نسخه جدید تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

نسخه جدید تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

تلگرام جدید چه ویژگی هایی دارد؟

 

تلگرام با به‌روزرسانی هر دو نسخه اندروید و آی او اس، ویژگی‌های جدیدی به پیام‌رسان موبایلی خود افزود.

 

ویژگی Instant View اجازه می‌دهد تا اگر کاربری لينك یک سایت را به اشتراک گذاشت، کاربر دیگر با کلیک روی آن در کسری از ثانیه صفحه موردنظر را مشاهده کرده و در صورت لازم آن را ذخیره کند.

 

این ویژگی جلوی تلف شدن وقت برای باز شدن صفحه را می‌گیرد و هزینه کاربر برای دیدن صفحه را نیز به دلیل باز شدن آنی، کم می‌کند.

 

گفتنی است این ویژگی فعلاً برای برخی سایت‌های برگزیده توسط تلگرام طراحی‌شده و به‌زودی سایت‌های اینترنتی بیشتری به instant view افزوده می‌شود.

 

ویژگی دیگر افزوده‌شده به نسخه جدید غنی‌تر شدن ابزار انتشار یک پست است ک همراه با عکس و توضیح می‌توان چیزهای دلخواه را به آن افزود. درواقع کاربر ارسال‌کننده عکس و متن می‌تواند چیزهای موردعلاقه خود را قبل از ارسال برگزیده و سپس ارسال کند. این ویژگی باعث غنی‌تر کردن محتوای ارسالی به‌صورت مولتی‌مدیا و متن هم‌زمان می‌شود.

 

پرش به‌روز موردنظر در محتوای قبلاً دیده‌شده به‌صورت خاص و انتخاب یک روز خاص و جستجو روی پیام‌های قبلی ویژگی دیگری است که به تلگرام افزوده‌شده است. کاربر وارد جستجو شده و روز موردنظر را انتخاب می‌کند و سپس پیام‌های آن روز با کلمه موردنظر را مشاهده می‌کند. این ویژگی روی اندروید به‌صورت ویژه افزوده‌شده است. (توسعه‌دهندگان تلگرام روی اندروید بیشتر کارکرده‌اند تا آی او اس) و کاربر از روی تقویم روز موردنظر را انتخاب می‌کند.

 

تغییر اینترفیس زیبا در اندروید همچنین قابل‌ذکر است که در کنار آن کاربران اندرویدی می‌توانند در بخش امنیتی و privacy دسترسی‌های بیشتری برای بالا بردن امنیت گوشی خود داشته باشند (روی آی او اس نیست)

 

سِت کردن اینترفیس برای دریافت نوتیفیکیشن روي اندروید ویژگی جدید دیگری است که روی تلگرام دیده می‌شود.

 

برچسب‌ها: