۶ حقیقت که باید درباره خرید نهال بادام بدانید اگر به دنبال درآمد میلیاردی هستید

مجموعه : دانستنی ها
۶ حقیقت که باید درباره خرید نهال بادام بدانید اگر به دنبال درآمد میلیاردی هستید

بادام جزو خشکبار و آجیلی است که به خاطر طعم خوشمزه و خوش طعمی که دارد در کل جهان مشهور شده است. البته بیشتر کشاورزان بادام را به خاطر مصرف خوراکی آن کشت می کنند. در حالی که اگر از ۶ حقیقت مهم درباره خرید نهال بادام اطلاعات داشته باشند، می‌ توانند با احداث باغ بادام به یک درآمد میلیاردی برسند. بیشتر کشورهای آسیایی علاوه بر مصرف بادام در خشکبار و آجیل از دیگر فرآورده‌های آن نیز استفاده می کنند که همین امر باعث شده است تا هیچکدام از تولیدات باغداری حتی به مرحله انبار شدن نیز نرسد.

 

چون میزان تقاضا و خاستگاه بادام در صنایع مختلف دارویی آرایشی و بهداشتی و همچنین صنایع غذایی بسیار زیاد می باشد. ما در این مقاله سعی کردیم در مورد حقیقت های میوه بادام مطالبی را بگوییم تا باغدار بتواند یک بازار گسترده برای محصولات تولیدی خود در نظر گرفته و فروش خود را محدود به خریداران عمده نکند. هر چه میزان آشنایی باغدار در مورد بازار عرضه و تقاضای نهال بادام پیوندی افزایش پیدا کند، می تواند مشتریان بیشتری برای محصول خود پیدا کند که ارزش این محصول را دانسته و بادام را با قیمت روز خریداری می کنند.

 

حقیقت اولبادام یک داروی مهم در طب سنتی و اسلامی است.

از آنجایی که بادام دارای ریزمغذی های فراوانی است، همچنین حاوی چربی های غیر اشباع خیلی زیادی دارد، بنابراین برای سلامتی بدن نقش تاثیر گذاری داشته است. تحقیقات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد با مصرف مرتب و روزانه بادا نه تنها باعث سلامتی قلب و عروق می شوید بلکه سطح کلسترول خون را کاهش داده و افزایش گردش خون را به همراه دارد. همچنین بادام منبع غنی کلسیم می باشد که باعث تراکم سازی استخوان ها و استحکام ریشه دندان است.

 

ویتامین های موجود در بادام به سیستم ایمنی بدن کمک زیادی می کند. عمل کرد معده را افزایش داده و باعث هضم غذا و کاهش سطح قند خون نیز هست. از همه مهمتر اینکه بادام را به عنوان یک داروی گیاهی جهت جلوگیری از بیماری آلزایمر و انواع سرطان ها یاد می کنند. بر اساس موارد گفته شده صنایع دارویی سعی می کند از ترکیبات شیمیایی بادام مخصوصاً بادام تلخ در تهیه داروهای گیاهی نهایت استفاده را ببرند.

 

حقیقت دوماستفاده بادام در صنایع غذایی

همانطور که گفتیم متاسفانه به خاطر عدم آگاهی بعضی از باغداران از بازار بادام آنها صرفاً محصولات خود را سعی می‌ کنند به خریداران عمده بفروشند، در حالیکه یکی از مشتری های مهم و پروپاقرص بادام صنایع غذایی می باشد. شما در نظر بگیرید، بیشتر محصولاتی که امروزه به بازار وارد می شود از همین بادام درختی تولید می شود. از جمله آنها می‌ توان به شیر بادام اشاره کرد. شیر بادام جزو مهمترین تولیدات بادام تلقی می شود.

۶ حقیقت که باید درباره خرید نهال بادام بدانید اگر به دنبال درآمد میلیاردی هستید

 

حقیقت سومصنایع عطرسازی یکی از متقاضیان اصلی بادام

شاید شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال استفاده از عطرهای تلخ و سنگین طبیعی باشید. مطمئنا یکی از رایحه های پیچیده و خوشبو که در میان عطرهای طبیعی بسیار شناخته شده و معروف می باشد رایحه‌ ی بادام است. با آنکه بیشتر افراد بادام را به عنوان یک محصول خوراکی می شناسند، ولی صنایع عطر سازی از بادام به عنوان یک ماده اولیه و اصلی در تهیه عطرهای بادام لوکس تلخ و ملایم استفاده می کنند. معمولاً در صنایع عطر سازی از نژاد بادام تلخ برای تولید عطرهای تلخ و لوکس استفاده می کنند.

