کدام هتل شیراز به مسجد نصیر الملک نزدیک تر است؟

کدام هتل شیراز به مسجد نصیر الملک نزدیک تر است؟

وقتی هوای سفر داشته باشید و دلتان کلی زیبایی و فضای عاشقانه و شعر و شور و حال‌ خوب بخواهد، شیراز بهترین گزینه است. بی‌دلیل نیست که این شهر پرطراوت و بی‌نظیر را شهر رویایی و مقصد عاشقان حافظ می‌نامند؛ این توصیف واقعا برازنده شیراز رنگارنگ و زادگاه عطر بهارنارنج است.

 

شگفتی‌های شیراز همیشه همه را حیرت‌زده کرده به طوری که حضرت حافظ هم می‌فرمایند: «خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش. خداوندا نگه دار از زَوالش». در سفر به شیراز و گشت‌وگذار در این شهر دوست دارید هر لحظه با دیدنی‌های آن روبه‌رو شوید و حظ ببرید.

 

به همین دلیل بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند محل اقامتشان نزدیک جاذبه دلخواهشان باشد. مانند هتل پارس شیراز یا هتل معروف و سنتی این شهر، هتل سنتی وکیل در شیراز که الحق و الانصاف هتلی همه‌چیز تمام است.

 

مسجد نصیرالملک یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های شیراز بوده که محبوبیت زیادی هم بین گردشگران دارد. حالا ببینیم کدام هتل‌های شیراز فاصله کمتری تا این مسجد تاریخی دارد و اقامت در آن چطور است؟

 

هتل پارس شیراز

یکی از هتل‌های معروفی که فاصله مناسبی با مسجد نصیرالملک دارد و توانسته با فراهم‌کردن امکانات مختلف و خدمات بی‌عیب و نقص جای محکمی در دل مسافران باز کند، هتل پارس در شیراز است. این هتل در دو ساختمان ۹ طبقه در خیابان کریم‌خان زند قرار دارد و در سال ۱۳۸۱ به بهره‌برداری رسیده است. یکی از مهم ترین مزیت‌های هتل پارس قرارگیری آن در مرکز شهر بوده که دسترسی به اماکن گردشگری مهم شیراز را برای گردشگران آسان می‌کند. هتل پارس نمایی زیبا و طراحی داخلی بسیار چشم‌نوازی دارد و یکی از هتل‌های چهار ستاره شیراز به حساب می‌آید.

 

امکانات هتل پارس

همه امکاناتی را که برای یک هتل چهار ستاره می‌توانید تصور کنید در هتل پارس شیراز فراهم است. لابی زیبا، وای‌فای، پذیرش ۲۴ساعته، لاندری، روم سرویس، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، تاکسی سرویس همه و همه برای آرامش و آسایش مهمانان هتل مهیاست تا اقامتی راحت و فراموش نشدنی داشته باشند.

 

هتل پارس شیراز استخر، سونا و جکوزی مدرن و تمیزی دارد که می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در شهر سری به آن بزنید و خستگی خود را از تن بیرون کنید. سالن ورزشی و بدنسازی این هتل به بهترین دستگاه‌ها و وسایل ورزشی مجهز است. رستوران و کافی‌شاپ هتل پارس شیراز هم به‌قدری معروف است که گردشگرانی که در این هتل اقامت ندارند هم فرصت صرف یک وعده غذایی در این رستوران را از دست نمی‌دهند.

 

اتاق‌های هتل پارس

اتاق‌های این هتل معروف شیراز چشم‌اندازی زیبا به خیابان و رودخانه پشت هتل دارد و با بهترین وسایل طراحی و مبله شده است. هتل پارس شیراز ۱۸۹ اتاق و سوییت در مساحت‌ها و طراحی‌های مختلف دارد. در اتاق‌های این هتل وسایلی نظیر چای‌ساز، گاوصندوق، بسته لوازم بهداشتی و آرایشی، میز تحریر، یخچال و مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع و… برای مهمانان فراهم شده است.

کدام هتل شیراز به مسجد نصیر الملک نزدیک تر است؟

آدرس هتل پارس

این هتل در شیراز، خیابان کریم‌خان زند قرار دارد.

تلفن: ۰۷۱۳۲۳۳۲۲۵۵

 

هتل سنتی وکیل شیراز

به نظر من سفر به شهری تاریخی را فقط با اقامت در یک هتل سنتی می‌توان به حد اعلا رساند. هتلی که با بنا و طراحی سنتی خود حسابی شما را به دل تاریخ بکشاند. یکی از هتل‌هایی که با طرحی سنتی در ۴طبقه ساخته شده و در سال ۹۷ به بهره‌برداری رسیده، هتل سنتی وکیل شیراز است. این هتل سه ستاره با فراهم آوردن بسیاری از امکانات رفاهی و اتاق‌هایی راحت و به‌روز رضایت خاطر مهمانان را به‌خوبی جلب کرده است. هتل سنتی وکیل شیراز فاصله کمی تا اماکن گردشگری مهم این شهر دارد و در کمترین زمان می‌توانید خود را به مجموعه وکیل، مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام یا حرم شاه‌چراغ(ع) برسانید.

