“گهواره” همیار بارداری و زایمان شماست

مجموعه : پزشکی و سلامت
“گهواره” همیار بارداری و زایمان شماست

همیار بارداری یعنی کسی یا چیزی که در لحظات بارداری در کنار شما باشد و در عین حالی که موجبات آرامش و رفاه شما را فراهم می‌کند، کمک حال‌تان هم باشد. بارداری دوران شیرینی است؛ دوران شیرین و پر استرسی که “انتظار” اولین ویژگی آن است. 9 ماه یا به تعبیر دقیق‌تر 40 هفته انتظار برای دیدن و در آغوش کشیدن موجودی که در درون‌تان رشد کرده و بزرگ شده است، چیز کمی نیست.

 

مسلما طی کردن این 9 ماه بدون دغدغه و بدون دشواری نخواهد بود. گرچه انتظار شیرینی است، اما بخواهید یا نخواهید این انتظار با عوارض متعدد جسمانی و روحی همراه است.

 

عوارضی که تنها یک همراه و همیار خوب می‌تواند آنها را کاهش دهد و به حداقل برساند. “گهواره” همان همیار بارداری ایده‌آل و خوبی است که شرایط مناسبی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این دوران را سپری کنید.

"گهواره" همیار بارداری و زایمان شماست

‌همیار بارداری خود را هر چه سریع‌تر انتخاب کنید

اگر باردار هستید و هنوز اپلیکیشن گهواره را در تلفن همراه خود نصب نکرده‌اید یا از سایت گهواره دیدن نکرده‌اید و از امکاناتی که گهواره برای شما تدارک دیده است، استفاده نکرده و نمی‌کنید، باید بدانید که ایده‌آل‌های بسیار دست‌نیافتی را از دست داده‌اید. حتی اگر روزهای پایانی بارداری خود را طی می‌کنید، باز هم نصب اپلیکیشن گهواره برای شما بی فایده نیست؛ زیرا به زودی مادر می‌شوید و موجودی کوچک و دوست‌داشتنی خواهید داشت که قطعا برای نگهداری و مراقبت از او به کمک نیاز دارید. گهواره هم در دوران بارداری و هم در دوران پس از زایمان و شروع مسیر بی انتهای مادری و مادری کردن، همراه و همیار شماست.

 

گهواره به عنوان ‌همیار بارداری شما همه اطلاعاتی که حتما باید در دوران بارداری از آنها مطلع باشید، در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال در این اپ می‌توانید از حدود نرمان وزن جنین در هفته‌های مختلف بارداری مطلع شوید و وضعیت اختصاصی بارداری خود را با اعداد و ارقام نرمال در یک بارداری سالم بسنجید؛ یا اینکه گهواره در هر هفته از بارداری شما، آزمایشات و چکاپ‌های لازمی که باید انجام دهید، به موقع به شما یادآوری می‌کند. حتی گهواره به شما یاد می‌دهد که با جنین درون شکم‌تان چطور ارتباط بگیرید و چگونه او را قدرتمند و با هوش پرورش دهید.

 

همیار بارداری چطور شما را همراهی می‌کند؟

اولین چیزی که از هر خانم بارداری پرسیده می‌شود این است که در کدام هفته از هفته‌های پر تلاطم و پر رمز و راز بارداری قرار دارد. وقتی دوستی یا آشنایی شما را با یک شکم جلو آماده می‌بیند یا اینکه خبر بارداری شما را می‌شنود و یا حتی وقتی برای ویزیت نزد پزشک بارداری خود می‌‌روید یا برای انجام سونوگرافی‌های بارداری به مراکز تصویربرداری مراجعه می‌کنید؛ اولین سوال این است: ” هفته چندم بارداری هستید؟” پاسخ این سوال بسیار مهم و حیاتی است؛ زیرا نه تنها در هر هفته از هفته‌های بارداری باید کار خاصی انجام دهید، بلکه ارتباط مستقیم و تنگاتنگ سن بارداری با وضعیت جنین اطلاعات مفید و مهمی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

برای مثال یکی از آزمایشات ضروری بارداری غربالگری سه ماه اول بارداری است باید بین هفته‌های 11 تا 13 بارداری انجام شود و ایده‌آل‌ترین زمان انجام آن بین 12 هفته و صفر روز تا 13 هفته و سه روز است. بنابراین باید سن دقیق بارداری خود را بدانید تا بتوانید در زمان مناسب از مراکز مربوطه وقت بگیرید و به موقع مراجعه داشته باشید.

