نکات مهمی که برای خرید گیفت کارت باید بدانید

مجموعه : دنیای آنلاین
نکات مهمی که برای خرید گیفت کارت باید بدانید

در حالی که خرید بسیاری از بازی‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی مواجه است، خرید انواع گیفت کارت‌ها راهکاری ساده و سریع به نظر می‌رسد

 

در حالی که خرید بسیاری از بازی‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی مواجه است، خرید انواع گیفت کارت‌ها راهکاری ساده و سریع به نظر می‌رسد. در این مطلب قصد داریم به جای معرفی بهترین سایت های فروش گیفت کارت در ایران به بررسی نکات مهم خرید گیفت کارت برای هواداران بازی‌های کامپیوتری و موبایلی و شارژ اکانت بپردازیم، تا بتوانید خریدی درست و متناسب با نیاز خود داشته باشید.

 

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت ابزاری برای انتقال پول است. برای افرادی که دسترسی به کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت و مستر کارت یا اکانت‌هایی چون PayPal ندارند و قصد دارند از سایت ها و شبکه ها و اپلیکیشن های معروف برای خرید بازی و فیلم و سریال و… اقدام کنند، گیفت کارت یا همان کارت هدیه، ابزاری برای خرید مجازی است.

 

گیفت کارت مقدار مشخصی اعتبار داشته و مدت زمان استفاده آن نیز مشخص است. هر اندازه اعتبار گیفت کارت بیشتر باشد، اعتبار بیش‌تری برای استفاده از خدمات سایت یا شبکه یا اپ مورد نظر دارید. برای خرید گیفت کارت هیچ حساب بین المللی نیاز نیست. با کمک این کارت می توان هر مقدار پول را با کارمزد کم، به سایر حساب ها انتقال داد.

 

گیفت کارت اپل، نتفلیکس، اسکایپ، گیفت کارت روبلاکس، استیم، آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اسپاتیفای، از جمله معروف‌ترین و پرکاربرد ترین گیفت کارت ها برای کاربران ایرانی است. با  این گیفت‌ کارت‌ها می توان انواع بازی و فیلم و سریال و اپ و موسیقی را خریداری و در اختیار داشت. ارزان‌ترین و بهترین گیفت کارت سایت‌ های معروف از روبلاکس تا نتفلیکس و آیتونز را با تخفیف  ویژه می‌توانید از گیفت استاپ تهیه کنید.

 

برای شارژ اکانت و خرید حق اشتراک بسیاری از سایت ها و اپ ها، استفاده از گیفت کارت توصیه می شود. با توجه به روند صعودی قیمت دلار در ایران، خرید گیفت کارت سایت یا اپ مورد نظر شما در اسرع وقت، توصیه می شود.

 

نکات مهمی که برای خرید گیفت کارت باید بدانید

چند نکته مهم در خرید گیفت کارت

مثل هر محصول یا سرویسی که در فضای مجازی یا حقیقی خریداری می‌کنید، دانستن نکات مهمی برای خرید، ضروری است. در خرید گیفت کارت به مجموعه نکاتی که گیفت استاپ در ادامه به شما توصیه می‌کند، توجه داشته باشید.

 

نوع گیفت کارت

به نوع گیفت کارت دقت کنید. گیفت کارت ها را نمی توان به جای یکدیگر استفاده کرد. با گیفت کارت اسپاتیفای فقط در این سایت موسیقی معروف، می‌توان آهنگ دانلود کرد اما قابلیت استفاده در گوگل پلی را ندارد. اگر قصد پرداخت درون برنامه ای یا دانلود اپ در گوگل پلی دارید، بایستی گیفت کارت گوگل پلی خریداری کنید.

 

 مبلغ گیفت کارت

اگر گیفت کارت روبلاکس نیاز دارید تا از میلیون‌ها بازی این شبکه جذاب لذت ببرید، گیفت کارت روبلاکس چند دلاری هم گران است و هم زود تمام می شود. لذا خرید گیفت کارت روبلاکس با میزان شارژ مورد نیاز شما، هم در خرید صرفه جویی می‌کند هم اعتبار کافی برای لذت حداکثری دارید.