 

امکانات هتل وکیل

هتل وکیل شیراز سعی کرده با استفاده از همه توان و کادر مجرب خود، فضایی آرام و مناسب را برای اقامت مهمانان فراهم کند. این هتل رستورانی با غذاهای خوش‌طعم و بی‌نظیر دارد که عطروبوی آن هوش از سر همه ساکنان هتل می‌برد. کافی‌شاپ هتل هم با سرو انواع شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های سنتی و محلی شیراز آماده پذیرایی از مهمانان است. لابی مجهز به اینترنت و فکس و پرینتر، گشت نیم‌روزی، خدمات بیدارباش، پذیرش ۲۴ساعته، نمازخانه و… از دیگر خدمات و امکانات این هتل سنتی به حساب می‌آید.

 

اتاق‌های هتل وکیل

هتل وکیل ۳۱ اتاق و سوییت در مساحت‌های مختلف و طراحی‌های متنوع دارد که چشم‌اندازی از محوطه هتل، حرم یا کوچه را برای مسافران به نمایش می‌گذارد. اتاق‌های هتل سنتی وکیل شیراز به وسایل بهداشتی، سرویس فرنگی، دراور، تلویزیون، یخچال، اینترنت، روم سرویس، تلفن و… مجهز است. همچنین این اتاق‌ها با بهترین تخت‌ و وسایل مبله شده تا مسافران اقامت راحت و بی‌دردسری را در این هتل تجربه کنند.

 

آدرس هتل وکیل

این هتل در شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، بین چهارراه مشیر و چهارراه پیروزی، ابتدای کوچه ۵۹ قرار دارد.

تلفن: ۰۷۱۳۲۲۴۲۲۰۱

کدام هتل شیراز به مسجد نصیر الملک نزدیک تر است؟

هتل زندیه شیراز

یکی دیگر از هتل‌هایی که با فاصله کمی از مسجد نصیرالملک قرار گرفته و امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی هم به گردشگران ارائه می‌کند، هتل زندیه شیراز است. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۹۴ در ۶ طبقه ساخته شده و با نمایی که از بناهای تاریخی گرفته شده، چشم مسافران را خیره می‌کند. هتل زندیه علاوه بر نزدیک‌بودن به مسجد نصیرالملک، مسافت کمی تا سایر دیدنی‌های شیراز مانند موزه پارس، ارگ کریم‌خان، بازار و حمام وکیل و… دارد. هتل زندیه شیراز محوطه‌ای دیدنی و جذاب دارد که قدم‌زدن در آن خالی از لطف نیست.

 

امکانات هتل زندیه

این هتل به معنای واقعی یکی از بهترین هتل‌های شیراز است و بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده است. از استخر و سونا و جکوزی گرفته تا سالن اسپا و بدنسازی همه‌وهمه با کیفیت بالا برای مهمانان مهیاست. رستوران و کافی‌شاپ این هتل هم با سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی از مسافران پذیرایی می‌کند. علاوه بر این از امکانات هتل زندیه می‌توان به لابی مجهز، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت‌وبرگشت، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، لاندری، اتاق چمدان، آرایشگاه، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات بیدار باش، کافی‌شاپ و… اشاره کرد.

 

اتاق‌های هتل زندیه

این هتل ۷۲ اتاق دارد که نمایی از کوه، خیابان و محوطه هتل را برای ساکنان آن به نمایش می‌گذارد. اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل طراحی و امکانات مختلفی دارد و همه آن‌ها به روم سرویس، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، بسته لوازم آرایشی بهداشتی، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق، تلفن، اینترنت، بالکن، سیستم گرمایش سرمایش و… مجهز است.

 

آدرس هتل زندیه

هتل زندیه در شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان، قرار دارد.

تلفن: ۰۷۱۳۲۲۳۴۲۳۴

سفر به شیراز و بازدید از دیدنی‌های آن مخصوصا در اردیبهشت‌ماه که نسیم بهاری عطر دل‌انگیز بهارنارنج را در شهر پخش می‌کند، سفری به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. در این سفر بهتر است اقامتگاهی را انتخاب کنید که برای گشت‌وگذار در شهر، هزینه کمتری بپردازید. در این مطلب سعی کردیم چند هتل که فاصله کمی تا دیدنی‌های شیراز دارد، معرفی کنیم. اگر راهی شیراز هستید، سفری خوش را برای شما آرزو می‌کنیم.