 

برای بسیاری از مادران محاسبه سن دقیق بارداری کار دشواری است. اپلیکیشن گهواره این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهد. تنها کافی است تاریخ آخرین پریودی‌ خود را در اپلیکیشن وارد کنید و باقی کار را به گهواره بسپارید.

 

تعیین سن بارداری اولین و ابتدایی‌ترین کاری است که گهواره به عنوان ‌همیار بارداری شما انجام می‌دهد. مقایسه وضعیت سلامت جنین با نمودارهای رشد طبیعی، اطلاع پیدا کردن از همه کارهایی که می‌توانید برای هوش جنین خود انجام دهید، تغذیه درست در دوران بارداری، تغییرات احتمالی جسمی و خلقی در هر یک از هفته‌های بارداری و اطلاعات مفید بسیار زیاد دیگری نیز در این اپ در اختیار مادران باردار قرار داده می‌شود.

 

یادآوری می‌کنیم که همه اطلاعاتی که گهواره در اختیار شما قرار می‌دهد، توسط تیم تخصصی و پزشکی در تحریریه گهواره جمع‌آوری، تهیه، تدوین و بارگذاری می‌شود. در واقع آنچه که گهواره در اختیار شما قرار می‌دهد، مطالب تکراری سایت‌های اینترنتی نیست. متخصصان تغذیه، متخصصان زنان و زایمان، ماماهای برتر و با تجربه و تعداد زیادی از افراد باسواد و البته مسئول و متعهد در تحریریه گهواره دور هم جمع شده‌اند تا با در اختیار قرار دادن اطلاعاتی نوین، متنوع، کاربردی و مفید به مادران باردار و مادران تازه زایمان کرده کمک کنند تا آنها بتوانند مادران ایده‌آلی برای فرزندان این سرزمین باشند.

 

گهواره از کتاب‌های مختلف در حوزه بارداری، هوش جنین، تربیت فرزند، رشد جنین و … پیام‌های مشاوره‌ای نیز به کاربران خود می‌دهد و با معرفی کردن مرجع اصلی پیام، آنها را به کتاب‌خوانی نیز ترغیب و تشویق می‌کند.

 

گهواره را از کجا نصب کنیم؟

برای استفاده از خدمات گهواره تنها کافی است به سایت گهواره به آدرس https://gahvare.net/ مراجعه کنید. این فرصت را پیدا خواهید کرد که از مطالب مفید بسیار زیادی در حوزه بارداری، زایمان و مراقبت‌های پس از زایمان نیز بهره ببرید.

"گهواره" همیار بارداری و زایمان شماست

همچنین اگر کسی از دوستان گهواره را به عنوان ‌همیار بارداری به شما معرفی کرده است، از او بخواهید برای شما لینک دعوت به گهواره را از طریق اپلیکیشن ارسال کند. به این ترتیب مستقیما به لینک نصب این اپ دسترسی پیدا می‌کنید.

 

مزیت نصب گهواره چیست؟

با نصب گهواره دنیایی از بهترین و مفیدترین اطلاعات برای بهتر مادری کردن در اختیار شما قرار می‌گیرد. گهواره درگاهی امن و همیشه در دسترس برای تمام مادرانی است که به تازگی میوه زندگی خود را از باغستان عشق خود چیده‌اند و اکنون برای هرچه بهتر تربیت کردن او تلاش می‌کنند. گهواره جایی برای درد و دل‌های مادرانه شما با دیگر مادران است.

 

جایی است که به راحتی پی می‌برید بسیاری دیگر از مادران نیز دغدغه‌های مشابه شما را دارند، همچون شما اشتباه می‌کنند، مشکلات مشابه شما را دارند و در یک کلام نیازمند کمک و یاری دیگران هستند. گهواره نه تنها ‌می‌تواند همیار بارداری شما باشد، بلکه یک همراه همیشگی و مطمئن برای روزهای متفاوتی خواهد بود که پس بارداری تجربه خواهید کرد!