۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

مجموعه : نکات سفر
۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

به آلمان خوش آمدید! برای یک اقامت بهتر، شما نیاز به خرید سیم کارت در آلمان و دسترسی به اینترنت همراه دارید. برای این منظور دو گزینه پیش روی شما است که می‌توانید از میان آن ها انتخاب کنید. یا باید یک قرارداد 24 ماهه تلفن همراه ببندید و یا می‌توانید یک سیم کارت اعتباری قابل تعویض و مقرون به صرفه تر در آلمان تهیه کنید و مناسب ترین طرح های تعرفه تلفن همراه را برای خود انتخاب کنید.

 

ما در این مطلب بهترین سیم کارت آلمان و طرح های آن را به شما معرفی خواهیم کرد. به این ترتیب به شما کمک می‌کنیم هنگام خرید سیم کارت در آلمان در بین طرح های مختلف شرکت های ارائه دهنده خطوط تلفن همراه سردرگم نشوید.

 

بهترین سیم کارت در آلمان توسط کدام شبکه موبایل ارائه می‌شود؟

احتمالا بهترین سیم کارت در آلمان سیم کارتی است که از شبکه تلفن همراه Telekom استفاده می‌کند. براساس آخرین تحقیقاتی که توسط مجله connect در سراسر کشور آلمان انجام گرفته است، Deutsche Telekom (T-Mobile) به عنوان بهترین شبکه تلفن همراه در این کشور از لحاظ دسترسی به اینترنت و خطوط موبایل معرفی شده است. بعد از آن Vodafone رتبه دوم و Telefónica نیز رتبه سوم را کسب کرده‌اند.

 

۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

 

Telekom، Vodafone و O2 (متعلق به Telefónica) تنها شرکت های ارائه دهنده شبکه تلفن همراه در آلمان هستند. Deutsche Telekom قبلاً دولتی بود و هنوز هم دارنده بهترین پوشش شبکه تلفن همراه در آلمان محسوب می‌شود. Vodafone و O2 هر سال به رتبه برترین نزدیک می‌شوند، اما تا امروز به این جایگاه دست نیافته‌اند. در زیر می توانید نقشه ای از نقاط به اصطلاح کور هر سه ارائه دهنده در آلمان را مشاهده کنید.

۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

بهترین سیم کارت آلمان از لحاظ اینترنت کدام است؟

همانطور که قبلا توضیح دادیم، Telekom بهترین پوشش برای دسترسی به اینترنت همراه 4G را ارائه می‌کند. با این وجود، برای تعیین بهترین سیم کارت در آلمان از لحاظ اینترنت، باید محل زندگی خود و یا مکانی که بیشترین زمان را در آن سپری می‌کنید را در نظر بگیرید.

 

برای اینکه بدانید کدام ارائه دهنده برای موقعیت مکانی شما بهترین است، می توانید از لینک های بررسی پوشش شبکه زیر استفاده کنید. با وارد کردن آدرس خود به سادگی از اینترنت در دسترس در ناحیه مورد نظر خود آگاه خواهید شد.

 

به طور کلی، تاکنون Telekom و Vodafone پیشرفته ترین خدمات اینترنت با بالاترین سرعت و در سطح 5G را ارائه می‌کنند. O2 یا همان Telefónica در داخل شهرها دسترسی خوبی دارد، اما نقاط کور آن در مناطق خارج از شهر قابل چشم پوشی نیست. اگر در داخل شهر برلین زندگی می کنید و زمان زیادی در روز را از مترو استفاده می کنید، O2 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، چون تنها شبکه ای است که کل سیستم مترو برلین را پوشش می دهد.

 

 بهترین سیم کارت در آلمان چه سیم کارتی است؟

برای خرید سیم کارت در آلمان معمولا سیم کارت های اعتباری از بهترین قیمت در حیطه ارتباطات تلفن همراه برخوردار هستند. بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت در آلمان را دارید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما در زمینه انتخاب کمک کند. در ادامه تعدادی از بهترین سیم کارت های اعتباری در آلمان را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

1.Lidl Connect

۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

 

احتمالا Lidl Connect از نظر افراد زیادی بهترین سیم کارت آلمان است که توسط فروشگاه بزرگ آلمانی LIDL به فروش می‌رسد. این سیم کارت از خطوط شبکه Vodafone استفاده می کند و اینترنت LTE را ارائه می دهد. Lidl طرح های مختلفی ارائه می دهد. طرح اولیه Smart S آن اخیراً در رای گیری مجلات مشهور مانند CHIP و Connect به عنوان بهترین تعرفه اعتباری انتخاب شده است.

 

۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

مشتریان در طرح Smart S با پرداخت مبلغ 7.99 برای یک ماه، مکالمه و پیامک نامحدود و 3 گیگابایت اینترنت LTE دریافت می‌کنند. بزرگترین طرح آن Smart XL است که ۷ گیگابایت اینترنت را با هزینه ۱۷،۹۹ ارائه می‌دهد. قیمت این سیم کارت 9.99 یورو است که دارای 10 یورو اعتبار است، به این ترتیب این سیم کارت کاملا رایگان است.

بعد از خرید سیم کارت در آلمان و فعال کردن آن، می‌توانید طرح تعرفه خود را از طریق حساب آنلاین Lidl خود انتخاب کنید. می توانید هر زمان که تمایل داشتید تعرفه خود را تغییر دهید یا در صورت نیاز حجم اینترنت به آن اضافه کنید.

 

۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

با Lidl، می توانید هر 4 هفته یک بار، بعد از پایان دوره به صورت دستی به حساب کاربری خود پول انتقال دهید و یا می‌توانید از حساب بانکی خود یا از طریق Paypal یک شارژ خودکار فعال کنید. به عنوان مثال می‌توانید آن را روی 10 یورو تنظیم کنید تا هربار که موجودی شما به زیر 10 یورو رسید به صورت خودکار شارژ شود.

 

2. Aldi Talk

اگر به دنبال بهترین سیم کارت در آلمان هستید، بهتر است بدانید که Aldi Talk رقیب سرسخت Lidl است. البته رقابت این دو برند فقط به حوزه سیم کارت اعتباری خلاصه نمی‌شود، بلکه رقابت اصلی آنها از فروشگاه شان شروع می‌شود. Aldi محصولی بسیار شبیه به Lidl را ارائه می کند. مهم ترین تفاوت این دو برند این است که Aldi از شبکه O2 استفاده می کند که یک شبکه محدود در آلمان محسوب می‌شود.

 

همانطور که گفتیم دسترسی O2 در شهرها بسیار خوب است، اما اگر زمان زیادی را در مناطق روستایی سپری می‌کنید، خطوط این شبکه انتخاب خوبی برای شما نیستند.

 

با خرید طرح یک ماهه Paket S با قیمت 7.99 یورو، مکالمه و پیامک های نامحدود و 3 گیگابایت اینترنت LTE دریافت خواهید کرد. بزرگترین طرح این سیم کارت، Paket L است که با قیمت 17.99 یورو 7 گیگابایت اینترنت ارائه می‌کند. قیمت این سیم کارت نیز 9.99 یورو است و 10 یورو موجودی دارد. بنابراین این سیم کارت نیز مانند Lidl کاملا رایگان است.

 

۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

مقایسه قراردادهای شرکت های ارائه دهنده سیم کارت با شبکه های تلفن همراه نشان می‌دهد، آنهایی که از O2 استفاده می‌کنند هزینه کمتری نسبت به استفاده کنندگان Vodafone یا Telekom پرداخت می‌کنند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت Aldi همان محصول را با همان قیمت در شبکه‌ای ضعیف تر و ارزان تر ارائه می دهد.

 

بعد از خرید سیم کارت در آلمان و فعال سازی آن، می توانید طرح اینترنت دلخواه خود را در حساب Aldi خود انتخاب کنید. هر زمان که بخواهید می توانید طرح انتخابی خود را به صورت آنلاین تغییر دهید.  Aldi، این امکان را فراهم کرده است که بعد از پایان طرح به صورت دستی به حساب خود پول انتقال دهید. همچنین می‌توانید شارژ خودکار را فعال کنید تا مثلا هر بار که موجودی شما به زیر 10 یورو می‌رسد به صورت خودکار شارژ شود.

 

3.   Lebara

۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

بهترین سیم کارت در آلمان برای کسانی که به دنبال ارائه خدمات به زبان انگلیسی هستند، سیم کارت Lebara است. Lebara تنها شرکت مخابراتی ارائه دهنده سیم کارت در آلمان است که وب سایت و خدمات مشتریان انگلیسی دارد. Lebara سیم کارت های اعتباری با طرح های مختلف مانند تماس رایگان با 50 کشور خارجی را ارائه می‌کند. Lebara از خطوط شبکه Telekom استفاده می‌کند، بنابراین از لحاظ دسترسی بهترین گزینه است اما هزینه های آن کمی گران است.

