بهترین افزونه صدور فاکتور ووکامرس فارسی برای وردپرس

مجموعه : دنیای آنلاین
بهترین افزونه صدور فاکتور ووکامرس فارسی برای وردپرس

در این پست قست داریم اولین و بهترین افزونه صدور فاکتور ووکامرس را معرفی کنیم که توسط تیم ایران تمز توسعه یافته است که به تازگی منتشر کرده است. با استفاده از این افزونه فاکتور های سایت شما به صورت خودکار ایجاد و منتشر می شود. این افزونه وردپرس از افزونه هاییست که برای هر سایت فروشگاهی لازم است.

 

چرا افزونه صدور فاکتور ووکامرس ایران تمز؟

این افزونه ایجاد فاکتور ووکامرس از معروف ترین و بهترین افزونه هایی است که در این زمینه به زبان فارسی منتشر شده است چرا که دارای امکانات و تنظیمات پیشرفته ای است که نیاز شما را از صدور فاکتور در سایتتان برطرف می سازد.

 

از جمله قالبلیت های که در افزونه ساخت فاکتور ووکامرس ایران تمز وجود دارد صدور فاکتور به ایمیل مشتری بلافاصله بعد از سفارش کالا است که امری مهم برای یک سایت فروشگاهی می باشد. همچنین نمایش پیش فاکتور به مشتری از قابلیت های خوب این افزونه می باشد.

بهترین افزونه صدور فاکتور ووکامرس فارسی برای وردپرس

از دیگر ویژگی های افزونه فاکتور ووکامرس داشتن لیست سفارشات است که به تمام سفارشات و فاکتور های آن ها دسترسی دارید و در صورت تمایش می توانید فاکتوری را چاپ کرده و یا برای مشتری با یک کلیک ایمیل کنید.

 

از ویژگی های دیگر افزونه فاکتور وردپرس داشتن برچسب فاکتور است که مناسب پست می باشد در طرح های مختلف ارائه شده است همچنین مورد دیگری که بسیار جالب است داشتن چندین استایل و طراحی برای برچسب و چندین طراحی برای فاکتور است که می توانید به دلخواه انتخاب کنید.

 

تنظیمات این افزونه گسترده است و شامل سفارشی سازی های مختلف می باشد از جمله سفارشی سازی مربوط به بخش ایمیل به مشتری، بخش اطلاعات فروشگاه و بخش های مربوط به متن های فاکتور است.

 

معرفی افزونه های صدور فاکتور ووکامرس وردپرس

افزونه های زیادی برای صدور فاکتور در وردپرس وجود دارد که خارجی هستند و برای فونت و نوشتار فارسی مناسب نمی باشند اما بعضی از افزونه های ایرانی هم وجود ندارند که در حال حاضر بهترین افزونه فاکتور ووکامرس را سایت ایران تمز ارائه می دهد. بنابراین اگر به دنبال بهترین افزونه داخلی در زمینه ایجاد فاکتور هستید این افزونه را انتخاب نمایید.

بهترین افزونه صدور فاکتور ووکامرس فارسی برای وردپرس

از افزونه های فاکتور ووکامرس که بدون مشکل عمل می کند و در روند صدور فاکتور مشکلی ندارد این افزونه است که می تواند برای هر سایت پیشرفته ووکامرسی کارایی داشته باشد و به افزایش اعتبار فروشگاه ووکامرسی شما بی افزاید.

 

صدور فاکتور در ووکامرس چیست؟

صدور فاکتور، یک سند تجاری است که پس از تایید خرید، توسط فروشنده محصول یا خدمات تهیه می‌گردد. در این برگ تجاری محتویات خرید اعم از نوع محصول، تعداد و قیمت آن باید به طور دقیق ذکر گردد.

 

فاکتور بسیار عنصر مهمی است در سایت های ووکامرس وردپرس زیرا جدا از این موضوع که صدور آن به منزله‌ی دریافت وجه از سمت خریدار و تحویل کالا به او خواهد بود در مورد بعضی محصولات حکم گارانتی را دارد. بدین صورت که با تحویل کالای معیوب و فاکتور به عنوان برگه گارانتی به فروشنده آن می‌توان از گارانتی مدت‌دار کالا استفاده کرد.

 

فاکتور در ووکامرس نشان می‌دهد که خریدار باید مبلغ توافق شده را به فروشنده بپردازد. وقتی گفته می‌شود “ما برای آن‌ها فاکتور صادر کردیم” یعنی “آن‌ها به ما پولی بدهکارند” برعکس وقتی گفته می‌شود “آن‌ها برای ما فاکتور صادر کردند” یعنی “ما به آن‌ها پولی بدهکاریم”.  از دید فروشنده این فاکتور یک فاکتور فروش است. از دید خریدار این فاکتور یک فاکتور خرید است.