ابتکاری نو در خدمات ویژه زیبایی و آرایشی

مجموعه : آرایش صورت
ابتکاری نو در خدمات ویژه زیبایی و آرایشی

زیب آنلاین با یک ثبت‌نام ساده، زیبایی شما را تضمین می‌کند

بسیاری از کسب و کارها در کلان‌شهرها، همگام با رشد همه‌جانبه سرعت زندگی در دوران ما، نیازمند شیوه‌ای دیگر از ارائه خدمات هستند که علاوه بر دسترسی آسان، هدف جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه متقاضیان را نیز  دنبال کند؛ یعنی همان شیوه‌ای که مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین در پیش گرفته است.

زیب‌آنلاین چیست و چه می‌کند؟

مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین که چندین سال است فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در محل کار و منزل آغاز کرده است، از جمله مجموعه های نوآور در ایران است که هم‌اکنون، عمده فعالیت‌های خود را در تهران متمرکز کرده است. این مجموعه با گلچین بهترین متخصصان آرایشی و زیبایی از بهترین سالن‌های پایتخت، این فرصت را برای شهروندان تهرانی فراهم کرده است که با یک ثبت‌نام ساده در سایت، خدمات مختلف زیبایی و آرایشی را در  هر زمان و هر مکان در اختیار داشته باشند.

 

برای آشنایی بیشتر با زیب‌آنلاین باید گفت که این مجموعه، قدم اول را در سال ۱۳۹۸ برداشت و خیلی زود به مجموعه‌ای قابل اطمینان در ارائه خدمات آرایشی و زیبایی تبدیل شد. این مجموعه در ادامه مسیر خود با مطالعه دقیق بازار و سنجش نیازهای شهروندان در حوزه صنعت زیبایی و سلامتی توانست اعتماد گسترده ای را به دست آورد. ارائه 20 هزار سرویس بی نقش کارنامه ای است که این برند توانسته است در طول فعالیت خود ثبت کند.

 

خدمات زیب‌آنلاین شامل چه مواردی است؟

یکی از مشخصات بارز مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، ارائه کلیه خدمات در زمینه آرایش و زیبایی است. این مجموعه با استفاده از بهترین آرایشگران، خدماتی چون خدمات مو شامل شینیون، رنگ مو، کراتین مو، خدمات ترمیم مو  و نگهداری مو را ارائه می‌کند. خدمات ناخن اینمجموعه نیز شامل خدماتی چون مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن، طراحی ناخن، لاک ناخن و ترمیم و بازسازی است. این مجموعه همچنین در بخش آرایش صورت، خدماتی چون ماسک و ماساژ شامل اکسیژن رسانی، آب‌رسانی و ماساژ زیبایی و ارائه انواع ماسک های صورت برای طراوت و تازگی و جوان‌سازی پوست را در نظر گرفته است. همانگونه که می‌دانیم چشم یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثردرزیبایی چهره هر فرد است و چشمان زیبا بدون شک نیاز به مژه‌هایی بلند، پرپشت و ردیف دارند و گروه زیبایی و آرایشی زیب آنلاین، به همین منظور، اضافه کردن مژه در انواع مختلف و تتوی ابرو را نیز در اولویت قرار داده است. این گروه همچنین کلیه خدمات آرایشی و زیبایی کودکان با بهترین روش‌های مدرن را در برنامه خود دارد.

 

ارائه خدمات در کمال ایمنی و آسایش

همانگونه که گفته شد، مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین، بهترین آرایشگران از بهترین سالن‌های آرایشی و زیبایی را در اختیار دارد؛ اما گروه گرداننده این سایت، برای تضمین آرامش و آسودگی خیال متقاضیان، اخذ گواهی‌های سلامت روحی و روانی، گواهی عدم اعتیاد و گواهی عدم سوء پیشینه از گروه همکار را نیز در دستور کار قرار داده است.

 

دریافت خدمات به صورت فردی و گروهی

مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین، دو روش آسان درخواست آرایشگر در منزل یا محل کار را برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است و متقاضیان درخواست آرایشگر می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب، در هر ساعت و مکان دلخواه، با آرایشگر خود ملاقات کنند. اولین درخواست آرایشگر به صورت فردی است و روش دوم هم این است که یک جمع دوستانه می‌توانند به صورت گروهی،‌ آرایشگریا آرایشگران خود را برای دریافت خدمات تقاضا کنند و در اسرع وقت به خواسته خود برسند.

لازم به یادآوری است که استفاده متقاضیان از هر نوع دریافت خدمات، با تخفیف‌های ویژه گروه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین همراه خواهد بود.

 

خدمات زیبایی و آرایشی برای آقایان

فعالیت های مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، تا اواخر سال گذشته، صرفا شامل ارائه خدمات به خانم‌ها و کودکان بود؛ اما این گروه، جهت رفاه حال دیگر متقاضیان، از آغاز سال ۱۴۰۰ بخش ارائه خدمات به آقایان را نیز کلید زد که با استقبالی بی‌نظیر روبرو شد. با این توصیف، آقایان نیز می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه، آرایشگر مورد نظر خود را برای دریافت خدمات درخواست کنند.

 

جلب اعتماد صد در صد مشتری با خدمات پشتیبانی

مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، علاوه بر ارائه باکیفیت خدمات،‌ این امکان را نیز فراهم کرده است که مشتریان خانم و آقا بتوانند در صورت عدم رضایت از نوع خدمت دریافتی،‌ از خدمات پشتیبانی ویژه و جبرانی برخوردار شوند. سازوکار ارائه این خدمات پشتیبانی به این صورت است که مشتری تا ۷۲ ساعت بعد از دریافت خدمات،‌ با مراجعه به اپلیکیشن و یا تماس با پشتیبانی مجموعه، عدم رضایت خود از کیفیت آرایش را اعلام ‌کند و زیب‌آنلاین نیز خیلی سریع، همان آرایشگریا آرایشگری دیگر را به محل اعزام می‌کند و این حضور تا جلب رضایت 100 درصدی متقاضی ادامه خواهد داشت.

 

معرفی نزدیکترین سالن زیبایی به منزل یا محل کار شما

مجموعه آرایشی و زیبایی زیب‌آنلاین در ابتکاری تازه، روش‌های آشنایی شما با نزدیکترین سالن زیبایی در محل کار یا منزل را ایجاد کرده است. با این روش ساده، شما می‌توانید به محض ورود به اپلیکیشن زیب آنلاین،  از نزدیک‌ترین سالن ارائه خدمات، آرایشگر سفارش دهید و در زمان و مکان مقرر، خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

 

امکان درخواست آرایشگر دلخواه با وارد کردن یک کد

همه ما دوست داریم با افرادی که با آنها راحت هستیم مراوده داشته باشیم و گروه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین به همین منظور،‌ امکانی ایجاد کرده است که متقاضیان بتوانند با وارد کردن کد مربوط به هر آرایشگر، از خدمات زیبایی توسط آرایشگر آقا یا خانم مورد نظر خود بهره‌مند شوند.

 

دعوت به همکاری

مجموعه زیبایی زیب آنلاین، برای توسعه فعالیت‌های متعدد خود در امر مسائل زیبایی و آرایشی، اقدام به دعوت از کلیه سالن‌های زیبایی جهت همکاری کرده است. بر همین اساس، سالن‌های زیبایی می‌توانند برای ارائه خدمات در منزل یا محل کار مشتریان،  فهرست خدمات خود را با لحاظ قیمت‌گذاری  دل‌خواه، به گردانندگان این مجموعه ارائه دهند.

 

راه‌های دسترسی به زیب آنلاین

ثبت سفارش آنلاین:

 https://zibonline. com/index

دانلود اپلیکیشن زیب آنلاین

https://b2n.ir/r92779

اینستاگرام زیب آنلاین

https://b2n.ir/j45518

آدرس پستی: تهران، بلوار قیطریه، روبه روی پارک قیطریه. پلاک ۵۵، طبقه ۱، واحد 1

تلفن: ۲۲۲۳۵۸۶۷ و ۲۲۲۳۵۹۰۳