هتل های برتر استانبول و تبریز

مجموعه : نکات سفر
هتل های برتر استانبول و تبریز

هتل شماره 1 استانبول امسال روح مدرن یک شهر تاریخی را نشان می دهد. استانبول شهری با تضادهای سرگیجه‌آور است، جایی که سنت‌های باستانی با فرهنگ امروزی ملاقات می‌کنند. این به معنای واقعی کلمه در تقاطع دو تمدن قرار دارد که در سراسر آسیا و اروپا گسترده شده اند. آسمان‌خراش‌های شیک و شیشه‌ای بر روی مساجد و محله‌های با قدمت چند صد ساله برجستگی دارند، در حالی که نواحی مدرن و جدیدتر نمایی اجمالی از آینده شهر را به بازدیدکنندگان می‌دهند.

 

هر ساله برای نظرسنجی بهترین جوایز جهان، T+L از خوانندگان می‌خواهد تجربیات سفر در سراسر جهان را ارزیابی کنند – نظرات خود را در مورد برترین هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، شهرها، جزایر، کشتی‌های کروز، اسپا، خطوط هوایی و موارد دیگر به اشتراک بگذارند. هتل ها (از جمله اقامتگاه های سافاری) بر اساس امکانات، موقعیت مکانی، خدمات، غذا و ارزش کلی رتبه بندی شدند. املاک بر اساس مکان و امکاناتشان به عنوان هتل شهری، استراحتگاه یا اقامتگاه طبقه بندی می شدند.

 

Raffles Istanbul

مردی در اتاق هتلی مجلل در استانبول از پنجره به بیرون نگاه می کند این هتل معاصر کاملاً نمونه ای از روح مدرن یک شهر تاریخی است. هتل رافلز استانبول واقع در مرکز مجلل زورلو، دارای 136 اتاق و 49 سوئیت، با بالکن های خصوصی و پنجره های کف تا سقف است که چشم اندازی از بسفر، جزایر شاهزاده ها و شهر قدیمی استانبول را ارائه می دهد. این هتل استانبول اثاثیه و امکانات با ارزش و سطح باا مانند کمد دیواری و سرویس پیشخدمت معروف آن را با نقوش سنتی ترکی ترکیب می‌کند. مناطق عمومی مجموعه هنری چشمگیر را به نمایش می گذارد. گزینه‌های غذاخوری در رافلز، که شامل رستوران‌ها، بارها و سالن‌های متعددی است، که طعم‌های آسیایی، ترکی و مدیترانه‌ای را با هم ترکیب می‌کنند، کاملاً مکان استانبول را به‌عنوان دیگ ذوب شرق و غرب منعکس می‌کند.

 

شانگری لا بسفر، استانبول

نمای بیرونی هتل شانگری لا بسفر در استانبول

Çırağan Palace Kempinski Istanbul

نمای بلند از هتل Ciragan Kempinski Palace در استانبول

با حسن نیت از کاخ ÇIRAĞAN KEMPINSKI ISTANBUL

امتیاز: 92.87

هتل چهار فصل استانبول در تنگه بسفر

اتاق مهمان با نور آفتاب در هتلی مجلل در استانبول، با چشم‌انداز روی رودخانه

با مجوز از هتل ها و استراحتگاه های چهار فصل

امتیاز: 92.86

 

هتل چهار فصل استانبول در سلطان احمد

قسمت نشیمن در سوئیت هتل در استانبول

با مجوز از هتل ها و استراحتگاه های چهار فصل

امتیاز: 90.59

هتل های با کیفیت تبریز

اقامت در هتل های تبریز تاپ و با کیفیت با قیمت مناسب

11 محل اقامت پیدا شد.

هتل لاله پارک تبریز

 هتل

5 ستاره

 

لاله پارک یک هتل 5 ستاره جدید در شهر تبریز با 220 اتاق و سوئیت می باشد. همه اقامتگاه ها سبک و شخصیت منحصر به فردی را به نمایش می گذارند و در عین حال امکانات پیشرفته ای را ارائه می دهند که بهترین امکانات لوکس 5 ستاره است.

 

هتل پارس ایل گلی تبریز

 هتل

5 ستاره

 

در کنار پارک زیبای ایل گلی تبریز، ساختمانی مجلل 17 طبقه به نام هتل پارس تبریز با امکانات و تجهیزات کامل آماده پذیرایی از میهمانان تبریز می باشد.

هتل شهریار تبریز

5 ستاره

 

هتل بین المللی شهریار تبریز یک هتل پنج ستاره است که در قلب منطقه الگلی در شهر تبریز، در فاصله کوتاهی از فرودگاه بین المللی تبریز، فاصله رانندگی مناسب تا مرکز شهر، پایین…

 

هتل صخره ای لاله کندوان

 هتل

5 ستاره

 

هتل بین المللی تبریز

 هتل

4 ستاره

 

هتل گسترش تبریز

 هتل

4 ستاره

انتخاب کنید

 

هتل پتروشیمی تبریز

 هتل 

4 ستاره

 

هتل بهبود تبریز

 هتل

4 ستاره

 

هتل استقلال تبریز

 هتل

3 ستاره

انتخاب کنید

 

هتل لاله بناب

 هتل

2 ستاره

 

هتل های چابهار

هتل آذین چابهار یکی از هتل های تازه تاسیس چابهار می باشد که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و از مزیت های این هتل فاصله کم با دریا می باشد. هتل آذین چابهار دارای 2 طبقه و 22 اتاق است که از طبقه همکف تا طبقه دوم گسترده شده اند. این هتل دارای امکانات خوبی است که اقامتگاه را به مکانی دلپذیر برای مسافران تبدیل می کند.

 

هتل آذین چابهار

موقعیت هتل آذین : جنب اسکله شهید بهشتی – چهار راه بلوار قدس – انتهای بلوار شهید ریگی – چابهار

 

هتل لاله چابهار

هتل چهار ستاره لاله چابهار در نزدیکی دریای عمان قرار دارد و یکی از بهترین هتل های چابهار برای اقامت در این شهر محسوب می شود. هتل لاله چابهار تا فرودگاه تنها 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل چابهار دو طبقه دارای 38 اتاق است که همگی مجهز به یخچال، تلویزیون و کانال های تلویزیونی ماهواره ای هستند. هتل لاله دارای رستوران و کافی شاپ می باشد. مهمانان این هتل می توانند از امکانات استخر، سونا و جکوزی استفاده کنند. این هتل همچنین دارای یک مرکز تجاری برای رفاه حال میهمانان می باشد. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.