معرفی 14 برند معتبر از عطرها که می ‌توان در بازار ایران پیدا کرد

معرفی 14 برند معتبر از عطرها که می ‌توان در بازار ایران پیدا کرد

در این مقاله تلاش کرده‌ایم برترین برندهای عطر و ادوکلن را با توجه به این مطلب بررسی کنیم، اما به سراغ مواردی رفته‌ایم که می‌توانید در بازار ایران هم پیدایشان کنید. با ما همراه باشید.

 

عطرهای کالوین کلین (Calvin Klein)

کالوین کلین یکی از برندهای گران‌قیمت، قدیمی و لوکس است که بدون اغراق بر قلب استفاده‌کنندگانش، حکمرانی می‌کند. این برند در لاین لباس هم فعالیت می‌کند و در این حوزه تنوع بیشتری دارد، اما می‌توانید انواعی از عطرهای محبوب زنانه و مردانه را از این برند پیدا کنید. برای مثال یکی از انواع عطرهای کالوین کلین که در ایران محبوبیت دارد،  عطر زنانه ایفوریا کالوین کلین است که ترکیبی از بوهای گرم و شیرین است و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

نکته جالب دیگر اینکه این عطرها رایحه‌های عاشقانه و اغوگر را با رایحه‌های شیربن و بوی میوه‌ها به تعادل می‌رسانند و برای کاربرد روزانه و یا مراسم خاص مناسب هستند.  

 

عطرهای جیانی ورساچه (Gianni Versace)

جانی ورساچی یکی از برندهای معتبر عطر است که در صنعت مد بسیار برجسته و خوشنام است. ورساچی محصولات نمادینی دارد که برای پوشش روزمره مناسب هستند و از رایحه مریم گلی، چوب چنار، گل محمدی، لیمو، برگ سرو، ترخون و مشک در تولید رایحه‌های مختلف عطرهایش استفاده می‌کند.

 

عطرها و بادی اسپلش‌های ویکتوریا سیکریت (Victoria’s Secret)

 این برند، عطرها و اسپری‌های بدن متنوعی را برای کاربردهای روزانه تولید می‌کند و از انواع محبوب و لوکس محسوب می‌شود و احساس جذابیت به مصرف کنندگانش می‌بخشد. علاوه بر عطرهایی که تولید می‌کند، بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت در ایران طرفداران زیادی دارد و در انواع رایحه‌های خنک تا گرم تولید می‌شود. برای خرید انواع بادی اسپلش از برندهای محبوب خارجی و ایرانی کلیک کنید.

معرفی 14 برند معتبر از عطرها که می ‌توان در بازار ایران پیدا کرد

عطرهای مونت بلانش (Montblanc)

عطرهای برند مونت بلانش تا حدی گران‌اند، اما ارزش سرمایه‌گذاری و استفاده دارند و متاسفانه در ایران نایاب هستند. در انواع عطرهای مردانه تولید می‌شوند و رایحه آنها به شکلی است که هرگز آن را فراموش نمی‌کنید. بیشتر رایحه‌هایی که در این نوع عطرها استفاده می‌شود، مخلوطی از میوه‌های مختلف مانند سیب، خزه بلوط، گل شاه پسند، آناناس و تعدادی از چوب‌ها مانند ترنج، چوب صندل و … است.

 

عطرهای تام فورد (Tom Ford)

این برند محبوب آمریکایی را در ایران هم می‌توانید پیدا کنید. بیشتر رایحه‌های استفاده شده در آن، مخلوطی از رایحه طبیعت و گلهاست و برای استفاده در همه فصل‌ها و مناسبت‌ها مناسب است. در ایران می توانید انواع مدل‌های بلک ارکید، توباکو وانیل و غیره را از عطرهای تام فورد پیدا کنید. البته به خاطر داشته باشید که بسیاری از عطرهای این برند، بالای یک میلیون تومان قیمت دارند.

 

عطرهای YSL

Yves Saint Larent خانه مد فرانسوی است که با مخفف YSL شناخته می‌شود و انواع معتبر و محبوب عطرهای زنانه و مردانه را با ترکیبات مشک، نعناع هندی و … تولید می‌کند. انواع این عطرها را هم می‌توانید در بازار ایران و با قیمت‌های بالاتر از یک میلیون تومان پیدا کنید. برخی از معروف‌ترین مدل‌های آن، بلک اپیوم مردانه و مون پاریس زنانه است.

