گلکسی اس 8 از بلندگوهای استریو برخوردار خواهد بود

گلکسی اس 8 از بلندگوهای استریو برخوردار خواهد بود

گوشی جدید و متفاوت گلکسی اس 8 و برخورداری از بلندگو استریو

 

زمان رونمایی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 8 به سرعت در حال فرا رسیدن است و روز به روز بر تعداد شایعات پیرامون این محصول نیز افزوده می‌شود. با توجه به اتفاقاتی که برای گلکسی نوت 7 رخ داد، در حال حاضر فشار زیادی روی سامسونگ وجود دارد و با توجه به همبن حساسیت‌ها نیز شاید بتوان گفت، رونمایی از گلکسی اس 8 مهمترین رونمایی تاریخ این شرکت کره‌ای خواهد بود.

 

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد، سامسونگ در حال آماده سازی دو مدل مختلف از این گوشی پرچمدار خود می‌باشد. یکی از این مدل‌ها که در واقع مدل معمولی گلکسی اس 8 خواهد بود، صفحه نمایشی 5.7 اینچی داشته و مدل اج نیز از یک صفحه نمایش خمیده 6.2 اینچی برخوردار بوده و حاشیه بسیار کمی نیز در اطراف آن خواهد داشت. همچنین گفته شده که سامسونگ ایده استفاده از دوربین با لنز دوگانه را در این محصول جدید خود کنار گذاشته و به جای آن قصد دارد تا یک دوربین تک لنزه با مشخصات رده بالا را در آن تعبیه نماید.

 

با توجه به توقف تولید فبلت گلکسی نوت 7، کاملاً قابل درک است که سامسونگ بخواهد با عرضه گلکسی اس 8 هم طرفداران سری S و هم دوست داران سری نوت را راضی نماید. بر همین اساس احتمالاً در گلکسی اس 8 از برخی از ویژگی‌ها به علت کمبود زمان برای پرداخت نهایی، صرف نظر خواهد شد.

گلکسی اس 8 از بلندگوهای استریو برخوردار خواهد بود

گوشی جدید گلکسی

 

آخرین گزارشات منتشر شده پیرامون گلکسی اس 8 حکایت از این دارند که هر دو مدل این گوشی هوشمند مجهز به بلندگوهای استریو خواهند بود. با توجه به اینکه انتظار می‌رود گلکسی اس 8 در ماه فوریه 2017 (بهمن – اسفند) رونمایی شده و یک ماه بعد از آن نیز راهی فروشگاه‌ها شود، سامسونگ به احتمال زیاد تصمیم خود برای بلندگوهای استفاده شده در این محصول را قطعی کرده و به همین دلیل احتمال صحت گزارشات اخیر زیاد است.

 

البته در خبرهای مربوط به بلندگوهای گلکسی اس 8 به جزئیات بیشتری هم اشاره شده و گفته شده که این بلندگوها از برند شناخته شده هارمن (Harman) خواهند بود. سامسونگ اخیراً کمپانی هارمن را با قیمت 8 میلیارد دلار به مالکیت خود درآورده و بنابراین اخبار مذکور چندان هم جای تعجب ندارند. البته پیش از این یکی از نمایندگان سامسونگ با تأیید استفاده از تکنولوژی هارمن در محصولات سری گلکسی، به این نکته اشاره کرده بود که این اتفاق تا قبل از سال 2018 رخ نخواهد داد. بنابراین شایعه استفاده از بلندگوهای برند هارمن در گلکسی اس 8 ممکن است درست نباشد.

 

منبع : دیجی رو