مهاجرت کارآفرینی پرنس ادوارد

مجموعه : نکات سفر
مهاجرت کارآفرینی پرنس ادوارد

 مهاجرت کارآفرینی را می توان یکی از راه های مطمئن مهاجرت به کانادا دانست. با ما همراه باشید تا شما را با مهاجرت کارآفرینی پرنس ادوارد آشنا کنیم.

 

شهر شارلوت تاون مرکز ایالت پرنس ادوارد است. ویژگی اصلی شارلوت تاون کیفیت بالای زندگی است. شارلوت تاون یک مقصد تفریحی گردشگری است. یک جامعه خانوادگی پاک و ایمن که مرکز فعالیت، امکانات رفاهی، خرید، سرگرمی و سرمایه گذاری در استان نیز هست، همگی با هزینه های بسیار پایین.

 

مرکز شهر کلاسیک شارلوت تاون، گردشگران و ساکنان را برای پیاده روی و شرکت در رویدادهای فرهنگی به آنجا می کشاند. این شهر مکانی عالی برای معاشرت با دیگر افراد است. کیفیت زندگی عالی است.

 

محل تولد کنفدراسیون، از سال 1864 که رهبران سیاسی برای بحث در مورد تشکیل کشوری که اکنون به عنوان کانادا می شناسیم، گردهم آمده بودند، میزبان رویدادهای به یادماندنی است. این رویداد در شارلوت تاون برگزار شد که تا امروز ادامه دارد. اگرچه مشخصه فعالیت های فعلی پیشرفت های مدرن است، اما میزبانی شارلوت تاون هنوز هم بیشتر اوقات برقرار است. پایتخت جزیره پرنس ادوارد که پیشرو برگزاری رویدادهای جذاب است، به عنوان یک جامعه پر جنب و جوش، هیجان انگیز با جاذبه های دیدنی، و تجربه فعالیت های جدید شناخته می شود. بزرگترین شهر استان میزبان موفق بسیاری از رویدادهای ورزشی و فرهنگی و همچنین جلسات و کنوانسیون ها است که در بیشتر موارد به دلیل امکانات عالی و اماکن گردشگری، فعالیت های داوطلبانه، و انگیزه ای بی نظیر برای بی نظیر ساختن هر رویداد است.

 

فرقی نمی کند که رویداد ورزشی ملی یا بین المللی باشد مانند مسابقات قهرمانی فوتبال بین دانشگاهی کانادا، مسابقات جام قهرمانی ملی تلوس، مسابقات سافت بال مردان آمریکای شمالی و مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری جام جهانی بانوان جزیره پرنس ادوارد، و یا جشنواره های فرهنگی مانند جشنواره شارلوت تاون، جشنواره جاز و بلوز جزیره پرنس ادوارد، جشنواره چراغ ها، جشنواره جک فراست، شارلوت تاون سرگرمی های متنوعی برای ساکنان و بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

 

شرکت و سازمان های حامی ایجاد کسب و کار برای مهاجرت کارآفرینی پرنس ادوراد

اتاق بازرگانی منطقه بزرگ شارلوت تاون

اتاق بازرگانی یک سازمان غیرانتفاعی متشکل از تاجران و متخصصانی است که هدف مشترکی دارند مثل توسعه اقتصادی منطقه بزرگ شارلوت تاون. این اتاق بیش از 640 عضو دارد، و منعکس کننده شبکه ای از مشاغل کوچک، متوسط ​​و بزرگ از هر بخش صنعتی است و از جامعه تجاری حمایت می کند.

تماس: 2000-628 (902)        فاکس: 3570-368 (902)

 

شرکت گردشگری شارلوت تاون و مشارکت کنوانسیون جزیره پرنس ادوارد

گردشگری شارلوت تاون و مشارکت کنوانسیون جزیره پرنس ادوارد متعهد به تحقیق، توسعه محصولات منحصر به فرد و فعالیت های فروش و بازاریابی هستند که:

باعث می شود شارلوت تاون به شهر گردشگری کانادا تبدیل شود

جزیره پرنس ادوراد را به مرکز پرتقاضا برای جلسات ساحلی و مقصد کنواسیون تبدیل می کند.

این سازمان در زمینه ارتقای نشست ها، همایش ها، بازدید از کشتی های تفریحی، موتور سواری و سفر های مستقل، سفرهای اوقات فراغت و گردشگری ورزشی فعالیت می کند. این سازمان همچنین جشنواره های متعددی را در شارلوت تاون برگزار و مدیریت می کند.

شماره تماس: 1864-629 (902)

 

شرکت Downtown

شرکت  Downtownکه در سال 2004 تأسیس شد، یک سازمان توسعه منطقه تجاری است که هدف آن تبدیل مرکز شهر به یک محیط پر جنب و جوش، تمیز و ایمن برای فعالیت تجاری و لذت بردن مشتریان و بازدید کنندگان است. این سازمان نماینده صاحبان املاک منطقه تجاری است (منطقه بازرگانی مرکز شهر) و از طریق مالیات 0.15100 دلاری برای ارزیابی تجاری بودجه جمع می کند. شرکت با دیگر سازمان های بخش خصوصی و دولت همکاری کرده و نماینده خوبی برای صاحبان مشاغل و دارایی های مرکز شهر است.

تماس: 8636-368 (902)               فاکس: 3570-368 (902)

 

 

توسعه تجارت جزیره پرنس ادوارد

هدف شرکت توسعه تجارت جزیره پرنس ادوارد، آژانس سرمايه گذاري پیشرو در استان، جذب سرمايه گذاري جديد و اطمينان از حفظ و گسترش تجارت های موجود در استان است.

تماس: 6300-368 (902)                     فاکس: 6301-368 (902)

 

مرکز خدمات تجاری کانادا/ جزیره پرنس ادوارد

مرکز خدمات تجاری کانادا/ جزیره پرنس ادوارد دسترسی آسان به اطلاعات مربوط به تجارت را فراهم می کند. مرکز خدمات تجاری منابع لازم برای کمک به شروع، توسعه، و اداره تجارت ارائه می دهد.

تماس: 0771-368 (902)       فاکس: 7377-566 (902)

 

آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا

آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا یک آژانس دولتی فدرال است. دفتر مرکزی آن در منطقه آتلانتیک واقع شده، و هدف آن بهبود اقتصاد آتلانتیک کانادا از طریق توسعه موفقیت آمیز مشاغل و فرصت های شغلی است. آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا از پروژه ها و ابتکارات و فراهم کردن فرصت های موفقیت کارآفرینان آتلانتیک پشتیبانی می کند.

تماس: 2595-871-800-1

 

صنعت کانادا

هدف صنعت کانادا تقویت اقتصاد رقابتی و دانش بنیان کاناداست. این بخش برای بهبود شرایط سرمایه گذاری، بهبود عملکرد نوآوری کانادا، افزایش سهم کانادا از تجارت جهانی و ایجاد یک بازار عادلانه کارآمد و رقابتی با کانادایی ها همکاری می کند.

تماس: 7382-566 (902)

بیشتر بدانید: در مورد قیمت دلار کانادا بیشتر بخوانید.

مهاجرت کارآفرینی پرنس ادوارد

انجمن ساخت و ساز جزیره پرنس ادوارد

هدف انجمن ساخت و ساز جزیره پرنس ادوراد بهبود، ترویج و پیشبرد منافع و کارایی صنعت ساخت و ساز در جزیره پرنس ادوارد به نمایندگی از اعضای آن و به نفع اعضای آن است.

تماس: 3303-368 (902)      فاکس: 9757-894 (902)

 

شرکت دریایی شارلوت تاون

یک سازمان مبتنی بر جامعه برای کنترل و مدیریت املاک حمل و نقل کانادا در اسکله شارلوت تاون. شرکت اسکله شارلوت تاون تاسیسات موجود را اداره کرده و در حال انجام یک عملیات عظیم تأسیسات بندری است که باعث گسترش بندر کروز و امکانات مرتبط شده، و تفرجگاه ساحلی برای باشگاه کلوب بادبانی شارلوت تاون، امکانات تجاری و توسعه اراضی فراهم می کند.

 

اسکله شارلوت تاون

منطقه ای که قبلاً توسط مخازن نفتی اشغال شده بود، هم اکنون مکانی مناسب برای زندگی است. در ساحل فعالیت های زیادی انجام می شود. ساحل مرکز فعالیت فرهنگی در پارک کنفدراسیون است که برنده جایزه شده است، و هم چنین محل تحولات جدید مسکونی و تجاری، مرکز بزرگترین تسهیلات همایش در استان و از همه مهمتر می توانید با دیگران صحبت کنید.

 

فرهنگ و هنر

شارلوت تاون بخش های نوآورانه بسیاری دارد و 60 میلیون دلار صرف سرمایه گذاری در فعالیت های اقتصادی کرده و مستقیم 1200 نفر را در بسیاری از رشته ها استخدام کرده است، که 5٪ نیروی کار را نشان می دهد. فستیوال شارلوت تاون، که “آن در گرین گیبلز” را در مرکز هنر معروف کنفدراسیون به نمایش می گذارد، یک نمونه از جامعه فرهنگی پر جنب و جوش است. جایگاه شارلوت تاون در تاریخ به عنوان زادگاه کنفدراسیون منعکس شده و می توان این شهر را یک شهر فرهنگی نامید.

 

گالری هنری مرکز کنفدراسیون

گالری هنری مرکز کنفدراسیون در سال 1964 به عنوان یادبود ملی موسسان کنفدراسیون تاسیس شد، موسسانی که در سال 1864 در مجلس استان گرد هم آمده و در مورد ساخت کشور بحث کردند.

این مرکز با وسعتی معادل بلوک شهری، در بازار قدیمی شارلوت تاون واقع شده است. در این مرکز سالن های مختلف تئاتر، یک گالری هنری، رستوران و یک فروشگاه هدیه وجود داشته و مرکز هنرهای نمایشی و بصری کاناداست.

 

سالن تئاتر Mainstage: با ظرفیت 1102 صندلی در 2 طبقه

 

سالن تئاتر Studio: با ظرفیت 180 صندلی که در طبقه اول این مرکز و در مجاورت ورودی داخلی گالری هنری واقع شده است.

 

سالن تئاتر مک کنزی: واقع در گوشه خیابان گرافتون و بلوار دانشگاه با ظرفیت 190 میز و صندلی .مرکز کنفدراسیون مکانی برای برگزاری جشن تاریخ و شخصیت چند فرهنگی کشور و تقویت و معرفی استعدادهاست. تماس: 1864-628 (902)

 

انجمن صنفی: انجمن صنفی یک مرکز فرهنگی است که در قلب منطقه فرهنگی مرکز شهر واقع شده و دارای سالن نمایش، گالری و فضای اداری است. تماس: 4413-368 (902)

 

همه این سازمان ها کمک می کنند که کارآفرینی در شارلوت تاون آسان تر شود.