پیزارو به عنوان رستوران محبوب سال 1402 از دیدگاه مردم انتخاب شد.

پیزارو به عنوان رستوران محبوب سال 1402 از دیدگاه مردم انتخاب شد.

در دنیای کنونی به دلایل متفاوتی مثل فضای محدود در آپارتمان ها و تغییرات سبک زندگی افراد، رستوران گردی به یکی از تفریحات رایج در میان مردم تبدیل شده است.

پس بی شک انتخاب یک رستوران مناسب از بین بی شمار رستوران موجود در سراسر کشور کار چندان ساده یی نیست!

در انتخاب یک رستوران خوب موضوعات مهم زیادی مانند کیفیت، طعم و مزه، رفتار پرسنل، خدمات ارائه شده، حجم غذا، تنوع منو، قیمت متناسب و… دخیل هستند.

در حقیقت در سطح کشور رستوران های معروف، زیاد هستند اما  محبوب  نیستند! 

به همین دلیل از سال 1397 جشنواره سالانه ای با نام جشنواره رستوران محبوب مردم با حضور فعالان صنعت غذا و رستوران  در تهران برگزار می شود، هدف این جشنواره شکل گیری ارتباط مستقیم بین رستوران ها و مردم است.

در این جشنواره رستوران های شرکت کننده از فیلتر های زیادی عبور می کنند، استاندارد های مرتبط با صنعت غذا و رستوران را باید پاس کنند و در نهایت طبق نظرسنجی از مردم و مشتریان رتبه بندی می شوند.

در پنجمین جشنواره رستوران محبوب مردم که در بهمن ماه سال 1402 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، کافه رستوران های زنجیره ای پیزارو با بیش از 21 شعبه فعال در تهران و البرز در بین صد ها کافه رستوران شرکت کننده در این جشنواره، تندیس رستوران محبوب مردمی را کسب کرد.

کافه رستوران زنجیره ای پیزارو با هدف ایجاد یک زنجیره ارزش و با تکیه بر ابتکار، دانش مدیریت، بهره وری از فرصت های منحصر به فرد تجاری و اقتصادی صنعت F&B در ایران، با تمرکز بر کانسپت مینیمال ایتالیایی، کار خود را در سال 1399 آغاز کرد.

 

مدیریت مجموعه پیزارو، با بیش از 20 سال سابقه مدیریت صنعت F&B در داخل و خارج از کشور ایده پیزارو، ارائه P.P.P(پیتزا، پاستا، پنینی)، غذای مقرون به صرفه و با کیفیت در سبد محصولات ایرانیان، را مطرح و به پشتوانه گروه صنعتی گلرنگ به اجرا در آورد. ماموریت پیزارو به صرفه ترین هزینه برای خلق یک لحظه خوش مزه و لذت بخش است.

 

برند پیزارو، مبتکر ارائه پیتزا ایتالیایی به صورت اسلایسی با بسته بندی های منحصر به فرد و خلاقانه، در کمتر از دو سال بیش از 21 شعبه فعال در تهران و البرز دارد و با توجه به تجربه و سابقه موفق اعطای 2500 فرانچایز در صنعت FMCG شروع به اعطای نمایندگی با شرایط منحصر به فرد و با قابلیت پیشرفت و توسعه در صنعت پرسود کافه رستوران نموده است.

 

پیزارو در نظر دارد، در سال آینده به عنوان بزرگ ترین رستوران زنجیره ای کشور با حداقل 100 شعبه فعال در بیش از 10 استان شناخته شود همچنین در 5 سال آتی به بزرگ ترین رستوران زنجیره ای خاورمیانه تبدیل شده و با حداقل تعداد 3000 شعبه در منطقه، ابعاد یک فرانچایز یکپارچه و اصولی را پیاده سازی نماید.

 

آنچه پیزارو در اعطای نمایندگی(فرانچایز) ارائه می‌دهد:

  • برند ممتاز
  • دوره کوتاه بازگشت سرمایه
  • سودآوری پایدار
  • مشاوره شروع کسب و کار
  • تحلیل مکان و موقعیت
  • تحلیل مالی و سرمایه گذاری
  • اعطای تسهیلات تامین تجهیزات مورد نیاز
  • بازاریابی متمرکز و یکپارچه
  • منوی محصول هدفمند
  • تحقیق و توسعه
  • آموزش مدیریت و پرسنل
  • بازدید و کنترل منظم از شعب
  • نظام اطلاع رسانی منظم
  • زنجیره تامین منحصر به فرد
  • پشتیبانی پس از فروش
  • استانداردهای عملیاتی مدرن

 

برند، کلید موفقیت

برند، ارزشمندترین دارایی اعطاءکنندۀ حق امتیاز است که اعتماد به آن در انتخاب مشتری در زمان خرید تأثیر حیاتی دارد، به‌طوریکه رضایت حاصل از مصرف یک برند ممتاز ضمن ایجاد وفاداری در میان مدت، سبب تکرار خریدهای آتی ایشان از همان برند خواهد شد.

 

اگر شما یک دارنده ی حق امتیاز پیزارو باشید و به خانوادۀ فرانچایز پیزارو ملحق شوید، در واقع به جامعه‌ای از مشتریان وفادار این مجموعه متصل شده‌اید که، پیزارو را در بهترین لحظه‌های خود شریک نموده‌اند.

 

راهنمای اعطای فرانچایز

علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط همکاری به سایت پیزارو www.pizzaro.ir مراجعه و راهنمای اعطای فرانچایز را مطالعه نمایند و یا از طریق تلفن 96991 داخلی 870درخواست و یا سوالات خود را مطرح نمایند.

جهت ارتباط با تیم اعطای نمایندگی پیزارو فرم درخواست نمایندگی این مجموعه را از طریق مسیر https://pizzaro.ir/franchise تکمیل نمایید.