معرفی 10 هدیه که برای خانه جدید بسیار کاربردی است

معرفی 10 هدیه که برای خانه جدید بسیار کاربردی است

اگر فردی از میان اطرافیانتان به‌تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده است، شکی نیست که از یک هدیه کاربردی بسیار خوشحال خواهد شد. بااین‌حال، پیدا کردن هدیه‌ای مناسب که با بودجه شما متناسب باشد و مهم‌تر از همه با سبک زندگی آن‌ها مطابقت داشته باشد، چالش‌برانگیز و دشوار خواهد بود. به همین دلیل، ما در این مقاله، 10 هدیه که می‌توانند برای خانه جدید بسیار کاربردی باشند معرفی کرده‌ایم تا روند هدیه خریدن را برای شما آسان‌تر کنیم. بنابراین، اگر می‌خواهید با این هدایا آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

گیفت کارت

هر زمان که در مورد خرید هدیه مناسب با شک و تردید زیادی روبرو شدید، یکی از بهترین راه‌حل‌ها در نظر گرفتن خرید انواع گیفت کارت (giftcard) به‌عنوان هدیه است. گیفت کارت را می‌توانید با انواع مبالغ تهیه کنید و علاوه بر اینکه می‌توانید آن را به‌صورت کارت هدیه بانکی تهیه کنید، می‌توانید هدیه‌ای مثل بن خرید لوازم خانه را نیز در نظر بگیرید. بنابراین، این هدیه می‌تواند برای همه افراد کاربردی باشد و به آن‌ها کمک کند که با سلیقه خودشان، برای خانه وسیله تهیه کنند. از سوی دیگر، گیفت کارت ازنظر قیمت نیز ممکن است نسبت به سایر هدایا ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

 

درنهایت، خرید هدیه برای فردی که به‌تازگی به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده است می‌تواند در کنار هیجان‌انگیز بودن، چالش‌برانگیز نیز باشد. بااین‌حال، با خرید هدیه‌ای کاربردی می‌توانید تقریبا مطمئن شوید که فرد از هدیه شما خوشحال می‌شود و از آن تا سال‌های سال استفاده خواهد کرد. هدایایی که در این مقاله مطرح شد در این زمینه می‌تواند به شما ایده‌های مناسبی برای هدیه گرفتن بدهد.

 

معرفی 10 هدیه که برای خانه جدید بسیار کاربردی است

جعبه ابزار

آیا هدیه‌ای بهتر از جعبه ابزار برای کمک به صاحب خانه در آماده شدن برای زندگی در خانه جدید وجود دارد؟ جعبه ابزار که شامل ابزارهایی مانند آچارفرانسه، چکش، متر نواری، انبردست و غیره می‌شود، از همه ابزارهای لازم برای انجام تعمیرات در خانه برخوردار است. بنابراین، این هدیه می‌تواند برای افرادی که به‌تازگی به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند می‌تواند بسیار مفید باشد و به آن‌ها کمک کند که از ابزارهای لازم برای تعمیر، تزیین و ساخت وسایل در خانه برخوردار باشد.

 

تخته‌گوشت بامبو

تخته‌گوشت بامبو نه‌تنها هدیه‌ای بسیار کاربردی است، بلکه می‌تواند هدیه عاطفی فوق‌العاده‌ای نیز باشد و هر صاحب‌خانه جدیدی قدردان آن خواهد بود. این تخته‌گوشت‌ها از بامبوی ارگانیک محکم و ماندگار ساخته شده‌اند که نه‌تنها بسیار زیبا هستند، بلکه طول عمر بالایی نیز دارند. تخته گوشت‌های چوبی ازجمله تخته‌گوشت بامبو از لحاظ قیمت نیز بسیار متنوع هستند و بنابراین، با هر بودجه‌ای می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

 

خوشبوکننده هوا

در حال حاضر، خوشبوکننده‌های هوا در تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها نیز بری هدیه کردن بسیار شیک و مناسب هستند. شما می‌توانید از میان آن‌ها بسته به سلیقه خود و سلیقه صاحب‌خانه اسانس موردنظرتان را انتخاب کنید و با این کار، یک کادوی مناسب و شخصی‌سازی‌شده را به فرد هدیه بدهید. برای مثال، مدل‌های این خوشبوکننده‌ها شامل آدامس بادکنکی، انبه، اقیانوس آبی و اسطوخودوس می‌شوند.

