ویژگی‌های ماسک سه بعدی کودکان؛ حافظ سلامتی فرزند دلبند شما

مجموعه : پزشکی و سلامت
ویژگی‌های ماسک سه بعدی کودکان؛ حافظ سلامتی فرزند دلبند شما

گرچه در ابتدای شیوع کرونا، آمار ابتلای بچه‌ها به این ویروس بسیار اندک بود اما با تغییراتی که در این ویروس رخ داد و به ویژه با جهش‌هایی که در نسخه انگلیسی آن ایجاد شد، کودکان هم از خطر آن در امان نماندند.

 

از این رو دیگر نباید نسبت به رعایت نکات بهداشتی در کودکان کم‌توجه بود و استفاده از ماسک یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در این زمینه مدنظر قرار گیرد. ماسک سه بعدی کودک یک پیشنهاد مناسب برای کودک دلبند شماست.

 

خوشبختانه در حال حاضر ماسک‌های مخصوص کودکان در بازار عرضه شده‌اند و به سادگی می‌توان این محصول را از فروشگاه‌های حضوری و یا آنلاین خریداری کرد. کرومارکت یکی از بهترین فروشگاه‌ها در این زمینه است که با ارائه ماسک‌های استاندارد و با کیفیت، مشکل نامناسب بودن ماسک‌های کودکان را برطرف کرده است.

 

در میان ماسک‌های موجود در بازار ماسک 3 بعدی بچگانه یک سروگردن از بقیه ماسک‌ها بالاتر است و از این رو مورد استقبال بسیاری از خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است. اما چرا این ماسک توانسته تا این حد محبوب شود و به چنین فروشی دست یابد؟

 

مشخصات ماسک سه بعدی باکیفیت برای کودکان

در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع ماسک خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های ماسک سه بعدی کودکان؛ حافظ سلامتی فرزند دلبند شما

لایه‌های استاندارد: فیلتراسیون قوی اولین موردی است که باید در بررسی یک ماسک استاندارد به آن توجه شود. ماسک‌هایی که از لایه‌های مناسبی ساخته نشده‌اند نمی‌توانند سلامت فرزندان ما را به خوبی تامین کنند.

 

از ضروری‌ترین نکات در این زمینه وجود لایه ملت بلون در ساختار ماسک است که به عنوان لایه اصلی فیلتراسیون عمل می‌کند.

 

ظاهر زیبا: دنیای بچه‌های دنیایی فانتزی و زیبا است که به سختی می‌توان کرونا را در آن وارد کرد. بهتر است به جای حرف‌های وحشتناک و ترساندن کودکان از کرونا، ماسک را به عنوان پوششی که همه آدم‌ها برای حفظ سلامتی خود از آن استفاده می‌کنند معرفی کرد. اینجاست که زیبایی یک ماسک کودک می‌تواند در پذیرش آن توسط بچه‌ها موثر باشد.

 

اندازه مناسب: همانطور که از نام ماسک سه بعدی بچگانه برمی‌آید، اندازه این نوع ماسک باید متناسب با صورت کودکان باشد. در صورتی که ماسک خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، نمی‌تواند به درستی روی صورت قرار گیرد و در نتیجه استفاده از آن هم امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

جنس مقاوم: بچه‌ها بر خلاف بزرگترها خیلی با مراعات آشنا نیستند و دوست دارند با ماسک هم مثل بقیه پوشش‌شان صفا کنند. از این رو باید ماسک کودکان از جنسی باشد که به سادگی خراب و پاره نشود و بتواند تا انتهای زمان استفاده، به طور کامل محافظ بچه‌ها و دستگاه تنفسی آنها باشد.

 

پوشش کامل ورودی دستگاه تنفسی: ماسک سه بعدی بچگانه باید به گونه‌ای روی صورت قرار گیرد که بالای بینی تا پایین دهان را کاملا بپوشاند. این کار باعث می‌شود همه هوای ورودی به دستگاه تنفسی از لایه‌های ماسک عبور کند و در نتیجه هوا پالایش شده و از ورود ویروس به ریه‌ها جلوگیری شود.

 

حداکثر مدت زمان استفاده از ماسک نانوی فیش کودک چقدر است؟

این ماسک همانند دیگر ماسک های N95 تا 8 ساعت در محیط آلوده بر روی صورت کارایی دارد. اما اگر محیط چندان آلوده نباشد، می‌توان مدت‌زمان بیشتری از آن استفاده کرد.

 

خرید ماسک سه لایه کودک بهتر است یا ماسک بچه گانه طرح دار فیش؟

ماسک فیش کارایی بسیار بالاتر نسبت به ماسک سه لایه بچگانه دارد، به نحوی که استاندارد N95 دارد. علاوه بر این، ماسک سه لایه کودک تنها 2 ساعت در محیط آلوده کارایی دارد، اما این ماسک 8 ساعت کارایی دارد.

 

برای خرید اینترنتی ماسک تنفسی کودک به کجا مراجعه کنم؟

کرومارکت یه فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه ماسک نانو است؛ شما می‌توانید جهت سفارش و مشاوره انواع ماسک تنفسی بزرگسال و کودک به این سایت مراجعه نمایید.

 

حرف آخر

نکاتی که گفته شد بخشی از مهمترین مسائلی است که باید در هنگام تهیه ماسک‌های کودکان مدنظر قرار گیرد. کودکان مانند گلی هستند که نیاز به مراقبت شدید دارند، از این رو هر چقدر روی انتخاب درست ماسک برای آنها زمان بگذاریم، ضرر نخواهیم کرد!