نکاتی که بهتر است هنگام خرید فون کروماکی بدانیم

مجموعه : علمی
نکاتی که بهتر است هنگام خرید فون کروماکی بدانیم

انواع فون کروماکی را در تکنیک کروماکی شاهد هستیم. تکنیک پرده سبز همانطور که از نامش پیداست نیازمند پرده سبز است. اما خرید انواع فون کروماکی یا پرده سبز ممکن است شما را گیج کند. ممکن است ندانید که برای انجام پروژه کروماکی خود در استودیو کروماکی خانگی چه نوع فون کروماکی را از کروماکی لند خریداری کنید.

 

فون کروماکی

فون کروماکی پرده ای سبز رنگ است به رنگ سبز نئونی. فون کروماکی در ابعاد متنوعی عرضه می شود. با توجه به نیاز استودیو کروماکی خود می توانید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. در استودیو کروماکی می توان از چندین پرده سبز بر روی دیوارها استفاده کرد همچنین با خرید رنگ کروماکی می توان سایر سطوح مانند کف را نیز به رنگ سبز رنگ آمیزی کرد تا ایده های بیشتری قابلیت اجرا داشته باشند. فون کروماکی پرتابل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون نگهدارنده از این پرده سبز استفاده کنید.

 

انواع فون کروماکی

 

نکاتی که بهتر است هنگام خرید فون کروماکی بدانیم

فون کروماکی پرتابل

تنها نکته ای که هنگام استفاده از فون کروماکی باید رعایت کنید این است که فون کروماکی پرتابل به راحتی درون فریم خود قرار بگیرد. فون کروماکی پرتابل کروماکی لند قابلیت چروک شدن ندارد. خرید فون کروماکی پرتابل برای کسانی که اقدام به تولید محتوا آموزشی می کنند مقرون به صرفه است. استادان دانشگاه و معلمان می توانند با استفاده از تکنیک پرده سبز خلاقیت بیشتری در فیلم های آموزشی نشان دهند. فون کروماکی پرتابل برند کروماکی لند امکان چروک شدن ندارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. فون کروماکی پرتابل نیاز به پایه کروماکی ندارد و به راحتی می تواند بهترین نور را از محیط دریافت کند.

 

نورپردازی به فون کروماکی پرتابل

نورپردازی به فون کروماکی پرتابل آسان است. یکی از نکاتی که هنگام نورپردازی به فون کروماکی باید به آن توجه داشته باشید، نبود سایه و خط و تا است. در صورتی که نورپردازی به فون کروماکی به طور یکنواخت و با شدت کافی انجام شود، ویدئو های گرفته شده بسیار سخت ویرایش می شوند و نمی توان پس زمینه را از سوژه جدا کرد.

 

صاف بودن فون کروماکی

صاف و یکدست بودن فون کروماکی کروماکی لند به دلیل جنس پلیمری، می تواند خیال شما را از بابت چروک نبودن پرده سبز راحت کند.

 

رنگ سبز درخشان فون کروماکی

نکته دیگری که هنگام خرید فون کروماکی باید رعایت شود رنگ آن است. رنگ کروماکی شما نباید سبز تیره باشد. سبز کروماکی متمایل به فسفری است و شما را به یاد لامپ های نئونی می اندازد.

 

عدم انعکاس نور فون کروماکی

عدم انعکاس نور از فون کروماکی یکی از مواردی است که هنگام ضبط فیلم های کروماکی بسیار مهم است. اگر فون کروماکی نور را انعکاس دهد، ویرایش فیلم کروماکی ضبط شده در استودیو کروماکی با فیلم های ویرایش نرم افزار بسیار سخت خواهد بود. با خرید فون کروماکی مات این مشکل برطرف خواهد شد.

 

استفاده آسان فون کروماکی پرتابل کروماکی لند

فون کروماکی پرتابل کروماکی لند در کیف مخصوص فون کروماکی عرضه می شود که ابعادش کوچک است و به راحتی می توان آن را حمل کرد.

 

پایه کروماکی

در صورتی که بخواهید فون کروماکی خود را بر روی زمین قرار دهید، استفاده از پایه کروماکی توصیه می شود. پایه کروماکی قابلیت جمع شدن و حمل دارد. پایه کروماکی برند معتبر و با کیفیت می تواند فون کروماکی شما را کاملا صاف نگه دارد. انواع فون کروماکی در ابعاد مختلف را می توان بر روی پایه کروماکی نصب کرد.

 

 

متریال پایه کروماکی

پایه کروماکی با کیفیت تعادل لازم را داشته و از جنس مرغوبی ساخته شده است. ارتفاع پایه کروماکی قابل تنظیم است. تنظیم پایه کروماکی توسط پیچ هایی که بر روی هر پایه قرار دارد انجام می شود.

 

نکاتی که بهتر است هنگام خرید فون کروماکی بدانیم

استفاده از فون عکاسی بر روی پایه کروماکی

علاوه بر انواع فون کروماکی، فون عکاسی را نیز می تواند بر روی پایه کروماکی خود قرار دهید. در صورتی که در خانه از محصولات خود عکس برداری می کنید. فون عکاسی نیز به همراه رینگ لایت و تجهیزات نورپردازی می تواند تنوع زیادی به عکس های شما داده و جذابیتشان را برای خریدار بیشتر کند.

 

ارتفاع پایه کروماکی

ارتفاع پایه کروماکی با توجه به قیمت و کیفیت متفاوت است. ابتدایی ترین پایه های کروماکی حداکثر 2.5 متر ارتفاع دارند. با افزایش قیمت ارتفاع پایه کروماکی علاوه بر بهتر شدن متریال ساخت آن، ارتفاع پایه نیز افزایش می یابد.

 

کیفیت پایه کروماکی

پایه کروماکی که میله وسط آن دارای قوس است مشکلاتی را برای فون کروماکی شما ایجاد خواهد کرد. میله وسط پایه کروماکی باید قطر مناسبی داشته و کاملا صاف باشد تا فون کروماکی شما به اصطلاح شکم نیندازد. همچنین به جنس میله وسط پایه کروماکی دقت کنید در صورتی که میله وسط از جنس ضد زنگ نباشد پس از مدتی فون کروماکی شما به مواد زنگ زده آلوده شده و کیفیت خود را از دست می دهد

 

بریل زنجیری فون کروماکی

بریل زنجیری یا فون زنجیری به شما امکان می دهد تا بتوانید فون کروماکی خود را از دیوار آویزان کرده و هر زمان که بخواهید آن را جمع کنید.

 

نکاتی که بهتر است هنگام خرید فون کروماکی بدانیم

استفاده از چندین فون کروماکی با بریل زنجیری

بریل زنجیری با چندین محور در بازار ارائه می شود. بریل زنجیری تک محوره به شما امکان می دهد تا فقط یک فون کروماکی را جمع و پهن کنید. در صورتی که استودیو کروماکی خانگی دارید و فقط از تکنیک کروماکی استفاده می کنید خرید بریل زنجیری تک محوره به صرفه است.

 

بریل فون چند محوره

بریل زنجیری دو محوره یا چند محوره برای کسانی که در آتلیه عکاسی خود از تکنیک پرده سبز استفاده می کنند بسیار کاربردی است. بریل چند محوره به شما امکان می دهد تا از چند فون عکاسی و فون کروماکی استفاده کنید.

 

استفاده از فون عکاسی به همراه فون کروماکی

شما می توانید برای عکس های خود از فون عکاسی استفاده کنید که با جنس عالی خود می توانند پس زمینه های زیبایی برای انواع عکس ها ایجاد کنند و در کنار آن از یک فون کروماکی سبز استفاده کنید. هر زمان که نیاز داشتید فون عکاسی را جمع کرده و انواع فون کروماکی را پهن می کنید. بریل زنجیری پرده کروماکی را حول یک استوانه جمع می کند. در استودیو کروماکی بزرگ و حرفه ای یا استودیو فیلمسازی از بریل فون های چند محوره و حتی شش محوره نیز استفاده می شود.

نکاتی که بهتر است هنگام خرید فون کروماکی بدانیم

خرید انواع فون کروماکی از کروماکی لند

کروماکی لند فروشنده معتبر و برتر لوازم و تجهیزات انواع فون کروماکی است. با استفاده از محصولات کروماکی استاندارد کروماکی لند خیالتان از بابت اصالت و کیفیت کالا آسوده خواهد بود. برای اطلاع از اصل بودن تجهیزات کروماکی خریداری شده از فروشگاه آنلاین کروماکی لند، بارکد درج شده بر روی محصول را اسکن کنید.