سوراخ ترین مرد جهان ! + عکس

سوراخ ترین مرد جهان ! + عکس

دوستان همیشه که نمی شود افراد معمولی را معرفی کرد اصلا بعضی وقت ها نیاز هست برخی غیر معمول ها هم معرفی شوند!

به گزارش تکناز به نقل از فول نت غیر معمول امروز ما سوارخ ترین مرد جهان است. این غیر معمول که از گونه کبریت بی خطر است “رولف با چولز” نام دارد، رولف از دورتموند آلمان به تازگی با ۴۵۳ سوراخ توانست نام خود را وارد گینس کند و به قول خودش با عنوان سوراخ ترین مرد جهان جاودانه شود.

سوراخ ترین مرد جهان ! + عکس

او که معلوم نیست چگونه می خواهد جلوی نَشدی هایش را بگیرد با ۵۲ سال سن، یک متخصص کامپیوتر است (سواد مواد داره پــَـــ). رولف از ۱۱ سال پیش سوراخ کردن خود را آغاز کرد و تا به حال به ۴۵۳ سوراخ دست یافته البته او به ما قول داده به سوراخی زاسیون ادامه دهد تا یک آبکش واقعی شود. رولف دارای ۹۴ سوراخ در اطراف لب، ۲۵ سوراخ در ابروها، ۸ سوراخ در بینی و ۲۷۸ سوراخ عظیم در ناحیه ت ن اسلی خود است.

اما خوب آقای رولف با چولز فقط توانسته عنوان “سوراخ ترین مرد جهان” را از آن خود کند ولی اگر بخواهد “سوراخ ترین فرد جهان” شود باید بیش از ۷۰۰۰ بار خودش را سوراخ کند تا بتواند رقیب اصلی خود یعنی خانم “دیوید سون” را شکست دهد، برای دیدن عکس این رقیم بزرگ به ادامه مطلب بروید.

پی نوشت: تیتر رو تغییر دادم دلیلش هم حرف های کاملا منطقی یکی از بازدیدکنندگان سایت بود. ما هرگز حق نداریم در مورد افراد قضاوت کنیم اما خوب من قضاوت کرده بودم اما دلیل اصلی طنز نویسی بود از همین جا از آقای رولف پوزش می خوام

سوراخ ترین مرد جهان ! + عکس

سوراخ ترین مرد جهان ! + عکس