بهترین سرویس خواب دونفره چه ویژگی دارد؟

بهترین سرویس خواب دونفره چه ویژگی دارد؟

کم کم داره بوی عید میاد و حرف از خونه تکونی و عوض کردن وسایل خونست.

 

با این تورم و قیمت های بالا حرف از خرید میاد همه میترسن ، پس خیلی باید حواسمون و جمع کنیم که چی میخریم و از کجا میخریم که پشیمون نشیم  یا اگر ایرادی در وسایل بود گارانتی داشته باشه وسایل و زمان تحویل کالاها سالم به دستتون برسه و ضربه نخورده باشه و چیزی که میخواییم از آب درمیاد مخصوصاً تو محصولات چوبی منزل حساسیت ها بیشتر میشه چون ممکنه یه شکستگی لب پر شدن باعث زشت شدن اون کالا بشه وکلا داستان و خراب کنه.

 

اگر میخواهید کل خونه رو تغییر بدید باید بگم که هزینه زیادی و باید پرداخت کنید و فکر نمیکنیم خیلی برای خانواده به صرفه باشه ولی پیشنهاد ما اینه که فقط وسایل چوبیتون و تغییر بدید چون تغییر وسایل برقی خیلی تو نمای خونه تاثیر نداره و فقط هزینه بیشتری باید پرداخت کنین!

 

من اگر جای شما بودم از اتاق خواب شروع میکردم ، میدونی چرا ؟ چون زودتر به نتیجه میرسی و زمانی که برای  تغییرات سالن دست به کار شدی حداقل اتاق خوابت تموم شده و فضا برای استراحت کافی داری و تو شلوغی سالن دنبال جا خواب نمیگردی و خواب بدی و تجربه نمیکنی و خستگی کار از تنت بیرون میره.

 

قدم اول اینه که فکراتو بکنی ببینی چه معیارهایی برای اتاق خوابت داری که دوستش داشته باشی مثلا از چه رنگی میخوای استفاده کنی یا سرویس خواب با تاج بزرگ دوست داری یا جمع و جور یا میخوای از نور مخفی استفاده کنی یا تاریک راحت تر میخوابی و کلی المان دیگه که اول باید با خودت کنار بیای.

 

بهترین کمکی که میشه در تغییرات به هر فردی کرد اینه که گوشزد کنی که خواسته ها و تغییراتی که تو ذهنش هست و یادداشت کنه ، هم جلوی فراموش شدن اون نکته گرفته میشه هم در مورد اون موارد بیشتر فکر میکنه.

 

قدم بعدی مطمناً مشاوره گرفتن از یک طراح دکوراسیون ماهر و خوبه ، در بعضی از فروشگاه های فروش لوازم اتاق خواب فروشنده ها هم به نکته خوبی اشاره میکنن چون اینقدر مشتری با سلیقه مختلف دیدن و تجربه دارن که جای صد تا دکوراتیو و طراح دکوراسیون داخلی میگیرن.

 

خوب بودن یه مشاور به این نیست که همه چی و از بهترین و گرانترین برند ها انتخاب کنه برعکس یه مشاور خوب اول نیاز شما رو میسنجه و طبق نیازتون و بودجتون بهتون پیشنهاد میده چی براتون لازمه و براتون کارامدتره ، وگرنه همه میتونن که با ولخرجی  بهترین وسایل بخرن ، مهم اینه که با بهینه کردن بودجه بهترین انتخابا انجام بشه.

 

ولی در کل مشورت گرفتن و استفاده از تجربیات دیگران که طبق اصول راهنماییتون کنند خیلی مهم و خوبه و به شما در تصمیم گیری کمک میکنه.

بعضی از موضوعات هم تخصصی هستن که حتما باید از متخصص این کار کمک گرفت مثلا برداشتن دیوار یا کوچک و بزرگ کردن سالن و …..

 

بهترین سرویس خواب دونفره چه ویژگی دارد؟

اولین و جذابترین انتخاب شما پیدا کردن یک تخت خواب جذاب به سبک سلیقتون…. تخت خواب ها میتونن گرد باشن یا مستطیلی  ، سبک دیزاین اتاق هم خیلی مهمه که چه مدلی می خواهید اتاق خوابتون باشه مدرن یا کلاسیک؟

 

متراژ اتاق هم تو انتخاب یک سرویس خواب دونفره زیبا خیلی تاثیر گذاره تا به راحتی بتوانید وسایلتون و بچینید و ازشون استفاده کنید.

 

تخت خواب های دونفره با اندازه های مختلفی ساخته میشن که طبق نیازتون میتونید سفارش بدید برای افراد قد بلند با طول بیشتر و یا عرض بیشتر تخت برای راحتی بیشتر.

 

برای تخت خواب ها میتوان از کفی جکدار یا تخت باکس هم استفاده کرد که از زیر تخت خواب هم بتوان استفاده بهینه کرد و وسایل اضافه را جا داد.

 

تشک مناسب از مهمترین ارکان تختخواب راحت وبا آرامش است که طبق سایز تخت خواب به راحتی می توانید سفارش دهید.

 

قسمت هیجان انگیز یک سرویس خواب برای خانمها همیشه میزآرایش این سرویس است که جذابیت زیادی برای خانم ها دارد مخصوصاً بزرگ بودن آینه برای دید بیشتر هنگام حاضر شدن برای مراسم و مهمانی ها.

 

پاف و یا صندلی برای جلوی میز آرایش نیز به زیبایی سرویس خواب اضافه میکند.

 

میز آرایش های امروزی را تولیدکنندگان تلاش کرده اند تا جادار و با کشو های زیاد تولید کنند تا تمامی وسایل ها به راحتی نظم بگیرید و حتی با تقسیم بندی صفحه رویی میز آرایش کمک میکنند تا لوازم آرایشی و زیورآلات جای مختص خود را داشته باشند.

 

میز پاتختی یا کنار تخت نیز برای قرار دادن آباژور و یا وسایل مورد استفاده قبل از خواب ضروری است  که عموماً دارای کشو و یا کمد هم هستند.

 

کمد لباس یا رگال لباس در بعضی از اتاق خواب هایی که کمد دیواری ندارند قابل استفاده هستند و نقش مهمی را در نظم اتاق خواب ایفا میکنند.

 

در مدل های جدید نیز از کمدهایی با درب آینه دار و یا کمد های شیشه ای استفاده میکنند که داخل کمد مشخص است و زیبایی کمد را چند برابر میکند.

 

اگر اتاق خواب بزرگی دارید می توانید دراور و یا آینه قدی هم در اتاق خود قرار دهید تا سرویس خواب تان کامل شود.

 

مطمناً هر چه تعداد کشو در منزل بیشتر باشد افراد خانواده راضی تر هستند پس تلاش کنید تا دراور را در اتاق خواب خود جا دهید.

 

ست بودن تمام وسایل یک سرویس خواب مناسب و زیبا باعث زیبایی دو چندان اتاق خواب شما میشود و آرامش زیادی به شما میدهد.

 

سرویس خواب ها میتواند چوبی باشد و یا فلزی و و یا با روکش پارچه ای  ، امروزه بیشتر سرویس خواب ها با روکش پارچه ای ارائه می شوند چون هم زیباتر هستند و هم تمیز کردن آنها راحت است .

 

خوب ، الان که سرویس خواب را طبق میلتان دیزاین کردید به سالن پذیرایی بروید و با خیال راحت فکر کنید که دیزاینی برای سالن پذیرایی مورد پسندتان است ، از چیدمان مبل ها گرفته تا میز تلویزیون و میز کنسول و غیره….