 

طرح Prepaid Komplett M شامل مکالمه نامحدود، 5 گیگابایت اینترنت LTE و 250 دقیقه تماس رایگان با 50 کشور خارجی می‌شود. این طرح یک ماهه معمولا با قیمت 19.99 یورو به فروش می‌رسد، اما در حال حاضر 50 درصد تخفیف آنلاین برای مشتریان جدید دارند.

 

بزرگترین تعرفه Lebara طرح Komplett XL است که 12 گیگابایت اینترنت LTE، مکالمه نامحدود و 1000 دقیقه تماس رایگان با 50 کشور خارجی را ارائه می‌کند. این طرح نیز یک ماهه است و قیمت آن 29.99 یورو می‌باشد که با 50 درصد تخفیف فعلی می‌توانید فقط با پرداخت 14.99 آن را دریافت کنید.

 

با Lebara شما نه تنها یک اپلیکیشن انگلیسی زبان برای مدیریت و شارژ طرح های سیم کارت خود خواهید داشت، بلکه می‌توانید بدون نیاز به اینترنت  با خانواده و دوستان خود به صورت رایگان مکالمه داشته باشید.

 

 ۳ سیم کارت برتر برای خرید در آلمان + نحوه خرید

روش های خرید سیم کارت در آلمان

برای خرید سیم کارت در آلمان دو راه پیش رو دارید:

خرید سیم کارت اعتباری به صورت آنلاین

خرید سیم کارت اعتباری از یک فروشگاه محلی

 

می توانید سیم کارت های Lidl Connect و Aldi Talk را از فروشگاه های مربوطه خریداری کنید. همچنین می توانید سیم کارت های اعتباری را از پمپ بنزین ها، کیوسک ها و فروشگاه های الکترونیکی بخرید.

 

بعد از خرید سیم کارت در آلمان باید آن را فعال کنید. از ژوئیه 2017، برای جلوگیری از وقوع جرم و سوء استفاده، کلیه سیم کارت های اعتباری باید به صورت حضوری یا از طریق VideoID ثبت شوند.

 

برای ثبت نام به کارت شناسایی یا پاسپورت رسمی و یک آدرس منزل در آلمان نیاز دارید. ثبت نام آنلاین بسیار سریع انجام می‌شود و فقط چند دقیقه طول می‌کشد، اما همه پاسپورت ها به صورت آنلاین پشتیبانی نمی شوند. اگر هنگام ثبت نام متوجه شدید که تابعیت شما برای شناسایی آنلاین معتبر نیست، می توانید به نزدیکترین اداره پست محل سکونت خود مراجعه کنید.

 

وقتی سیم کارت خود را فعال کردید، می توانید تعرفه‌ای که می‌خواهید و روش شارژ مورد نظرتان را در حساب آنلاین خود انتخاب کنید.

 

? نکته شماره 1: همه سیم‌کارت‌ها دارای سه اندازه استاندارد هستند، یعنی با تمام اندازه‌های سیم‌کارت سازگار هستند و در همه گوشی‌ها جای می‌گیرند.

 

? نکته شماره 2: حتما باید یک گوشی آنلاک شده برای استفاده از سیم کارت در آلمان داشته باشید. اگر تلفن همراه شما قفل باشد، می توانید یک گوشی جدید را نیز از ارائه دهنده یا هر فروشگاه دیگری خریداری کنید.

 

در آلمان چگونه با افراد ارتباط بگیرم؟

شما می‌توانید با خرید سیم کارت در آلمان با افراد ارتباط بگیرید. همچنین گزینه‌های به صرفه‌تری مثل استفاده از شماره مجازی معتبر گوگل ویس و خرید سیم کارت استونی نیز از طریق شرکت جک‌بلک با بهایی به صرفه و ریالی و همچنین در ایران بپردازید.

 

نتیجه

خرید سیم کارت در آلمان از فروشندگان هزینه کمتری نسبت به خرید مستقیم آن از ارائه کنندگان شبکه دارد. از نظر ما Lidl Connect به دلیل داشتن شبکه D، قیمت پایین و دسترسی آسان است، بهترین سیم کارت در آلمان است. اگر ترجیح می دهید یک سیم کارت با تنوع بالایی از تعرفه های مختلف داشته باشید، سیمون موبایل از Vodafone یک گزینه فوق العاده است.