مقایسه برند داتیس و اخوان

مقایسه برند داتیس و اخوان

اخوان و داتیس دو برند محبوب و شناخته شده در صنعت تولید لوازم خانگی و آشپزخانه هستند. (مقایسه برند داتیس و اخوان) محصولات تولید شده در این دو برند از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار بوده و از تنوع بسیاری برخوردار هستند. گروه تولیدی اخوان مجموعه بی نظیری از محصولات از جمله سینک توکار اخوان، هود، گاز و فر را با طراحی های منحصر به فرد در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این برند در همه شهرهای ایران دارای شعبات مختلف بوده . بیشترین سهم از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.

 

برند اخوان دارای استاندارد اروپا و ایران است و برنده تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان، تندیس اجلاس مدیر شایسته ملی و سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی شده است. در مقابل برند داتیس که از سال 1385 فعالیت خود را در این حوزه شروع کرد نیز توانست به سرعت جای خود را در بازار لوازم خانگی پیدا کند. برند داتیس امروزه با بهره‌مندی از تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا توانسته تا بیش از 120 نوع محصول را طبق طراحی های استاندارد به مشتریان خود عرضه می کند.

 

کیفیت و دوام محصولات برند داتیس سبب شده تا این برند در طول یک دهه فعالیت خود موفق به دریافت انواع گواهینامه ها و استاندارهای داخلی و بین المللی شود. از جمله این گواهی ها می توان به استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا، گواهینامه رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) و نشان استاندار ملی از کشور اشاره کرد. اگر شما هم علاقمند به مقایسه محصولات برند اخوان و داتیس هستید در ادامه همراه ما باشید.

 

مقایسه اجاق گاز صفحه ای اخوان و اجاق گاز صفحه ای داتیس

برای مقایسه اجاق گاز صفحه ای برندهای اخوان داتیس، ابتدا باید بدانید که قیمت اجاق گاز اخوان تقریبا مشابه با قیمت اجاق گاز داتیس است. بنابراین، عوامل دیگری وجود دارند که می توانند در انتخاب بهتر شما کمک کنند. اجاق گاز اخوان دارای طراحی تخصصی، تنوع در رنگ بندی و جنس ظاهری، راندمان بالای حرارت، مقاوم در برابر ضربه و خط و خش است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که نظافت مداوم آن بسیار راحت بوده و مصرف بهینه انرژی دارد. جنس گازهای صفحه ای اخوان از استیل، شیشه های مشکی و سفید است که در آن قطعات ایتالیایی و ایرانی به کار رفته است. اغلب گازهای این برند از 4 الی 5 شعله به علاوه ترموکوبل و فندک برخوردار هستند. انواع مدل های گازهای برند اخوان عبارت اند از :

 

1.گاز سری ایتالیایی اخوان

2.گاز سری ونوس اخوان

3.گاز سری گیتا اخوان

4.گاز سری اورانوس اخوان

5.گاز سری Z اخوان

 

نگاهی بر گاز صفحه ای داتیس

برند داتیس نیز در زمینه طراحی و تولید اجاق گازهای صفحه ای در ایران، شناخته شده و پر طرفدار است. اجاق گازهای صفحه ای این برند دارای گرید انرژی A بوده و از ترموکوبل و فندک برخوردار هستند. در صورتی که هنگام آشپزی، شعله گاز به دلایل مختلفی مانند وزش باد و یا سرریز شدن غذا خاموش شود، ترموکوبل جریان ورودی گاز را قطع کرده و از انتظار گاز در محیط جلوگیری می کند. جنس اجاق گازهای برند داتیس از شیشه، سرامیک و استیل هستند و اغلب آن‌ها دارای 4 الی 5 شعله می باشند. علاوه بر این، بر روی برخی از محصولات داتیس نمایشگرهای دیجیتالی طراحی شده است که زمان باقی مانده برای پخت غذا و قفل کودک را نشان می دهند.

 

مقایسه سینک ظرفشویی اخوان و سینک ظرفشویی داتیس

 اگر به دنبال خرید سینک توکار اخوان هستید، بهتر است پیش از اقدام خود سینک برند اخوان را با سینک های تولید شده توسط برند داتیس مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید. سینک های آشپزخانه داتیس در مدل های تورکار، هم سطح، روکار و زیر کابینتی هستند که در ساخت آن‌ها از استیل، شیشه و گرانیت استفاده شده است.

 

طراحی سینک های برند داتیس به صورت تخصصی انجام می گیرد و همین امر سبب می شود تا ظاهر آشپزخانه شما چندین برابر زیباتر و شیک تر به نظر برسد. این سینک ها به سیفون معمولی و یا اتوماتیک مجهز شده است که از طریق آن می توانید میوه، سبزیجات و سایر مواد غذایی را شستشو دهید.

 

نگاهی بر سینک ظرفشویی اخوان

برند اخوان سابقه درخشانی در طراحی و ساخت سینک های آشپزخانه دارد. سینک های برند اخوان نیز دارای انواع مختلفی مانند روکار، توکار، هم سطح و … هستند ه در طراحی و ساخت آن‌ها از متریال با کیفیت استفاده شده است.

 

در حال حاضر، برند اخوان تنوع بسیاری را در زمینه سینک های ظرفشویی ارائه می دهد. برخی از سینک های این برند از دو لگن عمیق با فضای کافی برخوردار هستند که امکان شستشوی مواد غذایی و ظروف را برای افراد راحت می کنند. نصب این محصولات به راحتی انجام می شود و نشتی آب از آن وجود نخواهد داشت.

فر توکار اخوان در مقابل فر توکار داتیس

فر توکار اخوان در مقابل فر توکار داتیس

اگر قصد تهیه فر توکار را دارید، باید بدانید که قیمت فر توکار اخوان و داتیس به نسب کیفیت و دوام بالایی که ارائه می دهند، نسبت به قیمت محصولات مشابه در بازار بسیار مقرون به صرفه است. متریال به کار رفته در فر توکار برند اخوان عموما، استیل، شیشه ای و یا ترکیبی از این دو متریال است. این فرها دارای طراحی منحصر به فردی هستند و زمانی که در کنار کابینت های آشپزخانه قرار می گیرند، زیبایی و جذابیت فضا را افزایش می دهند. فر توکار داتیس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

فرهای توکار برند داتیس در دو نوع برقی و گازی تولید می شوند و با داشتن گرید انرژی A تجربه بی نظیری از آشپزی کردن را به شما ارائه می دهند. این فرها، اغلب دارای دو لایه شیشه ایمن هستند که از قابلیت ضد ضربه، ضد حرارت و ضد خط و خش برخوردارند. در صورتی که قصد تهیه فرهای توکار برند اخوان و داتیس را دارید، می توانید اطلاعات کامل محصولات را از وب سایت سازه کالا به دست آورده و پس از مقایسه محصولات با یکدیگر، مناسب ترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

برچسب‌ها: