ویژگی های اصل بودن تشک خواب و معرفی انواع تشک رویال

ویژگی های اصل بودن تشک خواب و معرفی انواع تشک رویال

بدخوابی، مشکل عموم افراد است.  داشتن خواب راحت تاثیر بسزایی در سبک زندگی شاد و سالم دارد و به همین دلیل،  پزشکان و روان شناسان توصیه میکنند که همگی خواب شبانه روزی داشته باشند، به خصوص در اندازه و زمان مناسب که این برای داشتن انرژی مناسب در طول روز بسیار حائز اهمیت است. همه افراد یک سوم از عمر خود را در رختخواب به سر میبرند و به همین جهت  باید شرایط خوبی برای زمان خواب خود فراهم کنند.

 

همانطور که همه المان ها برای خواب اهمیت دارد، تشک نیز اهمیت زیادی برای خواب خوب و استراحت کافی در طول شبانه روز دارد. به همین جهت صحیح خوابیدن نیز اهمیت فراوانی دارد.

 

برای خواب خوب نیاز به تشک مناسب و برای تشک مناسب نیاز به برند مطرح داریم ،مانند تشک رویال دو نفره،تک نفره و… اگر شما هم مانند بقیه ی افراد عادت به زمین خوابیدن ندارید و حتما باید بر روی تخت هایی با تشک های طبی، پنبه ای، یا تشک رویال دو نفره سر به بالین بگذارید و یا قصد خرید تشک رویال از نمایندگی تشک رویال را دارید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

 

 تشک های پنبه ای و طبی برای خواب مناسب تر است و تشک های سفت، دردهای کمر را در برخی از قشرهای آسیب پذیر تسکین می دهد اما استفاده نامناسب از تشک، ناهنجاری های ستون فقرات را به دنبال خواهد داشت. پس با آشنایی با ویژگی های یک تشک رویال خواب استاندارد، خواب خوش را مهمان خانه هایتان کنید.

 

ویژگی های یک تشک استاندارد

مشخصه یک تشک استاندارد، برند آن است. هر قدر فروشگاهی که از آن تشک را خریداری میکنید معتبر تر باشد تشک استانداردتری را میتوانید بیابید. توصیه ما به شما این است که تشک دو نفره مد نظر خود را از فروشگاه هایی که معتبر هستند و دارای انواع مجوز از اتحادیه تولیدکنندگان کالای خواب هستند؛ خریداری کنید. شما میتوانید برای اطمینان از صحت کیفیت تشک رویال خواب خود روش تولید تشک را از کارخانه تشک مشاهده کنید.

 

تشک رویال، دارای فنرهای محکمی است. از دیگر راهکارهای تشخیص جنس اصیل و ویژگی استاندارد تشک میتوان به نوع و جنس پارچه، شیوه و روش دوختن و یا بسته بندی آن، مقاوم بودن و پایداری و ضد حساسیت بودن مواد تولیدکننده آن اشاره کرد.

 

برگه اصیل بودن کالا به همراه گارانتی نیز از دیگر ویژگی های بارز تشک اصل است. با دریافت این کارت علاوه بر صحت و اطمینان از اصل بودن؛ میتوانید در صورت بروز مشکل با هزینه های کمتر، به رفع مشکل بپردازید.طبی بودن و فنری بودن تشک فنری رویال آن را از سایر تشک ها متمایز کرده است. یکی از نشانه های تشک فنری رویال داشتن لوگوی و هولوگرام مخصوص این شرکت بر روی محصولات است. تشک های رویال با مرغوب ترین مواد اولیه و با تکنولوژی روز دنیا تولید میشوند و استفاده از این دو عامل باعث محبوبیت روز افزون این برند است. این تشک ها گونه ای طراحی میشوند تا بهترین خواب را با میزان بالای کیفیت حتی در زمان بسیار کم برای شما فراهم سازند.

ویژگی های اصل بودن تشک خواب و معرفی انواع تشک رویال

امروزه تشک فنری رویال در انواع مختلفی تولید و به بازار ارائه میشوند؛ به عنوان مثال تشک های طبی، تشک های اسفنجی، تشک هایی با فنر های جدا از هم و … این ها تنها محصولات ارائه شده نیستند بلکه بالش های طبی در انواع مختلف، محافظت کننده تشک، انواع تشک مهمان و هر گونه کالایی که خوابی مناسب را به چشمان شما بیاورد را تولید می کنند. نکته آخر این است که در همه محصولات تشک فنری رویال اصل پاکیزگی مهمترین شعار است پس برای تشخیص اصل بودن آن، از دارا بودن زیپ بری شستشو اطمینان حاصل نمایید.

