بهترین شرکت‌های طراحی داخلی و دکوراسیون

بهترین شرکت‌های طراحی داخلی و دکوراسیون

بهترین شرکت طراحی داخلی معمولا به صورت شرکت معماری و یا در غالب گروه فعالیت می‌کنند.معمولا بهترین شرکت‌های دکوراسیون داخلی اموری مانند طراحی، اجرا و دکوراتیو را باهم فراهم می‌کنند. بهترین شرکت طراحی داخلی، قابلیت بالایی در برنامه‌ریزی، مدیریت اجرا و توانایی فراهم کردن مرغوب‌ترین متریال ممکن را دارد. اکثر بهترین طراحان داخلی ایران نیز در شرکت‌های طراحی داخلی معتبر فعالیت دارند. در ادامه به معرفی تعدادی از این شرکت‌ها پرداخته‌ایم.

 

بهترین شرکت طراحی داخلی در ایران

شرکت طراحی داخلی فاروکیس

شرکت فاروکیس از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است. مدیریت این مجموعه تخصصی بر عهده مهندس فاطمه رکن فارغ‌التحصیل فوق لیسانس دانشگاه وست مینستر لندن در رشته طراحی داخلی است. رسالت شرکت فاروکیس خلق آثاری با ویژگی ماندگار و اثربخش برای استفاده کننده و فضا می‌باشد.

 

فاروکیس بهترین شرکت طراحی داخلی در زمینه استفاده و بازسازی فضاهای از دست رفته است. این شرکت در هر پروژه با توجه به فضای موجود و نیاز کاربر طرحی نو خلق می‌کند. خصوصیات این طراحی متعلق به خود آن پروژه است و در فضایی دیگر تکرار نمی‌شود و با توجه به استعداد فضای کار بهترین راه حل در نظر گرفته می‌شود.

 

مزایای رقابتی گروه فاروکیس درک فضای موجود و تغییر آن به فضای مورد نیاز کاربر است. این شرکت طراحی داخلی سعی دارد تا محیطی غنی خلق کند تا هرچه در خود دارد به کاربر القا کند.

 

 فاروکیس بهترین شرکت طراحی داخلی در پروژه‌هایی با کاربردهای مختلف نظیر:

پروژه‌ طراحی داخلی اداری

پروژه‌های منازل مسکونی

طراحی ویلاهای لوکس و مدرن

پروژه‌های طراحی داخلی لوکس

طراحی سالن ورزشی

هتل

بانک

و …

اطلاعات تماس و پشتیبانی فاروکیس:

 

شماره تماس مدیریت : 09123038684

شماره تماس بخش مشاوره : 09023951917

 

شرکت طراحی داخلی و فروشگاه اینترنتی آف دکور

شرکت آف دکور یک فروشگاه اینترنتی در زمینه مبلمان و المان های طراحی و دکوراسیون داخلی است. بهترین شرکت طراحی داخلی در زمینه فروش آنلاین دکوراسیون و مبلمان با شعار از کارخانه به خانه می‌باشد. مجموعه آف دکور محصولات مختلفی را در رابطه با طراحی داخلی اداری، منازل و … در اختیار کاربران و طراحان قرار می‌دهد.

 

این شرکت به دلیل قیمت‌های ویژه و تخفیفی روی محصولات با کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. محصولات و خدمات آف دکور شامل:

مبلمان استیل و راحتی

مبلمان اداری

پارچه مبلی

تخت خواب

سرویس خواب

میز

دکوری

طراحی دکوراسیون

مجموعه آف دکور علاوه بر فروش محصولات به صورت آنلاین، به صورت حضوری نیز در نمایشگاهی چهار طبقه محصولات خود را ارائه می‌کند. در نهایت این شرکت بهترین شرکت طراحی داخلی در زمینه فروش المان های دکوراسیون داخلی می‌باشد. اگر محصولی به صورت اینترنتی خریداری نمایید، بدون آسیب و با بسته بندی محکم، درب منزل تحویل داده خواهد شد.

