ايده هاي جداسازی اتاق با پارتيشن ام دی اف

ايده هاي جداسازی اتاق با پارتيشن ام دی اف

گاهی اوقات براي جداسازي محيطي خاص در داخل منزل، نياز به استفاده از پارتيشن ام دي اف داریم. پارتيشن ام دی اف علاوه بر جداسازي، جلوه اي خاص در محيط به وجود مي آورد.

يکي از مکان هايي که نياز به استفاده از پارتيشن در آن بسيار احساس مي شود، آپارتمان هاي کوچک است زيرا در اين آپارتمان ها تفکيک فضا به خوبي انجام مي گيرد. در ادامه مقاله برخي از ايده هاي جداسازي اتاق با پارتيشن ام دي اف را با شما به اشتراک مي گذاريم. با ما همراه باشید…

 

کاربردهاي پارتيشن بندي

يکي از ايده هاي جداسازي اتاق با پارتيشن ام دي اف اين هست که قسمتي از منزل خود را با استفاده از پارتيشن بندي براي نگه داري گياهان اختصاص دهيد. علاوه بر اين، با استفاده از آن مي توانيد مکاني را براي مطالعه خود جدا نماييد. بيشتر اوقات پارتيشن بندي تاثير بسزايي در منظم شدن فضا دارد.

 

 

پارتيشن ام دي اف براي جدا سازي فضاهاي مختلف منزل

جداسازي فضاي ورودي از ديگر فضاهاي خانه

زماني که درب ورودي منزل از فضاي داخلي آن فاصله بسيار کمي داشته باشد و فضاي نامناسبي را به وجود آورد، استفاده از پارتيشن ضروري است. با استفاده از پارتيشن ام دي اف به راحتي مي توانيد ورودي منزل و ديگر فضاهاي خانه را از يکديگر تفکيک کرده و فضاي منزل خود را زيباتر کنيد.

 

قرار گرفتن پارتیشن ام دی اف بين اتاق غذا خوري و پذيرايي

در منازل مدرن امروزي معمولا اتاق غذا خوري و پذيرايي از يکديگر جدا هستند. اما گاهي اوقات در برخي منازل اتاق کافي براي جدا کردن آن ها وجود ندارد. بنابراين، با استفاده از پارتيشن ام دي اف به راحتي مي توان اتاق غذا خوري و پذيرايي را جدا نمود.

 

پارتيشن در بين اتاق پذيرايي و نشيمن؛ يکي از جالب ترينايده هاي جداسازي اتاق با پاريشن ام دي اف

در برخي از منازل يک اتاق نشيمن براي استفاده ميزبان و اتاقي ديگر جهت پذيرايي از ميهمانان خاص در نظر گرفته مي شود. اما در آپارتمان هاي کوچک فضاي کمي براي اين کار وجود دارد. با اين حال، مي توان با به کار بردن پارتيشن ام دي اف به راحتي اين دو محيط را از هم جداسازي کرد.

 

تقسيم کردن اتاق هاي بزرگ به چند اتاق؛ يکي ديگر از ايده هاي جداسازي اتاق با پارتيشن ام دي اف

در صورتي که يک اتاق خواب بزرگ داريد و از بزرگ بودن آن بيش از حد نيازتان ناراضي هستيد، استفاده از پارتيشن ام دي اف انتخاب مناسبي است. با استفاده از اين پارتيشن به راحتي مي توانيد اتاق خواب بزرگ خود را به دو قسمت مجزا تقسيم نماييد.

ايده هاي جداسازی اتاق با پارتيشن ام دی اف

مزاياي استفاده از ايده هاي جداسازي اتاق با پارتيشن ام دي اف

قيمت مناسب

تنوع در رنگ

سطح صاف

شکل دهي راحت

ظاهر زيبا

راحتي کار بر روي Mdf

 

نکات قابل توجه در زمان استفاده از پارتيشن ام دي اف

متراژ محيط مورد نظر

هارموني رنگ هاي به کار گرفته شده در پارتيشن مطابق با وسايل ديگر منزل

قيمت مناسب پارتيشن با توجه به کيفيت

 

قفسه هاي ام دي اف در پارتيشن منزل

قفسه هاي ام دي اف مي توانند جذابيت فضاي منزل را دو چندان کنند. از اين قفسه ها براي جداسازي فضاهاي مختلف منزل استفاده مي کنند. قفسه ها را مي توان به عنوان کتابخانه، دکور و يا هر چيز ديگري در نظر گرفت. اين قفسه ها علاوه بر اينکه فضاي آپارتمان هاي کوچک را بزرگ نشان مي دهند، صرفه اقتصادي بالايي دارند. زيرا هم به عنوان پارتيشن جدا کننده و هم به عنوان دکور يا کتابخانه مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

پارتيش ام دي اف ثابت و کشويي

يکي ديگر از ايده هاي جداسازي اتاق با پارتيشن ام دي اف استفاده از پارتيشن ثابت و کشويي است. پارتيشن هاي کشويي معمولا در مکان هايي مانند آشپزخانه مورد استفاده قرار مي گيرند تا بتوانند به راحتي از خروج دود و سر و صداي آشپزخانه به فضاهاي ديگر منزل جلوگيري به عمل آورند.

 

ايده هاي جداسازی اتاق با پارتيشن ام دی اف

کلام آخر!

براي جداسازي اتاق از ديگر محيط هاي منزل، ايده هاي مختلفي وجود دارد. بيشتر اوقات جداسازي فضاهاي مختلف منزل وابسته به کوچک و بزرگ بودن خانه نمي باشد. بلکه استفاده از پارتيشن هاي متنوع و با طراحي جذاب، محيط منزل را بسيار زيبا مي کند.

 

شرکت پرچين با سابقه اي درخشان در زمينه طراحی و اجرای پارتيشن در سراسر کشور فعاليت گسترده اي دارد. همچنین کارشناسان پرچین آماده مشاوره حضوری هستند و تمام مراحل اجرا، نصب و خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند. شما می توانید با شماره تماس های 02122017505 و 09121222581 برای مشاوره رایگان جهت سفارش پارتیشن با این مجموعه تماس بگیرید.