 

عطرهای بولگاری (Bvlgari)

برند بولگاری مربوط به عمده فروشی لوکس و جواهر فروشی ایتالیایی است که در سال 1884 تاسیس شد و بیشتر رایحه‌هایی که در عطرهای آن استفاده می‌شود، ترکیبات چای سبز و مرکبات شیرین است، برای زنان و مردها ساخته می‌شود و ماندگاری بالایی دارد. این عطرها به نسبت برندهای دیگر مانند YSL و یا تام فورد، قیمت‌های پایین‌تری دارند.

 

معرفی 14 برند معتبر از عطرها که می ‌توان در بازار ایران پیدا کرد

عطرهای دیور (Dior)

این برند فرانسوی بیشتر عطرهای زنانه تولید می‌کند، محبوبیت زیادی دارد و انواع رایحه‌های گرم، خنک، تلخ و شیرین را در انواع عطرهای خود استفاده می‌کند. عطر مردانه ساواج یا ساواژ یکی از مدل‌های محبوب عطرهای دیور در ایران است که بوی خنک و تند دارد و البته به همان نسبت قیمت بالایی هم دارد.

 

عطرهای بلک افغان (Black Afgano)

متاسفانه عطرهای غیر اصل بلک افغان را در ایران به وفور پیدا می‌کنید، اما اگر بتوانید انواع اوریجینال این عطرها را پیدا کنید، مطمئن خواهید شد که عطرهای خوشبو با ماندگاری بالا را خریداری کرده‌اید. قیمت این عطرها معمولا بالاتر از یک میلیون تومان است و انواع رایحه‌های چوبی، میوه‌ها و گیاهان در عطرهای خود استفاده می‌کند.

 

عطرهای Nautica

این برند هم بدون شک یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین‌ عطرهای دنیا را تولید می‌کند. رایحه‌های اغواگر و مردانه با ترکیباتی از برگ‌های سبز، سیب، نیلوفر آبی، چوب درخت سرو، مشک، کهربا و خزه از مهم‌ترین عطرهای این برند است.

 

عطرهای کرید (Creed)

این برند فرانسوی است و قدمتی بیش از 200 سال دارد. از انواع رایحه‌های چوبی، گل‌ها، ادویه‌ها و میوه‌ها در تولید عطرهایش استفاده می‌کند و در سال 2010، جشن 250 سالگی‌اش را با عطر اونتوس خود جشن گرفت. این عطر مخلوطی از مرکبات، گل‌های رز و یاس و چوب‌های درخت بلوط است و محبوبیت زیادی میان طرفداران این برند دارد.

 

عطرهای گس (Guess)

این برند آمریکایی برای زنان تولید می‌شود، انواع رایحه‌های آن اغواگر و برای جشن‌ها مناسب هستند. بیشتر رایحه‌هایی که در این نوع عطرها استفاده می‌شود، مخلوطی از گیاهان، گل‌ها، سیب سبز، هلو، کهربا و مشک است. قیمت این عطرها به طور معمول مناسب است و زیر یک میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شود.

 

عطرهای جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

جورجیو آرمانی، برندی ایتالیایی است که از سال 1975 شروع به کار کرده است. انواع رایحه‌ها را در عطرهای آن پیدا می‌کنید، قیمت انواع مدل‌های آن در ایران بالاتر از یک میلیون تومان است، اما ماندگاری بالایی دارند.

 

عطرهای رالف لورن (Ralph Lauren)

به احتمال زیاد نام رالف لورن را در سریال محبوب فرندز، بارها شنیده‌اید. این برند آمریکایی علاوه بر تولید عطرهای معتبر در صنعت مد و لباس هم محبوبیت دارد. بیشتر رایحه عطرهای آن مخلوطی از ادویه‌ها و چوب‌های خوشبو، کهربا و سدر قرمز است و در ایران با قیمت‌های بالاتر از یک میلیون تومان به فروش می‌رسد، البته به میزان قیمت بالایی که دارند، ماندگاری آنها هم بالاست.

برندهایی که در این مقاله معرفی شد، تنها قطره‌ای از دریای برندهای عطرهاست که در صنعت رایحه‌سازی و مد و فشن وجود دارند. بسیاری از این عطرها را می‌توانید در ایران هم بیابید، اما باید تلاش کنید انواع اصل و اوریجینال عطرهای برند را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

 

برچسب‌ها: ,