هزینه تور های شیراز و تور چابهار

مجموعه : نکات سفر
هزینه تور های شیراز و تور چابهار

هزینه تور چابهار

قیمت تور چابهار با توجه به اینکه در چه روزی قصد سفر دارید و آژانس مسافرتی شما چه هتلی را رزرو می کند متفاوت است. برخی از آژانس های گردشگری تورهای لحظه آخری خود را در سایت به فروش می رسانند. این تورهای لحظه آخری دارای قیمت کمتری هستند و اغِلب دارای تخفیفات 20 تا 40 درصد می باشد. هزینه تور چابهار اغلب از 1.000.000 تومان شروع می شود که به مدت 3 شب می باشد.

 

بهترین سوغات چابهار

چابهار نیز دارای سوغات زیادی است. سوغات چابهار شامل انواع شیرینی های لندو، صنایع دستی شامل سوزن دوزی، سکه دوزی، حصیر بافی، چادر بافی، گلیم بافی، سفالگری و غیره می باشد. صنایع دستی در چابهار توانسته است جای خوبی میان گردشگران باز کند. سفالینه هایی که در چابهار طراحی و تولید می شوند نشان از طراحی و هنر ایرانی دارد.

 

مراکز خرید چابهار

بی شک چابهار یکی از شهرهای توریستی است که توانسته است به قطب تجاری و بازار خرید گردشگران بسیاری تبدیل شود. بازارهای خرید چابهار شامل موارد زیر می باشد:

 

بازار سیتی: این بازار که به بازار دکه مشهور است، از پر رونق ترین بازارهای سنتی چابهار است. در این بازار انواع پارچه ها، گلیم ها وجود دارد.

 

مجتمع تجاری صدف: این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در چابهار است‌. افراد زیادی همه روزه به خرید از این مجتمع می پردازند. اجناسی چون لوازم شخصی آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی در آن به فروش می رسد.

 

مجتمع تجاری تیس: مجتمع تجاری تیس یکی دیگر از بهترین مجتمع های چابهار برای خرید است‌. این مجتمع تجاری دارای 2 طبقه است که می توانید در آنجا به خرید لوازم شخصی، ظروف و وسایل پلاستیکی، لوازم برقی و دیجیتال نیز بپردازید.

 

بازار لته: این بازار یکی از مهمترین بازارها برای افرادی است که به دنبال اجناس با کیفیت با قیمت ارزان هستند. در بازار لته انواع پوشاک و لوازم شخصی به فروش می رسد.

 

بازار زرگرها: بازار زرگرها هم یکی از بازارهای مورد علاقه خانم ها و آقایان است. در این بازار انواع طلا و جواهرات و نقره جان به فروش می رسد. این بازار از مشهورترین بازارهای چابهار است.

 

بازار سنتی: بازار سنتی چابهار یک بازار شلوغ و پر از اجناس منسوجات است. در این بازار سنتی انواع برنج و چای و لیمو و غیره وجود دارد.

 

باغ ارم شیراز

یکی دیگر از مکان های دیدنی شهر شیراز که می توانید در تور شیراز از آن دیدن نمایید باغ بسیار زیبا و تماشایی ارم است. شیراز مملو از باغ های بسیار زیبا و دیدنی ست که هر یک پیشینه ی تاریخی نیز دارند و دیدن از این آثار دینی در قیمت تور شیراز تاثیری ندارد. یکی از زیبا ترین این باغ ها ارم می باشد که به واسطه ی گیاهانی که دارد و نوع معماری خیابان های آن یکی از معروف ترین باغ ها می باشد. باغ ارم در خیابانی به همین نام در شمال غربی شهر شیراز واقع شده است و آن را به عنوان باغ گیاه شناسی نیز می شناسند.

 

این باغ به این جهت که متعلق به قرن 10 ام هجری می باشد یکی از مکان های تاریخی نیز محسوب می شود و عمارتی نیز متعلق به آن دوران در باغ قرار دارد. در عمارت ارم از معماری دوران زندیه استفاده شده است و در روی طاق های آن تصاویری از شاهنامه را نیز نقش بسته است. متاسفانه امکان بازدید از این عمارت برای عموم وجود ندارد.

هزینه تور های شیراز و تور چابهار

بازدید از شاهچراغ در تور شیراز

برخی از افراد در سفر به شیراز قصد زیارت دارند و به این منظور می توانند از آرامگاه شاه چراغ بازدید نمایند. در واقع این محل آرامگاه برادر امام رضا (ع) بوده و در مرکز شهر واقع شده است. این آرامگاه یکی از پر بازدید ترین مکان های مذهبی در کشور محسوب می شود و معماری این بنا به گونه ای ست که آن را می توان جزو زیبا ترین مکان های مذهبی به حساب آورد. کاشی کاری های این آرامگاه در حدود 50 سال پیش بازسازی شده اند که زیبایی خاصی به این مکان بخشیده است. به غیر از کاشی کاری های زیبای این آرامگاه، آیینه کاری هایی که در داخل مسجد انجام شده است نیز شکوه و زیبایی معنوی به این مکان بخشیده است؛ اما با وجود زیبایی های این بنا آن چه که باعث محبوبیت آن شده است وجود فضای آرامش بخش و معنوی آن می باشد. در واقع به شما پیشنهاد می شود که در تور شیراز حتما از این مکان مقدس زیارت نمایید.

 

مکان های تاریخی شیراز

شما در تور شیراز می توانید از مکان های تاریخی آن که قدمت زیادی دارند دیدن نمایید. معروف ترین این مکان ها که حتما با آن آشنایی دارید تخت جمشید می باشد. تخت جمشید در واقع ویرانه های به جا مانده از کاخ متعلق به دوران هخامنشیان می باشد که در واقع این کاخ توسط اسکندر مقدونی تخریب شده و از این بنای با شکوه تنها آثاری باقی مانده است. تخت جمشید در واقع در نزدیکی شهر شیراز واقع شده است و در نزدیکی کوه مهر و یا کوه رحمت قرار دارد. از دیگر مکان های تاریخی شهر شیراز می توان به نقش رستم اشاره کرد که در 6 کیلومتری تخت جمشید قرار دارد که در واقع تاریخ سه دوره ی ایران باستان را به یادگار دارد. پاسارگاد نیز آرامگاه بزرگ ترین پادشاه دوران هخامنشی یعنی کوروش کبیر است که در شهر شیراز قرار دارد و یکی از مهم ترین آثار تاریخی محسوب می شود که سالانه بازدید کنندگان زیادی از سر تا سر دنیا از این آرامگاه دیدن می کنند. باغ پادشاهی پاسارگاد، کاخ دروازه، آبنمای باغ شاهی، آرامگاه کمبوجیه و… نیز در این مکان قرار دارند که در تور شیراز می توانید از آن ها دیدن نمایید.موزه هایی نیز در تخت جمشید قرار دارند که آثار به جا مانده از آن دوران را در آن جا نگهداری می کنند که می توانید از آن ها نیز دیدن نمایید.

 

تور شیراز

همان طور که اشاره کردیم شیراز یکی از شهر های توریستی محسوب می شود و مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی زیاد آن باعث شده تا افراد نتوانند از تمام مکان ها در زمان سفرشان دیدن کنند. مگر آن که برنامه ای برای بازدید داشته باشند و تا حدودی با شهر شیراز آشنا باشند. به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده ی مناسب از وقت و بازدید از آثار مهم تاریخی و جاذبه های شیراز سفر با تور شیراز می باشد.در سفر با تور شیراز دیگر نیازی نیست که نگران رفت و آمد،برنامه داشتن و… باشید.بلکه تور شیراز تمام برنامه ی بازدید از جاذبه های دیدنی را برای شما اجرا می کند تا در مدت زمان سفر تان بتوانید بیشترین استفاده را کرده و از اکثر جاذبه های شیراز دیدن نمایید.به این صورت با تور شیراز شما می توانید تجربه ای فوق العاده از سفر را برای خودتان حاصل کنید.این در حالی ست که اگر بخواهید به تنهایی و بدون تور شیراز به سفر بروید ممکن است با مشکلات متعددی برخورد نمایید.

 

معرفی و تاریخ شروع به کار سایت همیشه سفر

شرکت همیشه سفر، شرکت ارائه دهنده انواع خدمات مسافرتی و گردشگری می باشد که توسط آقای نوید کسمائی در دی ماه سال 1394 آغاز به کار نمود. فعالیت های این شرکت در زمینه فروش بلیت های چارتری داخلی و خارجی، رزرو هتل و اخذ ویزا می باشد و علاوه بر این به فروش انواع تورهای داخلی و خارجی نیز می پردازد.

این شرکت، کلیه خدمات مربوط به ثبت و خرید سفارشات را به صورت الکترونیکی انجام می دهد و در صورت مطابق بودن درخواست مشتری با کلیه قوانین و اصول شرکت، موافقت شما در صورت دریافت کلیه اطلاعات به صورت الکترونیکی اعلام می شود.

 

هزینه تور های شیراز و تور چابهار
قوانین عمومی و سیاست های مربوط به رعایت حریم شخصی در سایت همیشه سفر

قوانین عمومی حاکم بر شرکت گردشگری و مسافربری همیشه سفر، در مطابقت کامل با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین حاکم بر حمایت از حقوق مشتریان و قوانین مربوط به تجارت الکترونیک می باشد. علاوه بر این، کاربران شرکت همیشه سفر نیز موظف هستند تا قوانین مربوط به کاربر را به طور کامل رعایت نمایند.

 

به محض هر گونه تغییر در قوانین و خدمات قابل ارائه شرکت همیشه سفر، مدیران این شرکت تمامی آنها را در سایت شرکت منتشر می کنند تا به اطلاع مشتریان برسد و در صورت استفاده مستمر مشتریان از سایت این پیام برای آنها ارسال خواهد شد که مشتریان با هرگونه تغییر ارائه خدمات و قوانین را پذیرفته اند.

 

این سایت، به حفاظت از اطلاعات شخصی و خصوصی استفاده کنندگان از سایت اهمیت ویژه ای می دهد و تعهد کرده است تا جایی که توان دارد در حفظ و نگهداری از حریم شخصی مشتریان خود کوشا باشد و به همین منظور از بهترین تکنولوژی های روز دنیا برای حفظ حریم شخصی مشتریان استفاده کرده است.

 

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/