کاربران گوشی‌های موبایل اپل همواره مجذوب طراحی چشم نواز و همچنین فناوری‌های نوین این محصولات بوده‌اند. آنها گوشی‌های موبایل اپل را برتر از تمامی برندها دانسته و حتی مجال بحث بر سر این موضوع را به دیگران نمی‌دهند.

 

شرکت اپل به آنها محصولی هدیه داده است که همیشه به دنبال آن بوده‌اند، در یک کلام خاص، بی نقص و حیرت انگیز.

 

سیاست شرکت اپل نیز همواره در راستای ارائه راهکارهای منحصربه‌فرد برای کاربران خود بوده است. از سرویس‌های پخش موسیقی و فیلم اختصاصی گرفته تا ابزارهای برقراری ارتباط و حتی شبکه‌های اجتماعی مجازی خاص اپل. 

 

اما خاص بودن هزینه‌هایی را نیز به همراه دارد. شرکت اپل از سالها پیش تغییراتی در نحوه ایجاد حساب کاربری و استفاده از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود ایجاد نمود که با توجه به عدم وجود پیش‌شماره ایران در لیست مربوطه و همچنین عدم دسترسی ایرانیان به سرویس‌های پرداخت بانکی بین‌المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت، مشکلات و محدودیت‌های فراوانی را برای کاربران ایرانی بوجود آورده است.

 

آشنایی با گیفت کارت‌های اپل

از آنجاییکه دسترسی به سرویس‌های پرداخت بین‌المللی برای همه کاربران به راحتی میسر نیست لذا بهترین راهکار برای پرداخت هزینه‌های مربوط به شارژ حساب کاربری، سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل، تنها استفاده از گیفت کارت‌های اپل می‌باشد. با استفاده از گیفت کارت اپل کاربران به راحتی قادر به شارژ حساب اپل آیدی از داخل کشور بدون هیچگونه محدودیتی و استفاده از تمامی خدمات اپل خواهند بود. 

 

تفاوت گیفت کارت اپل با کارت های اعتباری مانند مستر کارت و ویزاکارت یا پی پال در این است که کارت اعتباری را میتوان مجدداً شارژ نمود و یا اعتبار آن را به شخص دیگری انتقال داد اما گیفت کارت ها همانند کارت شارژ یکبار مصرف هستند. گیفت کارت‌های اپل در دو نوع فیزیکی و کد مجازی در کشورهای مختلف دنیا عرضه می‌گردند. این کد شارژ در مقادیر 5، 10، 15، 20، 25، 30، 50، 100، 200، 300 و 500 دلاری (و یا هر ارز دیگری) بوده، بدون نام و تاریخ انقضاء هستند و می‌توان به صورت ناشناس از آنها استفاده نمود.

معرفی گیفت کارت های اپل کاربردهای آن

کاربردهای گیفت کارت‌های اپل 

امروزه کاربران دستگاه های اپل از جمله آیفون، آیپد، آیپاد، اپل واچ، مک بوک، آی مک و حتی اپل TV به راحتی میتوانند با گیفت کارت اپل، Apple ID خود را شارژ کنند و به امکانات غیر رایگان این دستگاه ها دسترسی یابند. به عنوان مثال میتوانید فضای ابری اضافی برای سرویسiCloud  تهیه کرده و برای ذخیره خودکار عکس ها و فیلم های گالری خود در اختیار بگیرید. 

 

در برخی موارد نیاز به فعال‌سازی قابلیت‌های خاص اپلیکیشن های تخصصی مانند ویرایشگر فیلم و عکس برای استفاده کاربران حرفه‌ای شبکه های اجتماعی و بلاگرها می‌باشد که نیاز به پرداخت هزینه هر چند جزئی دارند و با خرید گیفت کارت اپل به راحتی این امر امکان پذیر است.

 

اما شاید استفاده کنندگان اصلی گیفت کارت‌های اپل گیمرها هستند که به راحتی میتوانند با استفاده از این گیفت کارت‌ها ضمن شارژ حساب اپل آیدی خود پرداخت درون برنامه‌ای (in-App purchase) را به راحتی انجام داده و امتیاز یا سکه و … را خرید کنند. 

 

خرید، کتاب دیجیتالی یا پادکست، نصب اپلیکیشن های غیر رایگان از اپ استور اپل و استفاده از سرویس پخش موسیقی اپل موزیک نیز از پرکاربرد ترین موارد استفاده از این گیفت کارت است.

 

نکاتی که بایستی در خرید گیفت کارت‌های اپل به آن توجه کنیم: 

اولین نکته‌ای که بایستی به آن توجه کنید این است که گیفت کارت خود را حتما از یک فروشگاه اینترنتی معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی مانند شرکت سیبچه خریداری کنید.

 

گیفت کارت اپل خود را بایستی با نام کشوری بخرید که اپل آیدی‌ گوشی موبایلتان هم متعلق به همان کشور باشد. یعنی اگر در زمان ایجاد اپل آیدی آدرس و شماره تماس کشور آلمان را وارد کرده باشید بایستی گیفت کارت اپل‌تان را نیز با نام کشور آلمان خریداری نمایید. تفاوت کشور اپل آیدی و کشور گیفت کارت موجب مسدودی حساب اپل آیدی گوشی موبایل شما خواهد شد.

 

کد گیفت کارت‌ها یکبار مصرف بوده و نمی‌توان آن را مجدداً شارژ کرد. همچنین نمی‌توان این کد را تعویض و یا مرجوع نمود.

 

کد مربوط به گیفت کارت را بایستی با آدرس IP خارج از ایران وارد نمایید. ولی بعد از آن امکان استفاده از شارژ انجام شده در حساب کاربری خود را با آدرس IP ایران خواهید داشت.

 

استفاده از کد شارژ گیفت کارت دیگران یا گیفت کارت دزدی موجب مسدود شدن حساب اپل آیدی گوشی شما گردیده و رفع مسدودی برای کاربران ایرانی به هیچ عنوان قابل انجام نخواهد بود.

معرفی گیفت کارت های اپل کاربردهای آن

چگونه گیفت کارت‌های اپل را خریداری کنیم؟

بهترین روش برای خرید گیفت کارت اپل، مراجعه به یک فروشگاه مجازی معتبر محصولات اپل می‌باشد که ما به شما خرید گیفت کارت اپل از طریق وب سایت یا نرم‌افزار سیبچه را پیشنهاد می‌کنیم. شرکت سیبچه با سالها سابقه درخشان در ارائه خدمات به کاربران ایرانی گوشی‌های اپل، در حال حاضر دارای یک تیم پشتیبانی تخصصی بوده و کاربران خود را در تمامی مراحل خرید و شارژ حساب اپل آیدی راهنمایی می‌نماید. 

 

ضمناً با خرید اشتراک نرم‌افزار سیبچه، امکان نصب و استفاده بدون دغدغه تمامی اپلیکیشن های فارسی را در گوشی موبایل خود خواهید داشت.