آموزش سئو را از کجا یاد بگیریم؟

مجموعه : دنیای آنلاین
آموزش سئو را از کجا یاد بگیریم؟

با فراگیر شدن اینترنت و استفاده هر روزه مردم از این بستر، موتورهای جستجو هر روز پیشرفته تر می شوند تا سایت هایی را که بیشتر بدرد مردم می خورند را به آن ها نشان دهند. اما موتورهای جستجو از کجا میفهمند که چه سایتی را به کاربران نشان دهند و در حقیقت چه سایتی مناسبشان است؟

 

موتورهای جستجو از فاکتورهای مختلفی برای فهمیدن اینکه یک سایت برای کاربران مناسب است یا نه استفاده می کنند. برای اینکه به گوگل بفهمانید که سایت شما یک سایت خوب است تا شما را در نتایج جستجو بالاتر از بقیه نمایش دهد، باید این فاکتور ها را بشناسید و سایت خودتان را برای این فاکتور ها بهینه کنید. بله! بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو علمی است که در حقیقت به این فاکتورها می پردازد.

 

افرادی که کار بهینه سازی سایت را انجام می دهند یا در حقیقت سئوکاران فاکتورهای سئو را یاد میگیرند و سایت شما را با توجه به این فاکتورها بهینه یا همان سئو می نمایند. کار کردن با سئوکاران بسیار خوب است و می تواند مشتریان شما را چندین برابر نماید، اما هزینه های استخدام سئوکار بالاست، یا شاید شما قصد داشته باشید که خودتان سئو را یاد بگیرید و از این تخصصی که دارید درآمد زایی داشته باشید.

 

اینجاست که شما نیاز به آموزش سئو دارید. اما سئو را از کجا یاد بگیریم؟ در ادامه یکی از پلتفرم های آموزشی آنلاین به نام  ویکی دمی را معرفی خواهیم نمود که در زمینه سئو هم آموزش های بسیار مناسبی دارد.

آموزش سئو را از کجا یاد بگیریم؟

آموزش سئو در پلتفرم آنلاین ویکی دمی (wikidemy)

پلتفرم ویکی دمی یکی از بهترین پلتفرم های آموزش آنلاین در ایران است. این پلتفرم که از تیمی پویا و جوان ساخته شده، در موضوعات مختلف پکیج های آموزشی تولید نموده و از بهترین اساتید در ایران تشکیل شده.

 

ویکی دمی کار خودش را با تولید پکیج های سئو، آموزش وردپرس و آموزش دیجیتال مارکتینگ شروع کرد و به مرور سایر مطالب را هم پوشش داد. شما جهت یادگیری سئو می توانید هم از مقالات رایگان سایت wikidemy استفاده نمایید که خودش یک دنیا دانش در مورد سئو به شما می دهد، و هم میتوانید از پکیج های آموزش سئو این سایت استفاده کنید.

 

یکی از مقالاتی که در این سایت بسیار جالب است، مقاله آموزش سئو است که برای وارد شدن به این مقاله می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: آموزش سئو.

آموزش سئو را از کجا یاد بگیریم؟

یادگیری سئو چقدر زمان بر است؟

برای اینکه سئو را بصورت کامل یاد بگیرید نیاز است که چند نکته را مورد توجه قرار دهید. اول اینکه در یادگیری سئو بروز باشید، علم سئو یک علم در حال تکامل است. هر روز به تعداد الگوریتم های گوگل اضافه می شود.

 

بنابراین نیاز است که شما هر روز آپدیت های گوگل را دنبال نمایید و علم خودتان را بروز نمایید. دوم اینکه در سئو باید صبور باشید، شما اعتماد گوگل را باید بدست بیاورید و گوگل بلافاصله سایت شما را سایتی با اعتبار در نظر نمی گیرد و سوم اینکه یادگیری سئو نیازمند داشتن خلاقیت و قدرت تحلیل بالاست. در صورتی که این سه مورد را توجه نمایید، شما می توانید سئو را خیلی زود (کمتر از 1 سال) یاد بگیرید، اما نیاز است که بعد از یادگیری مفاهیم اولیه این مفاهیم را برروی یک کار واقعی پیاده سازی نمایید.