 

گل

چه هدیه‌ای زیباتر از گل برای افراد وجود دارد؟ هدیه دادن گل برای موقعیت‌های مختلف ازجمله تولد، تبریک به عروس و غیره کاربرد دارد و همیشه هم محبوب است. این هدیه به‌خصوص برای افرادی که به‌تازگی صاحب خانه شده‌اند می‌تواند بسیار جذاب و دوست‌داشتنی باشد و باعث شود که آن‌ها با دیدن گل‌ها دائما به یاد شما بیفتند. اگرچه خرید یک دسته گل زیبا مناسب هدیه می‌تواند ایده خوبی در این شرایط باشد اما ممکن است خرید یک گلدان گل، ایده ماندگارتری باشد. حتی اگر بودجه محدودی داشته باشید نیز خوشبختانه می‌توانید گل یا گلدان را با کمی جستجو با قیمت ارزان پیدا کنید.

 

کاسه کادویی

کاسه‌ها همیشه در خانه موردنیاز هستند و چه برای سرو خورشت و چه برای چیدن میوه‌ها کاربردی هستند. بنابراین، یکی از بهترین هدیه‌ها برای فردی که به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده است، کاسه کادویی است. این کاسه‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی موجود هستند و از سوی دیگر، ازنظر جنس نیز بسیار متنوع‌اند. بنابراین، دست شما برای انتخاب یک کاسه کادویی خاص و منحصربه‌فرد کاملا باز است.

 

معرفی 10 هدیه که برای خانه جدید بسیار کاربردی است

قهوه‌ساز

روتین خیلی از افراد این است که پس از بیدار شدن از خواب با نوشیدن فنجانی قهوه سرحال و هوشیار شوند. بنابراین، می‌توان گفت که همه افراد از هدیه گرفتن یک دستگاه قهوه‌ساز بسیار خوشحال خواهند شد. در حال حاضر، دستگاه‌های قهوه‌ساز تنوع بسیار زیادی دارند و ازنظر قیمت نیز بسیار متنوع هستند. بنابراین، احتمالا اگر بودجه متوسطی داشته باشید می‌توانید برای فردی که به یک خانه جدید نقل مکان کرده است، یک دستگاه قهوه‌ساز باکیفیت تهیه کنید.

 

جاکلیدی دیواری

یکی از هدایای بسیار کاربردی و فانتزی برای فردی که به‌تازگی صاحب‌خانه شده است، جاکلیدی دیواری است. این جاکلیدی‌ها در انواع سنتی و مدرن هستند و بنابراین، خرید آن‌ها متناسب با طراحی دکوراسیون خانه کار سختی نیست. علاوه بر این، آن‌ها از قیمت‌های متنوعی نیز برخوردار هستند و خرید آن‌ها تقریبا با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر است.

 

آینه

در هر خانه‌ای تقریبا وجود چند آینه ضروری است و آینه نه‌تنها در زیبایی خانه نقش بسیار زیادی دارد، بلکه می‌تواند بسیار کاربردی نیز باشد. آینه‌ها در طرح‌های مختلف ازجمله دایره‌ای و مربعی در دسترس هستند که از سوی دیگر، برخی از آن‌ها نیز به یک شلف دیواری مجهزند. خرید یک آینه زیبا و خاص از میان مدل‌های متنوع آینه می‌تواند برای فرد صاحب‌خانه بسیار خوشحال‌کننده باشد.

 

قالیچه

تقریبا در هر خانه‌ای نقاطی وجود دارد که امکان استفاده از فرش‌های بزرگ در آن‌ها وجود ندارد. در این شرایط، استفاده از قالیچه نه‌تنها می‌تواند بسیار کاربردی باشد، بلکه می‌تواند در زیباتر کردن خانه نیز نقش مهمی ایفا کند. برای مثال، برخی از افراد برای راهرو، بالکن یا حتی در اتاق‌های خود از قالیچه استفاده می‌کنند. به همین دلیل، یکی از بهترین هدایا برای خانه جدید، قالیچه است که خوشبختانه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد و در این مطلب معرفی شده‌اند.