نگاهی به گذشته چمدان و موارد استفاده از آن

مجموعه : نکات سفر
نگاهی به گذشته چمدان و موارد استفاده از آن

چمدان های مدرن ، اولین بار در پایان قرن نوزدهم تولید و به بازار عرضه شدند. هنگامی که گردشگری و توریسم به طور حرفه ای برای اولین بار شروع به کار کرد و ایستگاه های راه آهن بزرگ اروپا غرق در بار و اثاث های مسافران شد. با گذشت همه این سال ها ، چمدان همچنان یکی از پرکاربردترین و اساسی ترین وسایل سفر می‌ باشد. این کالای مهم و پر استفاده ، از اجزای گوناگون و زیادی تشکیل شده که چرخ چمدان یکی از آن ها می باشد. چرخ های چمدان یکی از حساس ترین و ضربه پذیر ترین قسمت های آن بوده و در صورت آسیب ، چمدان ما عملا غیر قابل استفاده می شود. اما جای نگرانی نیست ؛ چرا که قطعات یدکی چمدان ، در تمامی تولیدی ها و فروشگاه های قطعه سازی این محصول وجود داشته و بدون هیچ دغدغه ای می توانیم آن ها را خریداری نماییم. در صورت شکسته شدن چرخ های چمدان ، ممکن است وسوسه شوید آن را دور بیندازید. اما در بیشتر موارد ، تعویض چرخ های چمدان آسانترین و سریعترین راهکار ممکن است. اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که دانستن برند چمدان ، برای تعمیر آن ضروری می باشد.

 

ایده چرخ چمدان از کجا به وجود آمد؟

در هر فرودگاهی در جهان قدم بزنید و احتمالاً افرادی را خواهید دید که انواع مختلفی از چمدان های چرخدار را همراه خود می کشند ؛ اما آیا می دانید چمدان چرخ دار را چه کسی برای اولین بار اختراع کرد ؟  پاسخ این پرسش شما را شگفت زده خواهد کرد.

در سال ۱۹۷۰ ، یک مدیر تولید چمدان آمریکایی ، پیچ‌ های چهار چرخ‌ را از یک کمد باز کرد و آن‌ها را به یک چمدان متصل کرد. سپس تسمه‌ ای را روی وسیله گذاشت و آن را با خوشحالی دور خانه‌ اش چرخاند. اینگونه بود که “برنارد سادو” اولین چمدان چرخ دار جهان را به وجود آورد. در سال ۱۹۷۴ ، حق امتیاز برنارد سادو شکسته شد و رقبای او شروع به ساخت چمدان های چرخدار کردند. در سال ۱۹۸۷ ، اختراع برنارد سادو با نوع چمدان چرخدار که امروزه همه ما استفاده می کنیم ، جایگزین شد و تحولی عظیم در صنعت چمدان سازی به وجود آمد.

 

اگر به چمدان ما آسیب وارد شود باید چه کنیم ؟

به طور کلی دسته ها ، چرخ ها و زیپ ها ؛ رایج ترین قطعات یدکی چمدان هستند که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. افرادی که ضمانت نامه ای برای کالای خود ندارند ، می توانند قطعات تعویض چمدان را از فروشگاه های تخصصی ، تولیدی های چمدان و یا به صورت آنلاین خریداری نمایند. آسیب پذیر ترین قسمت چمدان ، دستگیره های آن هستند ؛ بنابراین نیاز است که در محافظت از آن ها کوشا باشید. فروشگاه تولیدی آرش ، با بهره گیری بهترین ابزار و تجهیزات و نصب بهترین قطعات یدکی ، چمدان آسیب دیده شما را بهتر از قبل ، به شما تحویل خواهند داد. شرکت ما ، مشتریان را در امر یافتن محصول مورد نظر نیز یاری رسانده و می توانید بدون هیچ دغدغه ای با مشاورین ما در شرکت آرش (arash.plus) ارتباط گرفته و تمامی نیاز های خود را  برطرف سازید.

نگاهی به گذشته چمدان و موارد استفاده از آن

آیا یک مدل چمدان برای هر سفری کافیست ؟

با سبک سفر خود بیشتر آشنا شوید ! همانطور که یک فرد با فرد دیگر متفاوت است ، سفر های مختلف نیز با هم تفاوت هایی دارند. قبل از خرید و سفارش یک چمدان خوب ، اولویت ها و نیازهای سفر خود را مشخص کنید. گاهی برای مسافرت ، به مناطقی خواهید رفت که آب و هوای مرطوب داشته و ممکن است به چمدان پارچه ای شما آسیب وارد کند و گاهی دغدغه شما ، جا شدن چمدان در وسیله نقلیه جهت جابجایی می باشد. بنابراین اولین گام برای خرید ، درک نیاز و سبک سفر می باشد. برای خرید چمدان مسافرتی مناسب خود ، می توانید به تولیدی های چمدان مراجعه کنید. معمولا این مراکز طیف گسترده ای از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار داده و می توانید از میان محصولات متنوع موجود در بازار ، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

نگاهی به گذشته چمدان و موارد استفاده از آن

چمدان خود را از کدام برند بخریم؟

فروشگاه تولیدی آرش پلاس ، با داشتن سال ها سابقه در تولید و تعمیر چمدان های مختلف ، نام خود را در میان برند های گوناگون مطرح نموده است. این فروشگاه ، قطعات یدکی و قسمت های مختلف یک چمدان را در باکیفیت ترین حالت ممکن تولید نموده و مونتاژ می نماید. علاوه بر همه این ها ، پذیرای چمدان های آسیب دیده شما نیز می باشد و آن ها را به بهترین حالت ممکن تعمیر می کند. شما می توانید کالای آسیب دیده خود را در اختیار متخصصان ما در این شرکت قرار داده و مانند روز اول آن را تحویل بگیرید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که اعتماد به برند آرش ، شما را پشیمان نخواهد کرد. این شرکت با سابقه طولانی مدت در زمینه ساخت انواع چمدان و قطعات یدکی آن ، گزینه مناسبی برای پاسخگویی به نیاز های شما خواهد بود. یکی از مواردی که سبب شده است تولیدی چمدان آرش از برند های دیگر برجسته شود ، توجه به نیاز و تقاضای مشتریان می‌ باشد. در واقع ، دسته و چرخ چمدان در این برند مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تهیه شده است و همین امر سبب شده است که این برند ، جز محبوب ترین و قابل اعتماد ترین برند ها ، نزد مشتریان باشد.