 

اطلاعات تماس و پشتیبانی آف دکور:

تلفن: 22959440 – 021

 

شرکت طراحی داخلی و فروشگاه اینترنتی ویترا

ویترا توسط گروهی از افراد با سابقه بازار مبلمان پایه گذاری شده و با بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت محصولات خود را عرضه می‌کند. رسالت این شرکت ارائه مبلمان با کیفیت با بهای معقول و منطقی است. به همین خاطر با حذف هزینه های اجاره فروشگاه، حدود 40 درصد از قیمت فروش مبلمان کاسته می‌شود.

بهترین شرکت‌های طراحی داخلی و دکوراسیون

در حال حاضر ویترا بهترین شرکت طراحی داخلی با بزرگترین شبکه تولید و فروش مبلمان در ایران محسوب می‌شود. محصولات ویترا با مواد اولیه با کیفیت و تحت نظارت استادکاران ترکیه‎ای تولید می‌شود. این مجموعه بیش از بیست شوروم مبلمان برای خرید حضوری و آنلاین از کارخانه به سراسر کشور دارد. تیم پشتیبانی و مشاوران شرکت طراحی داخلی ویترا، متخصص در زمینه مبلمان، دانش رنگ شناسی و چیدمان به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کنند.

 

اطلاعات تماس و پشتیبانی ویترا:                    

امیرآباد – شیخ بهایی جنوبی : بزرگراه کردستان بسمت جنوب، خروجی خیابان 27، 20 متری اول، خیابان 26 شرقی، شماره 8، واحد 4

شماره تماس: 91073103

 

شرکت طراحی داخلی آسان سازه

شرکت آسان سازه پرگاس توسط یک گروه جوان و حرفه‌ای آشنا به طراحی دکوراسیون مدرن فعالیت خود را آغاز کردند. این شرکت در مدت زمان کوتاهی توانست با ایجاد اعتماد نمونه کارهای حرفه‌ای در اکثر مناطق تهران نظیر سعادت آباد، شهرک غرب، صادقیه، ستارخان، پونک و … در رزومه خود ثبت کند.

 

حرفه‌ای بودن بهترین شرکت طراحی داخلی در نمونه های طراحی دکوراسیون و پروژه های مدیریت پیمان مشخص می‌شود. این شرکت با برخورداری از نمونه کارهای خلاقانه توانسته نظر مشتریان را جلب کند و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. مجموعه آسان سازه در حوزه‌های طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی نمای ساختمان، مدیریت پیمان، دکوراسیون اداری، مشارکت در ساخت و … فعالیت دارد.

 

اطلاعات تماس و پشتیبانی ویترا:                    

آدرس : آیت الله کاشانی، جنب شهرداری منطقه۵، خ الهی، انتهای گل های دوم، کوچه گل مریم، پلاک۹، طبقه۳، واحد۵

تلفن تماس شرکت دکوراسیون داخلی آسال سازه پرگاس: 02146049964

 

شرکت طراحی داخلی هیرادانا

مجموعه هیرادانا با حدود ده سال سابقه در زمینه طراحی دکوراسیون مسکونی، تجاری، ویلایی، اداری و … جز بهترین شرکت های طراحی داخلی در تهران است. این شرکت بیش از 180 پروژه در مقیاس‌های کوچک و بزرگ در تهران و سایر نقاط کشور طراحی و اجرا کرده است.

 

هیرادانا بهترین شرکت طراحی داخلی در حوزه‌های زیر می باشد:

طراحی کامل و اجرای صفر تا صد پروژه‌های ساختمانی

طراحی و اجرای تخصصی پروژه‌های نمای ساختمان، روف‌گاردن، محوطه‌سازی

طراحی و اجرای پروژه‌های لوکس و مدرن معماری داخلی و معماری ساختمان با کاربردهای گوناگون مسکونی، تجاری و اداری.

اطلاعات تماس و پشتیبانی هیرادانا:

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ – ۰۲۱۲۲۱۷۲۰۶۸