قیمت گیفت کارت 100 دلاری سایت مورد نظر شما، به مراتب از قیمت 10 گیفت کارت 10 دلاری همان سایت، ارزان تر است. به این موضوع دقت کنید.

گیفت کارت امکان شارژ مجدد ندارد. گیفت کارت مثل کارت بانکی نیست که مرتب بتوانید آن را شارژ کنید. یک بار مصرف است. گیفت کارت را به مبلغی خریداری کنید که حتما به همان میزان اعتبار نیاز دارید.

 

نکات مهمی که برای خرید گیفت کارت باید بدانید

ریجن گیفت کارت

به ریجن گیفت کارت دقت کنید. بعضی از گیفت کارت ها مخصوص خرید از سایت در کشور خاصی است. گیفت کارت دلاری، محبوبیت بیشتری دارد. حتما به region یا منطقه ای که گیفت کارت در آن محدوده قابلیت  استفاده دارد، در زمان خرید توجه کنید. مثلا گیفت کارت ریجن آمریکا برای پرداخت های درون آمریکا اعتبار دارد.

 

خرید از سایت معتبر

گیفت کارت ها هم مثل سایت ها و کارت های بانکی، امکان کلاهبرداری از کاربران را دارند. مراقب گیفت کارت های تقلبی و هک شده باشید و موقع خرید، از سایت های معتبر خریداری کنید.

 

در زمان خرید گیفت کارت، به اصالت محصول توجه کرده و حتما تاریخ انقضاء داشته باشید. هیچ  گیفت کارتی اعتبار نامحدود ندارد. همه تا زمان مشخصی اعتبار داشته و پس از آن، اعتبار گیفت کارت از بین می رود.

 

در زمان خرید گیفت کارت و استفاده از آن، به موارد امنیتی توجه کنید. گیفت کارت مثل سایر کارت‌های اعتباری و بانکی دارای مشخصات فنی است که نباید برای دیگران افشا کنید. از به اشتراک گذاشتن عکس گیفت کارت خریداری شده با دوستان و در شبکه ها، خودداری کنید.

 

موقع خرید گیفت کارت، حتما کلیه اطلاعات گیفت کارت را از فروشنده درخواست کنید. کد گیفت کارت و تاریخ انقضا و شناسه امنیتی. در نگهداری این اطلاعات مهم نیز کوشا باشید.

 

 در زمان خرید گیفت کارت، حتما به کارمزد و میزان مالیاتی که باید پرداخت کنید توجه داشته باشید. برخی از گیفت کارت ها دارای کارمزد کمتری بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند.

نکات مهمی که برای خرید گیفت کارت باید بدانید

تخفیف های خرید گیفت کارت

سعی کنید برای خرید گیفت کارت مورد نظر، بازه های زمانی مختلف را در سایت های فروش بررسی کرده تا گیفت کارت مورد نظر را با قیمت کمتر و پس از تخفیف  ویژه خریداری کنید. گیفت استاپ همیشه در طول ماه، تخفیف های ویژه عالی برای مشتریانش دارد.

 

سایت های معروف فروش گیفت کارت در ایران مثل گیفت استاپ را برای خرید گیفت کارت در نظر داشته باشید. مراقبت کلاهبرداران اینترنتی و مجرمان سایبر در کانال ها و گروه های  تلگرامی و  واتساپی باشید که با آگهی های وسوسه کننده، گیفت کارت های تقلبی و هک شده به کاربران به خصوص برای پرداخت درون برنامه ای بازی های موبایلی پیشنهاد می دهند!

 

حرف آخر

اگر قصد خرید گیفت کارت جهت شارژ حساب یا خرید اپ یا بازی موبایلی دارید، حتما از مراکز معتبر فروش گیفت کارت در ایران استفاده کرده و بهترین قیمت‌های خرید گیفت کارت را همیشه در گیفت استاپ دنبال کنید. عاشقان بازی، حتما گیفت استاپ را در مرورگر خود بوک مارک کنند. گیفت استاپ مرجع فروش خوش نام و با سابقه گیفت کارت در ایران با گارانتی معتبر است. کافیست به www.giftstop.org مراجعه کنید.