چند روش خانگی برای رشد سریع مژه در 2 هفته

چند روش خانگی برای رشد سریع مژه در 2 هفته

به دنبال راهی آسان و سریع برای رشد مژه هایتان هستید؟

 

رشد مژه هایتان نسبت به قبل کمتر شده است؟

 

با روش های خانگی و طبیعی تقویت و رشد مژه آشنایی کامل ندارید؟

 

مژه هایتان دیگر ضخیم نیستند و احساس می کنید مانند گذشته خیلی مشکی نیستند؟

 

داشتن مژه های پرپشت و مشکی می تواند چشم های شما را زیباتر کند و تاثیر فوق العاده ای در ظاهر شما داشته بشاد.

 

با داشتن مژه های پرپشت و مشکی دیگر نیازی نیست دائم از ریمل و لوازم آرایشی استفاده کنید و سنگینی مواد آرایشی را روی مژه هایتان تحمل کنید.

 

کاشت و اکستنشن های مژه علاوه بر اینکه در حین کار از مواد شیمیایی نظیر چسب مژه استفاده می کنند می توانند به مرور سلامت مژه ها را به خطر بیاندازند و از استقامت و استحکام آن ها بکاهند.

 

علاوه بر این یک روش موقتی هستند و هر ماه نیاز به ترمیم دارند. کاشت و اکستنشن های موقت و نیمه دائم مژه نیازمند صرف هزینه های سنگینی هم هستند.

ما به شما چند راه آسان و راحت را آموزش می دهیم تا بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاه دو هفته ای شاهد رشد بیشتر مژه هایتان باشید.

 

با به کارگیری این تکنیک ها و انجام این روش ها دیگر نیازی به کاشت و انجام خدمات این چنینی نخواهید داشت. برای رسیدن به جواب سوال های ابتدای متن و یادگیری این روش های خانگی با این نوشتار از الانزا همراه شوید.

برای جلوگیری از ریزش مژه ها چه کارهایی انجام ندهیم؟

چند روش خانگی برای رشد سریع مژه در 2 هفته

اگر می خواهید زودتر به نتیجه دلخواهتان برسید، بایستی در کنار استفاده از مواد تقویتی و روش های خانگی، از انجام کارهایی که باعث ریزش مژه ها و ضعیف شدن آن ها می شوند نیز خودداری کنید.

 

ژل شستشوی صورت و پاک کردن آرایش چشم ها هر شب قبل از خواب، اولین قدمی است که باید در این راه بردارید. از شستن کامل چشم ها با پاک کننده های مخصوص چشم غافل نشوید.

 

حتی اگر آرایشی هم ندارید، قبل از خواب چشم ها را بشویید؛ چرا که چربی ها و آلودگی های محیطی که در طول روز روی مژه ها می نشینند خود به تنهایی می توانند عاملی برای ریزش به حساب بیایند.

 

سعی کنید از انجام کاشت و اکستنشن مژه خودداری کنید و یا حداقل تا زمانی که مژه هایتان به اندازه کافی محکم و ضخیم نشده اند به سراغ این خدمات نروید، همچنین از مژه مصنوعی و چسب مژه استفاده نکنید.

از ترکیب ژل آلوئه ورا و روغن ویتامین E استفاده کنید

این ترکیب فوق العاده می توانند در عرض مدت زمان کوتاهی مژه های شما را به میزان قابل توجهی ضخیم و پرپشت کند. توجه داشته باشید که برای ساخت این ترکیب حتما از ژل آلوئه ورا طبیعی استفاده کنید، چرا که ترکیب به طور مستقیم با چشم در ارتباط است و نباید حاوی مواد شیمیایی باشد، علاوه بر این به دلیل طبیعی بودن تاثیر دوچندانی در روند بهبودی خواهد داشت. آلوئه ورا سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی مفید است و باعث تقویت و رشد سریع مژه ها می شود. روغن ویتامین E هم به پرپشت شدن و حجم مژه ها کمک می کند.

 

برای ساخت این مخلوط علاوه بر ژل آلوئه ورا نیاز به یک کپسول ویتامین E هم دارید. کپسول ویتامین E را باز کرده و روغن آن را خارج کنید، سپس روغن را با مقداری از ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و خوب باهم مخلوط کنید.

 

حال کافیست یک گوش پاک کن تمیز را برداشته و سر گوش پاک کن را داخل این ترکیب بزنید. سپس گوش پاک کن را به مژه ها زده و از قسمت رشد مژه ها تا نوک آن ها را به این ترکیب آغشته کنید.

 

اجازه دهید این ترکیب مدتی روی مژه هایتان باقی بماند و بعد چشم ها را با آب ولرم بشویید. این کار را سه بار در هفته و به مدت دو هفته تکرار کنید.

از مخلوط روغن بادام شیرین و زیتون استفاده کنید

چند روش خانگی برای رشد سریع مژه در 2 هفته

مخلوط روغن بادام و زیتون هم یک ترکیب موثر و یک تقویت کننده مژه خانگی به شمار می آید. در صورتی که روغن نارگیل هم داشتید می توانید به این ترکیب اضافه کنید.

 

این ترکیب نه تنها در رشد و ضخیم شدن مژه ها تاثیر دارد، بلکه باعث خوش خالتی و فرم بهتر مژه ها می شود. توجه داشته باشید که در ساخت این مخلوط از روغن بادام شیرین استفاده کنید، چرا که روغن بادام تلخ باعث آسیب به چشم می شود.

 

این سه روغن که در میان روغن‌های طبیعی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده اند، در صورتی که خالص و طبیعی باشند می توانند تاثیرات بسیار چشمگیری در رشد و تقویت مژه ها داشته باشند.

 

برای این کار روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل را با هم ترکیب کرده و از یک برس مژه مخصوص تمیز برای زدن این ترکیب به مژه ها استفاده کنید.

 

این کار را از ریشه شروع کنید و به مدت 5 ثانیه برس را در همین حالت نگه دارید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب این کار را 4 تا 5 بار شب ها قبل از خواب انجام دهید و تا دو هفته این کار را تکرار کنید.

چند روش خانگی برای رشد سریع مژه در 2 هفته

در طول انجام روش های خانگی و تقویت مژه ها از گذاشتن مژه مصنوعی و استفاده از شستشوی صورت خودداری کنید.

سخن پایانی

برای داشتن مژه های پرپشت، حجیم و مشکی، در درجه نخست نیاز به آشنایی با روش های تقویتی و رسیدگی به آن ها دارید که در طول این نوشتار راه های رسیدن به آن را بیان کردیم. در کنار این روش ها می توانید از محلول ها و سرم های تقویتی که متعلق به برندهای شناخته شده هستند نیز استفاده کنید.

تمامی محلول ها و سرم های تقویتی مژه مرغوب و با کیفیت را می توانید از قسمت محصولات آرایش چشم فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) خریداری کنید.

سایت الانزا مجموعه ای از محصولات آرایشی از برندهای ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت ها گرد هم آورده و امکان خریدی راحت و بی دغدغه را برای شما فراهم کرده است.