معرفی 5 هتل قدیمی دنیا

معرفی 5 هتل قدیمی دنیا

بررسی تاریخ پیدایش و اولین هتل های جهان کمی دشوار می باشد، چرا که درست با شروع سفر انسان به دور دنیا نیاز به اقامتگاه ها نیز نمایان شد. اساسا می توان گفت پیدایش این اقامتگاه ها از ابتدای تاریخ بشر می باشد.

 

بنابراین ما به طور یقین نمی دانیم چه زمانی تمدن های باستانی از خانه ها برای اقامت مسافران اسفاده کرده اند.

 

البته همانطور که می دانید رزرو هتل به صورت امروزی تنها مدتی است که رواج پیدا کرده است. در ادامه این مقاله می خواهیم با قدیمی ترین هتل های جهان که هنوز هم از مسافران پذیرایی می کنند آشنا شویم.

 

قدیمی ترین هتل های موجود امروزی مربوط به قرن 8 میلادی می باشند.بسیاری از هتل های قدیمی دیگر این لیست می باشند که در قرون وسطی افتتاح شده اند. البته تمامی هتل هایی که به شما معرفی خواهیم کرد باز هستند و از طرف گردشگران نیز مورد استقبال قرار می گیرند.

 

5 هتل اینترلاکن، سوئیس

هتل اینترلاکن در سال 1323 افتتاح شده و از آن به عنوان مهمانخانه استفاده می شده است. در این منطقه هیچ سابقه ای از هتل دیگری قدیمی تر از این هتل وجود ندارد.

 

اینترلاکن قدیمی ترین هتل سوئیس می باشد که سال هاست به عنوان مرکز منطقه اداری در برنر اوبرلند فعالیت می کند و یکی از اتاق های طبقه اول به عنوان دادگاه استفاده می شود.

 

سال تأسیس: 1323

مکان: سوئیس

موسس: نامشخص

تعداد اتاق ها: 55

 

4 هتل زنگ قدیمی

هتل اولد بل یا زنگ قدیمی تنها هتل قدیمی انگلستان نمی باشد و هتل های قدیمی تر از آن نیز وجود دارد. اما این هتل از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد.

این هتل بازسازی شده است اما قسمتی از آن کاملا شبیه به گذشته باقی مانده است.

سال تأسیس: 1220

مکان: انگلستان

بنیانگذار ها: لارینگ ابوت از مالمزبری ابی

تعداد اتاق ها: 33

 

3 هتل خرس قرمز، آلمان

هتل زوم روتن بورن خود را به عنوان قدیمی ترین هتل در آلمان معرفی می کند. پایه های این بنا مربوط به اوایل قرن دوازدهم می باشد و مدیر موزه تاریخ شهر فرایبوگ معتقد است که این ساختمان از ابتدا به عنوان مسافرخانه استفاده شده است.

 

نخستین پرونده های مکتوب از این هتل مربوط به سال 1311 می باشد که نشان می دهد صاحب این هتل در آن زمان مردی به نام یوهان بیگنر بوده است.

 

برای اقامت داشتن در این هتل تنها به یک بلیط هواپیما برلین نیاز دارید، پس از ورود به این شهر می توانید اقامتی رویایی در هتلی قدیمی و خاص داشته باشید.

 

سال تأسیس: 1120

مکان: آلمان

موسس: نامشخص

تعداد اتاق ها: 25

 

2 هوشی ریوکان

تا چندین سال قبل طبق رکورد های جهانی گینس هوشی ریوکان قدیمی ترین هتل جهان بود، اما در حال حاضر این هتل دومین هتل قدیمی جهان می باشد. با این حال این هتل در حدود 1300 سال قدمت دارد. ساخت و راه اندازی این هتل مربوط به سال 718 می باشد.

سال تأسیس: 718

مکان: کوماتسو، استان ایشیکاوا، ژاپن

موسس: گاریو هوشی

تعداد اتاق ها: نامشخص

 

1 نیشیاما اونسن کیونکان

این هتل ژاپنی، قدیمی ترین هتل جهان می باشد که فعالیت خود را از سال 705 آغاز کرده است.

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل وجود چشمه های آب گرم موجود در آن می باشد. همین مسئله باعث دوچندان شدن محبوبیت و جذابیت این هتل شده است.

در حال حاضر قدیمی ترین هتل ثبت شده در کتاب گینس این هتل می باشد.

سال تأسیس: 705

مکان: هایاکاوا، استان یاماناشی، ژاپن

بنیانگذار: فوجیوارا ماهیتو

تعداد اتاق ها: 35