 

حقیقت چهارمآیا اطلاع داشتید میزان مصرف بادام برای زیبایی بیشتر از خوراکی می باشد؟؟ Almonds for beauty

جالب است بدانیم شرکت های آرایشی و بهداشتی بعد از تحقیقات فراوان و ثابت شدن تاثیر مواد مغذی بادام بر روی جوانسازی پوست و مو و درمان انواع مشکلات پوستی از بادام به عنوان یکی از ماده های اصلی برای تولید انواع فرآورده های آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. از جمله آنها می توان به مواد کراتین مو، انواع شامپوها و نرم کننده ها اشاره‌ای کرد. همچنین از مواد مغذی بادام برای تولید سرم موی نهایت استفاده را می کنند، چون خاصیت درخشندگی و جوانسازی برای مو به ارمغان می آورد.

 

حقیقت پنجمنقش بادام درختی در تولید روغن های خوراکی

در گذشته نوع روغنی که در مصارف خانوار مورد استفاده قرار می گرفت، برای کسی مهم نبود تا اینکه با افزایش میزان بیماری های سکته ی قلبی و مغزی باعث شده تا خانواده ها در مورد نوع روغن مصرفی خود بیشتر از قبل بررسی‌ های لازم را انجام دهند. آنها سعی می کنند از روغن های دانه های خوراکی نهایت استفاده را ببرند که یکی از این دانه های خوراکی بادام است. ترکیبات شیمیایی که در روغن ها وجود دارد اگر اشباع شده و اسید چرب ترانس بالایی داشته باشد باعث می شود تا عملکرد بدن را ضعیف کرده و مشکلات خیلی زیادی به وجود بیاورد. در حالی که روغن های تصفیه شده دانه‌های روغنی بادام به خاطر میزان اسید آمینه های مفید، مانع از تجمع کلسترول و چربی های مضر در بدن شده و باعث سلامت بدن می شود.

 

حقیقت ششمرونق بازار جهانی بادام

بادام میوه ای است که به عنوان بومی آمریکا شناخته شده است از طرف دیگر به عنوان میوه بومی آسیای صغیر نیز می شناسند. آمریکا، ترکیه و ایران یکی از مهم ترین تولید کنندگان بادام هستند. آمار به دست آمده نشان می دهد کشور ایران توانسته است در کل جهان جایگاه چهارم تولید بادام تلخ و بادام شیرین صادراتی را به دست بیاورد. این نشان دهنده یک موضوع است، برخلاف نهال های میوه های دیگر که بیشتر کشاورزان شکایت می کنند، میوه هایشان به فروش نرفته و انبار کردن آنها هزینه های خیلی زیادی برایشان داشته است!

 

بادام به اندازه‌ای در کل جهان تقاضا دارد که حتی بیشتر خریداران اقدام به پیش خرید این محصول بر روی درخت می کنند .یعنی کشاورزی که باغ بادام را احداث کرده است، مطمئن است که در آخر سال تمامی محصولات او به طور کامل به فروش خواهد رفت و این یکی از مزیت‌های مهم کاشت و احداث باغ بادام می باشد.

 

۶ حقیقت که باید درباره خرید نهال بادام بدانید اگر به دنبال درآمد میلیاردی هستید

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم وسعت و نوع دیدگاه کشاورزان و باغداران عزیز را نسبت به تولید و فروش بادام گسترده تر کنیم. با این وجود اگر باغداران در حین مراقبت و نگهداری از باغ بادام، مقداری از نیرو و هزینه خود را صرف بازاریابی و پیدا کردن مشتری های داخل و خارج از کشور کنند، مطمئن می توانند به یک درآمد میلیاردی برسند و این دور از ذهن نیست. اگر شما آمار مربوط به فروش و صادرات بادام و دیگر آجیل های کشور تولیدی داخل را به کشورهای عربی و اروپایی را مطالعه کنید، خواهید دید بادامهای درجه سه که در نظر باغدار ارزش چندانی ندارند با قیمت فوق العاده به فروش می‌ رسد.

 

یک باغدار تنها دو وظیفه دارد:

احداث باغ بادام با روش های نوین کشاورزی

بازاریابی مناسب و جهانی برای پیدا کردن متقاضیان بادام جهت سود بیشتر

به اندازه کافی درباره بازار ورق و بازاریابی میوه بادام صحبت کردیم. خالی از لطف نیست، آخر مطلب در مورد احداث باغ بادام چند نکته کوچک نیز اشاره کنیم.

خرید نهال بادام از نهالستان معتبر و مجوزدار مانند برتر نهال

استعلام قیمت نهال بادام از نهالستان هایی که به فروش نهال بادام با کیفیت و درجه یک می پردازند.

خرید نهال های شناسه دار و لیبل دار

دریافت راهنمایی و مشاوره در تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نهال بادام میتوانید از طریق لینک زیر مطالعه کنید :

https://www.borna.news/fa/tiny/news-1410785

شماره تماس : ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۳ – ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

 دفتر : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت