برنامه 7 روز سفر در امریکا بازدید از نیویورک، لس آنجلس و تورنتو

مجموعه : نکات سفر
برنامه 7 روز سفر در امریکا بازدید از نیویورک، لس آنجلس و تورنتو

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی را دارید و آمریکای شمالی را برای سفر انتخاب کرده اید، جای درستی آمده اید! امروزه بسیاری از افراد ترجیح میدهند که در طی یکبار خروج از کشور اقدام به بازدید از مقاصد مختلف کرده و سپس به ایران بازگردند. ایالات امریکا یکی از مقاصد پرطرفدار برای مسافران است که هر ساله حجم عظیمی را به سوی خود جذب میکند. از این میان میتوان به تور 7 روزه ی امریکا به مقصد شهرهای نیویورک، لس انجلس و تورنتو اشاره کرد.

 

اما مهم ترین نکته در خصوص سفرهای چند مقصدی این است که افراد بتوانند زمان خود را به درستی برنامه ریزی کنند تا از تمام جاذبه های گردشگری این مقاصد دیدن کنند و سفر لذتبخشی را نیز تجربه کنند. در این مقاله سعی داریم تا سفری 7 روزه به این سه شهر امریکایی را تجربه کنیم پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

 

به طور میانگین چون سفری 7 روزه را دارید تجربه میکنید میتوانید در هر شهر دو روز بمانید و به گشت و گذار بپردازید.

 

روز اول نیویورک:

نیویورک یکی از مهم ترین شهرهای امریکا محسوب میشود که برای ان دسته از افرادی که به شلوغی های زندگی مدرن علاقه دارند مقصد بسیار خوبی است. این شهر پر زرق و برق و البته گران برای شما نمایی زیبا از زندگی مدرن و شهری مردم در کشورهای جهان اول را به نمایش میگذارد.

 

مهم ترین جاذبه ای که میتوانید در اولین روز از سفر خود از ان بازدید کنید لندمارک امریکا یعنی مجسمه ی ازادی است. این مجسمه که به افتخار استقلال این کشور از طرف فرانسه اهدا شده است همواره یکی از جذاب ترین جاذبه های این شهر محسوب میشده است. پس از بازدید از این مجسمه بهتر است تا به طبیعی ترین منطقه ی این شهر یعنی سنترال پارک بروید.

 

معماران این شهر مدرن از یاد نبرده اند که هر چقدر هم که زندگی مدرن شهری لذتبخش باشد باز هم انسان به طبیعت خود پایبند است. معماری جذاب این پارک که در مرکز این شهر قرار دارد و عظمت ان با جاذبه های داخلی هم چون باغ وحش میتواند شما را تا بعدازظهر مشغول کند. بهتر است به موزه ی این شهر سری بزنید. موزه ی متروپولیتن که از بزرگ ترین موزه های ایالات متحده است بیش از 2 میلیون اثر را در دل خود جای داده است. در این موزه میتوانید با تاریخ امریکا بیشتر اشنا شوید. و در نهایت در براود وی قدم بزنید و از شب های زیبای نیویورک لذت ببرید. وقت ان است که به هتل بازگردید.

 

نکته: قیمت های بلیط هواپیما نیویورک را از این لینک میتوانید چک کنید.

 

روز دوم نیویورک:

اگر تصمیم گرفته اید تا سفری عادلانه بین این سه شهر داشته باشید پس امروز را هم به نیویورک اختصاص دهید. به راکفلر سنتر بروید و اجناس اصل امریکایی را خریداری کنید. این مجموعه تجاری تفریحی عظیم از همان نمای بیرونی شما را مجذوب خود میکند. درون این مجموعه پیست اسکی روی یخ قرار دارد که جاذبه ی محبوب بسیاری از مسافران است.

برنامه 7 روز سفر در امریکا بازدید از نیویورک، لس آنجلس و تورنتو

میتوانید از سکوی این مجموعه نمایی زیبا از شهر را نظاره کنید. سر زدن به این مجموعه در شب نیز چشم انداز دلنوازی را به شما نشان میدهد. نماد زیبای نیویورک را فراموش نکنید. به ساختمان امپایر استیت بروید و شکوه نیویورک را زیر پاهای خود حس کنید. اگر فرصت دارید به پل بروکلین سری بزنید در غیر اینصورت شب را در میدان تایمز بگذرانید. بسیاری از افراد این میدان پر زرق و برق را در فیلم های امریکایی دیده اند و حضور در این میدان حس بودن در فیلم های امریکایی را به شما خواهد داد.

 

روز سوم لس انجلس:

قبل از تصمیم برای سفر به لس آنجلس، به وب سایت www.tahagasht.com رفته و بلیط خود را رزرو کنید. به سمت لس انجلس حرکت کنید. چه کسی دوست دارد که در لس انجلس باشد و لذت تجربه ی هالیوود را از دست بدهد؟ روز نخست خود در لس انجلس را به بازدید از استودیوی هالیوودی بگذرانید. بازدید از این مجموعه بیشتر زمان شما را خواهد گرفت اما بدانید که ارزش زمان گذاشتن را دارد. حالا که نزدیک غروب هستید به بلوار هالیوود بروید و از پیاده روی هالیوود با ستارگان پر اوازه ی این شهر اشنا شوید.

برنامه 7 روز سفر در امریکا بازدید از نیویورک، لس آنجلس و تورنتو

یکی دیگر از بلوارهای زیبای این شهر با نخل هایی در اطراف، بلوار سان ست است که اغلب دفترهای سینمایی هالیوودی در این بلوار قرار دارد. شب شده و گرسنه هستید! به شهر تاریخی پاسادنا بروید. اشتباه نکنید در این منطقه میتوانید شاهد فروشگاه ها و رستوران های متعددی باشید که اماده ی پذیرایی از شما هستند. به هتل بازگردید و اماده ی روز دیگری در لس انجلس شوید.

 

روز چهارم در لس انجلس:

روز خود را با خرید از فروشگاه و بیشه ی کشاورزان شروع کنید. غرفه های رنگارنگ با میوه های ارگانیک لذت یک خرید خوشمزه را به شما خواهد داد. اگر اهل هنر هستید و از دیدن خلاقیت های هنری لذت میبرید به موزه ی گتی بروید که در بدو ورود شما را مسحور نمای جذاب و خلاقانه ی خود خواهد کرد. علاوه بر این موزه میتوانید در سطح شهر ساختمان های مدرن متعددی را مشاهده کنید.

 

نزدیک ظهر شده است بهتر است نهار بخورید و به ساحل سانتامونیکا بروید. استراحت روی شن های سفید این شهر را از دست ندهید. میتوانید تا شب در این ساحل بمانید و یا به ساحل ونیز بروید. اگر ساحل خسته کننده شده است به پارک گریفیث بروید و از نمای زیبایی که در شب از شهر لس انجلس به شما نشان میدهد لذت ببرید. از امکانات متنوع این پارک استفاده کنید به باغ وحش بروید و یا از فضا دیدن کنید. حالا به هتل بازگردید و اماده ی رفتن به تورنتو شوید. اگر دوست دارید میتوانید روز دیگری در این شهر بمانید و از سایر جاذبه های ان دیدن کنید یا میتوانید سه روز از سفر خود را به تورنتو اختصاص دهید.

برنامه 7 روز سفر در امریکا بازدید از نیویورک، لس آنجلس و تورنتو

روز پنجم تورنتو:

قبل از هر چیز بلیط هواپیما تورنتو خود را رزرو کنید. تورنتو نسبت به نیویورک و لس انجلس شهر ارزان تری برای مسافران است اما اگر هزینه های سفر برای شما اهمیتی ندارد میتوانید زمان بندی دیگری را انتخاب کنید.

 

در اینجا ما سه روز را به تورنتو اختصاص داده ایم. اولین جایی که پس از رسیدن به تورنتو باید از ان دیدن کنید برج سی ان است. این برج که تا قبل از ساخت برج خلیفه در دبی به عنوان بلندترین سازه ی انسانی جهان شناخته میشد لندمارک تورنتو محسوب میشود. میتوانید از صبح تا ظهر را به بازدید و خرید از این برج اختصاص دهید و نهار را نیز در همین برج میل کنید یا میتوانید از جاذبه های ان دیدن کنید و به موزه ی سلطنتی انتاریو بروید. این موزه گرچه در شب نمایی جذاب دارد اما در روز نیز محتوایی جذاب را ارائه میدهد.

برنامه 7 روز سفر در امریکا بازدید از نیویورک، لس آنجلس و تورنتو

جذابیت این موزه به دلیل حضور اثار متعددی از اثار باستانی ایران است. روز خود را با بازدید شبانه از موزه هنر انتاریو به اتمام برسانید. این موزه ی جذاب هر ساله میزبان اثار متعددی از هنرمندان برجسته ی سرتاسر کشور است.

 

روز ششم تورنتو:

روز خود را با بازدید از بنای تاریخی این شهر یعنی کازا لوما شروع کنید. این قلعه ی عظیم که دارای 100 اتاق و حمام است به دلیل نمایی که به ابشار نیاگارا دارد موقعیت موفقی را داشته است. این قلعه امروزه به موزه تبدیل شده است که شکوه دوران قرون وسطی را به نمایش میگذارد.

از تاریخ فاصله بگیرید و به دل طبیعت بروید. باغ وحش تورنتو که باغ وحشی عظیم است بخش های مختلفی را در خود جای داده است که میتوان به دیواره ی بزرگ مرجانی افریقا نیز اشاره کرد. بار دیگر به دل طبیعت بروید و جزایر انتاریو را از دست ندهید.

 

برنامه 7 روز سفر در امریکا بازدید از نیویورک، لس آنجلس و تورنتو

روز هفتم تورنتو:

امروز را میتوانید به هر شهری که دوست دارید اختصاص دهید. بسته به اینکه کدام شهر برای شما جاذبه های بیشتری دارد این روز را در ان شهر بگذرانید. طبق برنامه ریزی ما شما اکنون در تورنتو هستید. بیایید تا اخرین جاذبه های این شهر را هم تماشا کنیم و سپس به ایران بازگردیم.

زیباترین کاری که میتوانید در روز اخر انجام دهید بازدید یک روزه از ابشار نیاگارا است. به دلیل اینکه این ابشار فاصله ای دو ساعته تا تورنتو دارد باید یک روز خود را به بازدید از این زیبایی طبیعی و تفریحات ان اختصاص دهید. میتوانید در روز ششم به ابشار بروید و شب را در انجا سپری کنید و از نورپردازی این ابشار لذت ببرید و یا سفری یک روزه داشته باشید و در نهایت به هتل بازگردید وسایلتان را جمع کنید و به فرودگاه بروید.