چگونه یک دامن زنانه مناسب بخریم؟

چگونه یک دامن زنانه مناسب بخریم؟

دامن پوششی کاملا زنانه است و به شما جلوه زنانه می‌بخشد. دامن به عنوان یک لباس مناسب برای پایین تنه بسیار مورد توجه خانم ها در سراسر دنیاست، اما برای آشنایی با انواع دامن زنانه و نکاتی برای خرید آن این مقاله را تا انتها بخوانید تا خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید.

 

نکات کلی در انتخاب انواع دامن زنانه

نکته مهمی که بسیاری از ما خانم‌ها کمتر به آن توجه می‌کنیم بحث راحتی لباس است، دامن نیز از این قاعده مستثنا نبوده و راحتی به عنوان فاکتور مهم در خرید آن باید باشد.

 

اگر تاکنون دامن نپوشیده‌اید و بیشتر از شلوار به عنوان پوشش پایین تنه استفاده کرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ دامن‌های بلند و ماکسی بروید زیرا این مدل دامن احساس راحتی بیشتری در شما ایجاد می‌کند.

 

همچنین در پوشیدن انواع دامن کوتاه زنانه، به شما توصیه می‌کنیم از جوراب شلواری استفاده کنید. زیرا استفاده از آن عیب‌های احتمالی پاها را پوشش می‌دهد و ظاهر زیباتری به شما خواهد داد. این توصیه بسیاری از کارشناسان مد و لباس است.

چگونه یک دامن زنانه مناسب بخریم؟

جنس دامن زنانه در خرید مهم است!

شما می‌توانید دامن‌های متنوعی از انواع پارچه خریداری کنید: پارچه جلیقه، ابریشم، پارچه کتانی، پشم، پنبه، ترمه، ویسکوز، پلی‌استر و گاباردین. البته باید توجه داشته باشید که پارچه‌های نرم‌تر در قسمت لگن بد می‌ایستند و بهتر است افرادی که پایین تنه بزرگتری دارند در انتخاب این نوع پارچه‌ها تجدید نظر کنند به خصوص افرادی که اندام ساعت شنی و یا گلابی شکل دارند.

 

رنگ دامن در انتخاب شما مهم است!

برای رویدادهای رسمی، دامنی در رنگ‌های خنثی مانند سیاه، قهوه ای، بژ، سفید، سرمه ای یا خاکستری بخرید.  بادمجانی و سبز تیره گزینه خوبی برای پاییز، بژ و شتری برای بهار، سفید و آبی برای تابستان و سیاه یا سفید برای زمستان مناسب است. مثلث و سیب معکوس باید دامنی بخرند که تیره‌تر از لباس بالاتنه باشد که می‌خواهند چاق بودن پایین تنه را بپوشاند. افرادی که انواع گلابی برای ایجاد تعادل در پهلوی پهن خود، باید دامن تیره تری از لباس بالاتنه بپوشند.

 

سایز دامن در انتخاب شما مهم است!

اطمینان حاصل کنید که دامن به درستی به کمرتان متناسب است – نه باید خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد. اگر دامن از ناحیه کمر خیلی تنگ باشد، ممکن است مناطق مشکل دار شما را در اطراف میانی یا کمر برجسته کند.  اگر دامن از ناحیه کمر خیلی گشاد باشد، ممکن است آنجایی که باید ننشیند (باعث می شود نامتناسب به نظر برسید) وگرنه فرم بدن شما از بین می رود.

 

خرید دامن از برند هیتو استایل

برند هیتو استایل، لباس‌هایی ساده، مدرن و کاربردی طراحی می‌کند. از لحظه‌ای که بیدار می‌شوید روز خود را با لباس پوشیدن آغاز می‌کنید. هیتو استایل با در نظر گرفتن این نکته‌، لباس‌های خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که تمام نیازهای روزمره را به‌آسانی برآورده کند. راحتی، تناسب در فرم و رنگ، دیزاین چندلایه، وابسته نبودن به مد و فصل و کیفیت، ویژگی‌های اصلی هیتو استایل است. لباس‌های هیتو با رویکردی طراحی شده‌اند که بتوان هر لباس را در جاهای مختلفی از خانه گرفته تا محل کار، معاشرت دوستانه، مهمانی رسمی، کافه یا سفر پوشید و از استایل «ساده و منحصربه‌فرد» آن لذت برد.

برچسب‌ها: