برای دیدن پزشک لازم نیست مرخصی بگیرید

مجموعه : پزشکی و سلامت
برای دیدن پزشک لازم نیست مرخصی بگیرید

برای دیدن پزشک لازم نیست مرخصی بگیرید

مراجعه به پزشک و گرفتن نوبت برای ویزیت حضوری همیشه کار سخت و وقت‌گیری است. بسیاری از پزشک‌ها برای مدت زمان‌های طولانی زمانی برای شما ندارند و مجبورید هفته‌ها و شاید ماه‌ها در صف نوبت‌دهی بمانید. همچنین مراجعه به مطب با توجه به مشغله‌های کاری بسیار سخت و وقت‌گیر است. گرفتن مرخصی برای مراجعه به پزشک دغدغه بسیاری از کارمندان است. شیوع بیماری کرونا هم دلیل دیگری برای عدم مراجعه به مطب‌های پزشکی است.

 

اما راهکار چیست؟ مشکلات پزشکی خود را چگونه حل کنیم؟ با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین سامانه‌های ویزیت آنلاین پزشکی آشنا کنیم. مجموعه دکتر ساینا با گرد هم آوردن بیش از ۴۵۰ پزشک در ۴۴ حوزه تخصصی بهترین انتخاب برای ویزیت آنلاین است. دکتر ساینا با ارائه مشاوره آنلاین و تلفنی پزشکی شما را از حضور در مطب‌های شلوغ بی‌نیاز کرده است.

 

با پزشک خود به صورت آنلاین در ارتباط باشید

با ویزیت آنلاین هم در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم بابت بیماری کرونا و خطر حضور در فضاهای شلوغ سربسته اطمینان خاطر بیشتری دارید. این خدمات در حقیقت یک مکمل برای ویزیت حضوری عادی است. شما فقط در صورت تشخیص پزشکتان بعد از ویزیت آنلاین برای مشاوره حضوری اقدام می‌کنید.

این نوع ویزیت آنلاین انعطاف‌پذیر است و با شرایط کاری شما تطبیق پذیر است. در هر ساعتی که زمان داشتید می‌توانید از مشاوره تلفنی پزشکی ۲۴ ساعته دکتر ساینا یا از امکانات ویزیت آنلاین این سامانه استفاده کنید. این ارتباط می‌تواند در زمان نیاز شما و در تمام ساعات شبانه‌روز باشد.

برای دیدن پزشک لازم نیست مرخصی بگیرید

به شبکه گسترده‌ای از پزشکان دسترسی دارید

گستردگی شبکه پزشکان دکتر ساینا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. با وجود تعداد بسیار زیادی از پزشکان در تخصص‌های متنوع می‌توانید به راحتی پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید. ویزیت آنلاین با تمام این پزشکان و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است. ابتدا وارد سایت www.drsaina.com شوید و در قسمت جست‌وجوی سایت نام پزشک یا دسته‌بندی مورد نظر و یا نام بیماری را بنویسید. بعد از ورود به دسته‌بندی مربوط به بیماری خود میتوانید یکی از پزشکان پیشنهادی را انتخاب کنید. این همان ویژگی بی‌نظیر این استارت‌آپ است. شما برای انتخاب بین بهترین پزشکان کشور آزاد هستید و می‌توانید یکی از آن‌ها را برای ویزیت آنلاین خود انتخاب کنید.

 

از هر شهری با هر مسافتی توسط پزشکتان ویزیت آنلاین شوید

تعداد زیادی از پزشکان در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند. تجمع این پزشکان در شهرهای بزرگ باعث سفرهای درمانی زیادی در طول سال به کلانشهرها می‌شود. افراد زیادی فقط برای یک ویزیت ساده باید به شهرهای دیگر سفر کنند و ممکن است به دلیل مسائل کاری این امر را به تعویق بیندازند.

این مشکل با سامانه‌های ویزیت آنلاین بسیار ساده می‌شود. در هر شهر یا روستایی که هستید فقط نیاز به یک گوشی هوشمند و اینترنت دارید. با مراجعه به سایت دکتر ساینا می‌توانید برای ویزیت آنلاین با پزشک یا گفتگوی تلفنی اقدام کنید.

 

ویزیت آنلاین یا تلفنی، انتخاب با شماست

در سامانه دکتر ساینا شما به دو صورت می‌توانید با پزشک خود در ارتباط باشید:

چت آنلاین

مشاوره تلفنی

در چت آنلاین شما سوال خود را برای پزشک به صورت متنی ارسال می‌کنید. در این نوع ویزیت آنلاین پزشک بعد از مشاهده پیام شما به صورت متنی با شما گفتگو می‌کند و مشکل شما را جویا می‌شود. این نوع ویزیت برای زمانی که در محیط کار هستید و نمی‌توانید به راحتی صحبت کنید گزینه خیلی خوبی است.

در مشاوره تلفنی شما سوال خود را می‌نویسید و پزشک در زمان مقتضی با شما تماس گرفته و برای حل مشکل شما دست به کار می‌شود.

برای دیدن پزشک لازم نیست مرخصی بگیرید

در انتخاب پزشک دقت کنید

با دکتر ساینا می‌توانید بهترین پزشکان را انتخاب کنید. یکی از برترین ویژگی‌های این سامانه امکان مقایسه پزشکان با یکدیگر و در نهایت انتخاب بهترین گزینه است. چگونه؟ بعد از وارد شدن به دسته‌‌بندی پزشکان و انتخاب هر پزشک به راحتی می‌توانید نظرات کاربران درباره آن‌ها را بخوانید، میزان تجربه آن‌ها را بررسی کنید. خواندن نظرات سایر بیماران و بررسی تجربه آن‌ها از ویزیت آنلاین می‌تواند نظر شما را نسبت به انتخاب یک پزشک و انجام ویزیت آنلاین قطعی کند. ویزیت آنلاین اگرچه در نگاه اول برای ما عجیب به نظر می‌رسد اما با اولین تجربه متوجه خواهید شد که این روش چقدر از دغدغه‌های سلامتی شما را کاهش می‌دهد.

 

با اپلیکیشن و سایت دکتر ساینا بهترین مرجع برای ویزیت آنلاین آشنا شوید

سلامتی نعمتی است که فقط زمانی که آن را از دست می‌دهیم متوجه ارزش آن می‌شویم. پیشگیری از بیماری و مراجعه به موقع به پزشک از مهم‌ترین موارد حفظ سلامتی هستند. با وجود دغدغه‌های شغلی و نداشتن وقت برای مراجعه به پزشک ویزیت آنلاین توسط پزشکان در تمام جهان رایج شده است.

 

در ایران هم مجموعه دکتر ساینا به صورت شبانه روزی برای این منظور در تلاشند. مشاوره آنلاین و ۲۴ ساعته دکتر ساینا به کمک بیش از ۴۵۰ پزشک در ۴۴ رشته تخصصی صورت می‌گیرد.

 

این مشاوره شبانه‌روزی نگرانی شما را بابت حضور در مطب‌های شلوغ کاهش می‌دهد. همچنین می‌توانید با خیال راحت در هر زمانی که وقت داشتید برای ویزیت آنلاین اقدام کنید و نیازی به مرخصی گرفتن و عقب افتادن کارهایتان نیست. یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر دکتر ساینا این است که در صورت عدم رضایت از ویزیت آنلاین تمام مبلغ به شما برگردانده می‌شود. این نشانه اعتماد این مجموعه به پزشکان خود و احترامی است که برای شما قائل است. برای ویزیت آنلاین و مشاوره با بهترین پزشک‌های ایران همین حالا دست به کار شوید.