چتر بزرگ رستورانی

چتر بزرگ رستورانی

در بسیاری از رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها محیط سرسبز و سربازی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای پذیرایی مشتریان استفاده کرد. البته قرارگرفتن در فضای باز بدون وجود هیچ پوشش محافظی چندان ‌ایده‌آل نیست و مشتریان علاقه زیادی به این نوع محیط‌ها ندارند.

 

در نتیجه می‌توان از چتر‌ها برای محیط‌های بدون سقف یا سایبان استفاده کرد. چتر رستورانی برای فراهم کردن نیاز افراد در هر زمان و مکانی قابل استفاده است.

 

وجود این محصول به­عنوان یک پوشش سقف باعث ایجاد مانع میان تابش مستقیم نور خورشید و مبلمان می‌شود. علاوه­براین فضای محیط شما را جذاب‌تر می‌کند. بیشتر این چتر‌ها دارای یک ستون نگهدارنده هستند که سایبان­ در اشکال مختلف بر روی این پایه نصب می‌شود.

 

همچنین برخی از آن‌ها ثابت و برخی دیگر نیز متحرک هستند و امکان بالا یا پایین بردن چتر در آن‌ها وجود دارد. تهیه چتر بزرگ رستورانی باید با بررسی کامل ویژگی‌های این محصول انجام شود.

 

معرفی چتر بزرگ رستورانی

در قسمت‌های مختلف کشور ما شرایط آب­وهوایی گوناگونی حاکم است که نمی‌توان یک وضعیت ثابت برای آن­ها در نظر گرفت. این مسئله در محیط رستوران‌های دارای حیاط و فضای باز اهمیت زیادی دارد.

چتر رستورانی به همین منظور تهیه شده تا کاربران بتوانند در فضای باز یک محیط نشیمن مناسب ایجاد کنند. از این چتر‌ها می‌توان در محیط حیاط خانه یا ویلا نیز استفاده کرد. به­ویژه در فصل تابستان که فضای سرباز تحت­تأثیر نور مستقیم خورشید قرار دارد، استفاده از چتر بزرگ رستورانی بسیار مهم است.

 

این چترها برای محیط‌های دارای ابعاد بزرگ بسیار مناسب هستند و می‌توانند تمام قسمت‌های میز را پوشش دهند. البته برای خرید محصولات فضای باز باید به عوامل مختلفی دقت کنید و استاندارد‌های مختلف را در نظر بگیرید.

 

برخی از چتر‌های بزرگ دارای قابلیت باز و بسته شدن هستند که به­عنوان چتر متحرک شناخته می‌شوند. در نمونه‌های دستی چتر بزرگ رستورانی باز و بسته شونده یک میل­لنگ در قسمت ستون تعبیه می‌شود تا بتوان آن را جمع کرد؛ اما در نمونه‌های برقی یک ریموت کنترل در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و ­به­سادگی می‌تواند چتر را جمع کند.

 

مزیت‌های استفاده از چتر بزرگ رستورانی

استفاده از چتر بزرگ کافه یا رستوران برای صاحبان این کسب­وکار‌ها اهمیت زیادی دارد و شرایط ‌ایده‌آلی برای آن‌ها فراهم می‌کند؛ چراکه افراد در فصول گرم علاقه بیشتری به نشستن در فضای باز دارند و در نتیجه استفاده از چتر بزرگ رستورانی باز و بسته شونده مزیت‌های مختلفی دارد:

با استفاده از این محصول از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید در­ ‌امان می‌مانید و هنگام بارش باران به­راحتی و بدون خیس شدن می‌توانید از هوای لذت­بخش اطراف لذت ببرید و چای بنوشید.

 

وجود چتر بزرگ کافه رستورانی باعث می‌شود سایه مناسبی بر روی فضای مبلمان ایجاد شود و از گرمای هوا در فصول گرم کاسته شود.

 

استفاده از چتر بزرگ روف گاردن در بالای پشت­بام می‌تواند شرایط مناسبی برای لذت­بردن از یک روز تابستانی فراهم کند و به پوست شما آسیبی نرسد.

 

استفاده از این نوع محصولات فضای باز باعث افزایش جذابیت دکور رستوران یا کافه شما می‌شود و در جذب مشتری تأثیر زیادی دارد.

 

همچنین استفاده از چتر بزرگ رستورانی در محیط بیرون کافه توانایی شما را در پذیرایی از تعداد افراد بیشتری افزایش می­دهد و در درآمد کلی مجموعه تأثیرگذار است.

چتر بزرگ رستورانی

انواع چتر بزرگ رستورانی

چتر مورد استفاده در فضای باز یا روف گاردن تنوع زیادی دارد و هر کس بر اساس نیاز خود می‌تواند نمونه خاصی از آن را تهیه کند. برخی از کافه رستوران‌ها در فضای روف گاردن ساخته می‌شوند که در این محیط‌ها می‌توان انواع چتر دارای ستون مرکزی یا ستون جانبی را استفاده کرد.

 

در طراحی برخی از این چتر‌ها پایه در مرکز سایبان قرار می‌گیرد و میز و صندلی‌ها در اطراف آن چیده می‌شود. این مورد بیشتر برای تعداد محدود مبلمان مناسب است.

 

در یک نوع دیگر چتر بزرگ کافه رستورانی پایه اصلی در کنار سایه‌بان قرار می‌گیرد و یک نگهدارنده سایبان به­صورت مورب به آن متصل می‌شود که می‌تواند تعداد بیشتری از میز و صندلی‌ها را پوشش دهد.

 

نمونه دیگری محصول دارای چند پایه است که در اطراف سایبان قرار می‌گیرند و باعث ایجاد یک پوشش وسیع بر روی مبلمان رستورانی می‌شود. چتر‌های دارای پایه مرکزی و تک پایه به­راحتی باز و بسته می‌شوند و همچنین به­دلیل داشتن وزن سبک به­راحتی قابل­حمل هستند.

چتر بزرگ رستورانی

کاربرد‌های چتر بزرگ رستورانی

یکی از گزینه‌های بسیار ‌ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های سرباز چتر بزرگ رستورانی است که موارد کاربرد متعددی دارد. این محصول برای استفاده در فضای باز رستوران و کافه بسیار‌ مناسب است.

 

همچنین می‌توان از آن برای ایجاد پوشش به­صورت یک سقف متحرک در فضای روف گاردن استفاده کرد. علاوه­براین می‌توان این سایبان را در فضای باز هتل‌ها، بوفه سرباز دانشگاه، فست فود و … به کار گرفت.

چتر بزرگ رستورانی

کیفیت چتر بزرگ رستورانی

پارچه به­کاررفته در چتر‌های رستورانی کیفیت بسیار زیادی دارند و جنس آن‌ها از برزنت یا تافته است. البته برای اینکه بتوان از این محصولات برای مدت طولانی استفاده کرد باید تمام قطعات مورداستفاده در ساخت آن باکیفیت باشند و از مواد مرغوب تهیه شوند.

 

به­دلیل قرارگرفتن این محصولات در فضای باز رستوان یا کافه، باید در برابر باد و باران یا شرایط طبیعی دیگر مقاومت و دوام خوبی داشته باشند. در برخی از این سایبان‌ها از پلی استر یا پی وی سی استفاده می‌شود که ضدآب هستند که باعث افزایش کاربرد‌های این محصول می‌شود.

 

بیشترین استفاده چتر بزرگ رستورانی در موارد تجاری است که در نتیجه از مقاومت و استحکام مطلوب برای قرارگرفتن در محیط‌های گوناگون برخوردار است. محصولات مجموعه سازه‌ های پارچه ‌ای و چادری ماهوت کیفیت فوق‌العاده خوبی دارند و از مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شوند.

چتر بزرگ رستورانی

خرید چتر بزرگ فضای باز از مجموعه ماهوت

در سال‌های اخیر تهیه چتر بزرگ باز و بسته شونده رستورانی برای صاحبان بسیاری از این مجموعه‌ها جذابیت پیدا کرده و به همین دلیل بسیاری از کافه­ها یا رستوران‌ها از این محصولات در فضای باز خود استفاده می‌کنند.

 

 مزایای استفاده از سایبان رستورانی بسیار زیاد است و کاربرد‌های گسترده‌ای دارد. در تهیه این لوازم باید کیفیت آن‌ها را بادقت بررسی کنید تا از مواد اولیه باکیفیت تهیه شوند. برای خرید چتر بزرگ رستورانی باز و بسته شونده به سایت مجموعه سازه ‌های پارچه ‌ای و چادری ماهوت مراجعه کنید و اطلاعات کافی در این خصوص کسب کنید.