 

اما برای استعلام قیمت تشک خواب یا خرید تشک طبی به سایت خوابستان مراجعه کنید.

 

معرفی انواع تشک و آشنایی با ویژگی های آنان

یکی از عوامل اصلی در اختلال خواب، خوابیدن در جای نا مناسب است.  در شرایط کنونی امروزه که پندمی کرونا سراسر جهان را فرا گرفته افزایش سیستم ایمنی بدن امری بسیار مهم تلقی میشود و برای ایمنی در برابر این ویروس کیفیت خواب، مولفه بسیار مهمی است. لازمه یک خواب با کیفیت در گرو جای خواب مناسب است. جای خواب شما باید از نظر استاندار تایید شده باشد برای همین ما به شما تشک های رویا یا تشک خوشخواب را پیشنهاد میکنیم. قیمت تشک فنری رویال بسیار مناسب است. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی های انواع تشک آشنا شوید؛ و با شناخت دقیق هر کدام انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

تشک نامرغوب در طولانی مدت میتواند عارضه های بدی را برای جسم شما به همراه داشته باشد.برخی از افراد به جای توجه به کیفیت و استاندارد بودن تشک به قیمت آن توجه میکنند. ولی ارزانی که به قیمت دردهای مزمن گردن، کمر و … باشد به پشیمانی منجر خواهد شد. قیمت تشک رویال و قیمت تشک رویا خرید از نمایندگی به گونه ای است که شما بهترین کیفیت تشک را با مناسب ترین قیمت تهیه خواهید کرد.

 

 برای خرید تشک ابتدا نیاز و سلیقه خود را بدانید و پس از آن با شناخت انواع تشک موجود در بازار، اقدام به سفارش آن نمایید. در خرید خود توجه داشته باشید که معیارتان استاندارد و راحتی تشک باشد.

 

اما بدانید از روش هایی برای خواب بهتر و زودتر بیدار شدن

آشنایی با انواع تشک

تشک فنری

در طراحی این تشک انواع مختلفی از فنر های به هم متصل شده به صورت مجزا و موازی وجود دارد. به علت انعطاف بالا محبوبیت بسیاری در  رده سنی کودکان و نوجوانان دارد. معمولا کسانی با این تشک ها خوابی راحت را تجربه خواهند کرد که بیماری های جسمی خاص نداشته و وزن آن ها کمتر از 60 کیلوگرم بیشتر نباشد. این تشک ها خود به دو دسته تشک فنری منفصل و تشک فنری متصل تقسیم میشوند.

ویژگی های اصل بودن تشک خواب و معرفی انواع تشک رویال

یکی از تشک های فنری محبوب تشک فالومو است. طراحان ایتالیایی با به کارگیری از تکنولوژی، تشک هایی با فنره های میکرو منفصل تولید کرده اند. در هنگام خواب، تشک فالومو تمامی برجستگی و یا فرو رفتگی شما را  با اسفنج موجود در دیواره پر خواهد کرد؛ و بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرارخواهد داد و باعث می شود شما هنگام بیداری هیچ گونه حس کوفتگی یا گرفتگی را تجربه نکنید. در تشک فالومو از عایق حرارتی ویژه ای استفاده میشود تا در هنگام خواب بدن شما در دمای مطلوبی قرار بگیرد. انواع  مختلفی از تشک های فنری موجود است که در مقاله های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

 

تشک بادی

دارای یک محفظه از جنس فوم است و با استفاده از یک پمپ میتوان فشار هالی داخل این نوع تشک را تنظیم کرد. با استفاده از پمپ میتوان درجه سفتی یا نرمی این تشک را تنظیم نمود.

 

تشک لاتکس

فوم به کار رفته در این تشک به گونه ای است که از اعضای مختلف بدن را حمایت می کند. به علت وجود فوم لاتکس، انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و طول عمر آن طولانی بوده و قیمت آن نسبت به قیمت تشک رویال اصل و قیمت تشک خوشخواب گران تر است.

 

تشک هیبریدی

 این نوع تشک ترکیبی از دو نوع تشک مموری فوم و فنری تولید شده، که طراحان سعی کرده اند مزایای هر دو نوع تشک را در این تشک گرد هم آورند. با ساختار پاکتی موجود؛ نیرو به نقاط دیگر منتقل نمی شود. فوم حافظه دار استفاده شده در آن نیز از حالت اصلی و درست خواب شما پشتیبانی کرده و به آسانی اجاره تغیر وضعیت نمی دهد. برای خرید تشک، قیمت تشک رویال اصل و قیمت تشک خوشخواب به گونه ای است که بهترین استاندارد خواب را برای شما به ارمغان می آورد.

 

منبع: تشک رویال خوابستان

برچسب‌ها: