پوستر جالب جشنواره تئاتر فجر (عکس)

پوستر جالب جشنواره تئاتر فجر (عکس)

رونمایی از پوستر متفاوت جشنواره تئاتر فجر

 

از پوستر جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد که فرایند طراحی آن از حدود یک سال قبل آغاز شده بود.

 

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره تئاترفجر با بیان اینکه هدف این رویداد تعامل اجتماعی به واسطه تئاتر است، گفت:‌ ویژگی پوستر جشنواره امسال دعوت به کنش اجتماعی برای پیوستن به این جشنواره و ارائه تصویری از مردم است.

 

سعید اسدی صبح ۱۵ دی‌ماه در نشستی که در سالن کنفرانس تئاترشهر برگزار شد، بیان کرد:‌ امسال پوستر جشنواره با یک تفاوت رونمایی می‌شود و آن هم نمایش فرایند طراحی آن است که از حدود یک سال قبل آغاز شده بود.

پوستر جالب جشنواره تئاتر فجر (عکس)

پوستر جالب جشنواره فیلم فجر

 

وی اظهار کرد:‌ ما امسال در محورهای موضوعی جشنواره چند نکته مهم داریم که در فرآیند جشنواره نیز رخدادهایی براساس آن‌ها در حال شکل‌گیری است. یکی از این نکات مسئولیت اجتماعی هنر است که باید بر روی آن تأکید شود و در این راستا جشنواره تئاتر فجر مواردی را مورد توجه قرار داده که از آن جمله به حمایت از کمپین «من صدای آب هستم» می‌شود، می‌توان اشاره کرد.

 

او افزود: همچنین عزیزان روشندل و ناشنوایی هستند که برنامه‌های ویژه‌ای در جشنواره امسال برایشان تدارک دیده شده و به طور ویژه هم تقدیر خواهند شد.

 

اسدی ادامه داد: در جشنواره سی‌وپنجم کوشش ما پیوند زدن هویت بصری امسال به جشنواره سال گذشته است و در واقع یک مفهوم بصری داریم که در پوستر جشنواره متجلی خواهد شد. یکی از مقولاتی که به شعار «تئاتر برای همه» ارتباط پیدا می‌کند و ما امسال آن را در جشنواره می‌بینیم، همان رویکرد ما به سمت مردم است و بر این اساس ویژگی پوستر جشنواره امسال را دعوت به کنش اجتماعی قرار داده‌ایم.

 

برچسب‌ها: