بهترین راه کسب درآمد در اینستاگرام

مجموعه : مجله خبری
بهترین راه کسب درآمد در اینستاگرام

فروش فالوور، لایک، ویو، کامنت و منشن یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی در حال حاضر است. اگر به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید، پیشنهاد می کنیم به ایده فروش فالوور اینستاگرام بیاندیشید. برای این کار، شما می توانید از راهنمایی های تیم حرفه ای دکتر فالوور بهره مند شوید. در این مقاله ما قصد داریم در مورد آموزش کسب درآمد از فروش فالوور اینستاگرام و چگونگی تبلیغات در اینستاگرام و همچنین هزینه تبلیغات اینستاگرام مطالبی را شرح دهیم، بنابراین اگر به این مباحث علاقه مندید، خواند این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

 

چگونه از طریق فروش فالوور در اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

همانطور که می دانید، تمام پیج هایی که در اینستاگرام به دنبال فروش یا ارائه خدماتشان هستند، برای دیده شده به فالوور، لایک و کامنت روز افزون نیاز دارند؛ چراکه الگوریتم های اینستاگرام به تعداد فالوورهای یک پیج بسیار اهمیت داده بر حسب آن بر اهمیت پیج می افزاید. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان پیج های عمومی همواره به دنبال افزایش فالوورهای خود از طرق مختلفی هستند. در ادامه این مطلب، شما می توانید با مزایای فروش فالوور در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

از طریق فروش فالوور و ساید موارد دیگر مانند لایک و غیره، تنها با روزی 3 الی 4 ساعت کار کردن، می توانید درآمد نسبتا خوبی داشته باشید

برای شروع این کار نیاز به هیچ گونه سرمایه اولیه ندارید

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد اینترنتی فروش فالوور است

به ازای فروش هر فالوور 50 تا 60 در صد سود و برای فروش ویو و لایک چیزی بیش از 80 در صد سود خواهید کرد.

درآمد شما دائمی بوده و نیاز به پاسخگویی به کارفرما ندارید

 

گام اول برای شروع، طراحی سایتی مخصوص خودتان است. این سایت بعد از بهینه شدن در گوگل امتیاز بسیار خوبی به دست می آورد و به این صورت در صفحه اول گوگل دیده شده و تعداد مشتریانتان افزایش می یابد.

 

مطمئنا بدون بازاریابی و تبلیغ نمی توان به حد مطلوب دیده شدن رسید. برای مرحله بعدی نیاز است تا به صورت تخصصی آموز ببینید تا بتوانید از پس کار با ربات ها برآیید. اگر به این کار علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم با تیم دکتر فالوور در ارتباط باشید.

 

تبلیغات در اینستاگرام

چرا تبلیغات در اینستاگرام مهم است؟ اگر اهل کسب و کار و تجارت باشید حتما می دانید که تبلیغات در همه کارها مهم است و این تنها شامل اینستاگرام نمی شود؛ اما از آنجایی که در اینستاگرام هزاران پیج رقیب وجود دارند که پا به پای شما برای دیده شدن تلاش می کنند از این روی بیش از هر جای دیگری نیاز به تبلیغات حساب شده دارید. تبلیغات در اینستاگرام به این صورت است که شما از پیج های مرتبط یا اینفلوئنسر هایی که دارای محبوبیت و بازدید بسیار اند می خواهید که به ازای دریافت مبلغی که توسط اینفلوئنسر تعیین می شود، پست شما را در استوری اش قرار دهد و محصولات پیجتان را تبلیغ کند. البته این کار همیشه با پرداخت پول همراه نیست بلکه شما می توانید به جای پول یکی از محصولاتتان را برای صاحب پیج بفرستید و یا بخشی از مبلغ را نقدی و بخشی را با ارسال تخفیف یا کالا برای او جبران کنید.

 

بهترین راه کسب درآمد در اینستاگرام

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

همانطور که اشاره کردیم، تبلیغات در اینستاگرام می تواند بسیار متنوع و نحوه پرداخت آن نیز مختلف باشد با این که نرخی برای محاسبه آن به صورت دقیق وجود ندارد، می توان میزان مبلغ را بر حسب مواردی مانند میزان اینگیجمنت یا نرخ ارتباط با کاربر، تعداد فالوور، نوع تبلیغ، میزان تبلیغات، موقعیت جغرافیایی دنبال کننده و مواردی از این قبیل سنجید. اگر برای محاسبه میزان نرخ تبلیغات در اینستاگرام به مشکل خورده اید، شما می توانید به روی کمک تیم دکتر فالوور حساب کنید.

 

هزینه تبلیغات اینفلوئنسرها در اینستاگرام چگونه محاسبه می شود؟

همانطور که ذکر شد، اینفلوئنسرهای یکی از روش های مرسوم برای تبلیغات به حساب می آیند. معمولا افراد علاقه دارند که از این طریق به تبلیغات بپردازند چرا که بازدهی آن بیشتر بوده و زودتر به نتیجه می رسند. اینفلوئنسرها می توانند هنرمندان، ورزشکاران، کمدین ها، بللاگرها یا هر شخص معروف دیگری باشند. البته ممکن است صاحب پیج در دنیای واقعی چندان هم معروف نباشد اما در اینستاگرام و در زمینه فعالیت خودش بسیار محبوب و دارای پیج قدرتمندی باشد. هزینه تبلیغات در استوری این افراد را می توان بر حسب لاکچری، واینر یا سلبریتی بودن صاحب پیج نیز سنجید. مسلما افراد لاکچری و سلبریتی ها قیمت بالاتری را پیشنهاد خواهند داد.

 

بهترین راه کسب درآمد در اینستاگرام

جمع بندی

دنیای کسب و کار اینترنتی بسیار گسترش یافته و امروزه بسیاری از افراد از طریق اپلیکیشن محبوب اینستاگرام اقدام به کسب درآمد کرده اند. اگر برای کسب درآمد از پیجتان به دنبال تبلیغات اینستاگرام و هزینه تبلیغات در اینستاگرام هستید، پیشنهاد می کنیم با تیم دکتر فالوور (drfollower.ir) مشورت نمایید. این تیم نه تنها نرخ و چگونگی انواع تبلیغات را به شما آموزش خواهند داد بلکه برای آموزش کسب درآمد از فروش فالوور اینستاگرام نیز می توانید به روی کم های تیم حرفه ای دکتر فالوور حساب کنید. این تیم دارای خدمات کاربران حقیقی و حقوقی بوده و با پشتیبانی 24 ساعته توسط ایمیل هرگز شما را تنها نخواهند گذاشت. از دیگر مزایای همکاری با دکتر فالوور را می توان به نپرسیدن رمز عبور اکانت اینستاگرام، ضمانت دریافت سفارشات در کمترین زمان ممکن و افزایش فالوور و سایر خدمات قابل خریداری اشاره کرد.

برچسب‌ها: