وکیل تلفنی چگونه انجام می شود

مجموعه : جامعه و سیاست
وکیل تلفنی چگونه انجام می شود

وکیل تلفنی آماده است تا در هر ساعتی به شما مشاوره حقوقی رایگان ارائه کند. همان گونه که احتمالا خودتان نیز می دانید ، امروزه وکلای زیادی در سطح شهر وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها ،مشکلات حقوقی خود را بیان کرده و راه حل های مناسبی را دریافت کنید.

 

اما بیشتر این وکلا ، برای مشاوره حضوری هزینه های بعضا گرافی را در نظر می گیرند که بسیاری مواقع توان پرداخت آن ها برای شما وجود ندارد. به همین علت امروزه افراد بسیاری به دنبال این هستند که به صورت تلفنی یا از طریق شبکه های اجتماعی بتوانند مشکل حقوقی خود را مطرح کرده و مشاوره دریافت کنند. یکی از بهترین این شیوه ها، مشاوره با وکیل تلفنی است.

 

شما می توانید با وکیل مورد نظر خود تماس گرفته و مشکل خود را به صورت مختصر بیان کنید. به خاطر داشته باشید که وکیل تلفنی تنها بر اساس صحبت های شما می تواند نتیجه کرده و راه کاری به شما ارائه کند. به همین خاطر بسیار مهم است که در طول پروسه مشاوره با بهترین وکیل تهران ariadadyar.com ، صادق باشید و جزییات را تا جای ممکن به شکلی درست بیان کنید.

 

نکته ی دیگری که در مشاوره تلفنی وجود دارد این است که وکیل از بررسی و تحلیل مدارک و مستنداتی که درباره پرونده موجود است ، محروم می ماند. به همین خاطر نمی توان بر اساس مشاوره ای که پای تلفن انجام می شود ،اقدام حقوقی مقتضی را انجام داد.

 

در صورتی که سوال شما درباره یک مسئله حقوقی ساده باشد ، بهترین گزینه مشاوره تلفنی خواهد بود در غیر این صورت مراجعه به دفتر وکیل ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 

تعهدی مثال زدنی در قبال موکلین خود دارد و شما با سپردن پرونده های خود می توانید با خیالی آسوده مطمئن باشید که پرونده تان به بهترین نحو در حال پیگیر است و در هر ساعتی که بخواهید می توانید جریان امور را از وکیل خود در این مجموعه جویا شوید.

 

سال هاست که در زمینه های مختلف حقوقی مشغول به فعالیت می باشد و به همین دلیل با انواع و اقسام اشکال پرونده ها آشنایی کافی دارد. به همین خاطر می توانید مطمئن باشید که بهترین اقدام مقتضی در راستای حصول نتیجه ی بهتر برای پرونده شما انجام خواهد شد.

 

شماره وکیل در تهران

در نظر داشته باشید که یک وکیل دعاوی خانواده شاید بهترین انتخاب شما برای پیگیری دعاوی املاک نباشد.چرا که هر وکیلی در طول زندگی خود تنها می تواند در یک زمینه متخصص و ماهر شود.

 

وکالت تام الاختیار ملک

همان گونه که ذکر کردیم وکالت تام الاختیار به این معنی است که وکالت کلیه امور از جمله تمامی مسئولیت ها ، اختیارات و تعهدات خود را به شخص ثالثی سپرد. اما در موضوع ملک نیز می توان وکالت تام الاختیار را به شخص دیگری سپرد تا کلیه مسائل مربوط به آن از جمله انتقال ملک،ثمن و … را شخص ثالث انجام دهد.

 

به هنگام واگذاری چنین وکالتی باید دقت داشته باشید و بدانید که در حال انجام چه کاری هستید.

 

چرا که به موجب قراردادی که در یک دفتر ثبت اسناد امضا می کنید ، کلیه امور مربوط به ملک خود را به شخص ثالث واگذار می کنید.

 

وکالت تام الاختیار طلاق

بسیار مواقع پیش می آید که مرد وکالت نامه ای را به زوجه ی خود تفویض می کند که به موجب آن هر زمانی که زن تمایل داشت بتواند اقدام به درخواست طلاق بنماید.

 

وکالت تام

خصیصه وکالت تام الاختیار و نهاد انتقال قرارداد: در انتقال قرارداد، یکی از طرفین عقد که آن را طرف اصلی قرارداد می‌نامیم‌ ثابت باقی می‌ماند اما شخص ثالثی جانشین یکی از طرفین عقد می‌گردد. در واقع، هدف این است که موقعیت قراردادی یکی از طرفین همراه با تمامی حقوق و تعهدات ناشی از آن به شخص ثالث منتقل گردد. مهم‌ترین اثر انتقال قرارداد نیز فی‌الواقع همین است که انتقال‌دهنده از رابطه حقوقی کنار رفته و انتقال‌گیرنده، قائم‌مقام خاص (منتقل‌الیه) او در عقد از حیث کلیه حقوق و تعهدات می‌گردد. به نحوی که شخص ثالث دارای کلیه حقوق انتقال‌دهنده شده و متعهد به کلیه تکالیفی می‌گردد که انتقال‌دهنده برعهده داشته است. از طرف دیگر، با کنار رفتن انتقال‌دهنده، وی در خصوص کلیه تعهداتی که به عهده گرفته بود بری شده و همچنین دیگر از هیچ حقی برخوردار نمی‌گردد.

برچسب‌ها: