بهترین برندهای فر توکار در ایران کدامند

بهترین برندهای فر توکار در ایران کدامند

دغدغه پختن ناهار و شام از عواملی است که همیشه از گذشته تاکنون همراه خانه‌داران یا خانم‌های خانواده بوده است. از طرفی پخت و پز با اجاق گاز محدود به تعداد خاصی از غذاها می‌باشد و از این رو تنوع کمی برای طبخ غذاهای خوشمزه و خوش طعم وجود دارد. با خرید فر توکار می‌توان این تنوع را چندین برابر کرد و انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی لذیذ را تهیه کرد.

 

برای انجام این کار به بهترین فر توکار نیاز است که بتواند با مصرف انرژی پایین و قیمت مناسب انتظارات آشپز را به خوبی برطرف کند. از آنجایی که بسیاری از محصولات خارجی دارای قیمت بالایی هستند یا مناسب آشپزخانه و آشپزی ایرانی نیستند، تصمیم گرفته‌ایم تا در این مطلب به معرفی بهترین برندهای فر توکار در ایران بپردازیم. در نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر و رقم زدن انتخابی شایسته تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

کن

در حال حاضر انواع محصولات کن از بهترین و برترین گزینه‌ها در بازار ایران هستند و با بهره‌گیری از ویژگی‌های کاربردی به این جایگاه دست پیدا کرده‌اند. فر توکار کن یکی از این محصولات می‌باشد و به امکانات و تجهیزات چشمگیری مجهز است. تولیدات این برند شامل فر توکار برقی و فر توکار برقی-گازی هستند.

 

فرهای توکار کن با توجه به نوع مدل دارای ۵۹ لیتر گنجایش یا بیشتر هستند. یکی از مزایای مهم این محصولات مربوط به لعاب و جنس مخصوص آن‌ها است که به نظافت سریع و آسان کمک شایانی می‌کند. همچنین مزایای مهمی نظیر شیشه دو جداره، گرید مصرف انرژی A، ۴ الی ۱۳ برنامه پخت، سنسور حرارتی، فن خنک کننده اتوماتیک، تایمر دیجیتال، قفل کودک و سیستم یخ زدایی از دیگر خصوصیات مهم فر توکار کن هستند. در ضمن این برند یکی از تولید کنندگان ایرانی با بیشترین تنوع موجود در بازار به حساب می‌آید.

بهترین برندهای فر توکار در ایران کدامند

بیمکث

برند بیمکث از دیگر برندهای برتر در زمینه تولید انواع فر توکار می‌باشد که محصولات مرغوبی را به بازار عرضه کرده است. با این حال تولیدات این برند مدل‌های گوناگون و متنوعی را شامل نمی‌شود اما همچنان به دلیل درجه کیفی بالا در میان نمونه‌های محبوب بازار قرار می‌گیرد.

 

فرهای توکار بیمکث از لحاظ عملکرد به دو نوع تمام برقی و برقی-گازی تقسیم‌بندی می‌شوند و کلیه آن‌ها از طراحی ظاهری شیک و لوکسی برخوردار هستند. محصولات این برند از ویژگی‌هایی نظیر شیشه سکوریت سه جداره، فن یکنواخت کننده، رده مصرف انرژی A، سیستم یخ زدایی و فن کانوکشن بهره‌مند شده‌اند.

 

اخوان

برند اخوان از پرچمداران و برندهای مطرح در زمینه عرضه انواع فر توکار است و تولیدات آن شامل سه نوع فر توکار برقی، گازی و برقی-گازی می‌شود. این تولید کننده یکی دیگر از سازندگان با بیشترین تنوع می‌باشد و حدود ۴۰ مدل متنوع را وارد عرصه بازار کرده است.

 

مدل های فر توکار اخوان دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای هستند و مانند سایر برندها از طراحی ظاهری شیشه مشکی، شیشه سفید و استیل بهره‌مند شده‌اند. ویژگی‌هایی نظیر شیشه ایتالیایی، موتور جوجه گردان، تعداد برنامه پخت زیاد، ظرفیت بالا و لعابEasy to Clean  از سایر مزایای تولیدات این برند محسوب می‌شوند.

 

آلتون

فر توکار آلتون از مدل‌های برتری است که بسیاری از نمونه‌های آن از طراحی ظاهری منحصر به فرد برخوردار هستند. محصولات این برند با گنجایش و ظرفیت بالا و حدود ۷۲ الی ۹۵ لیتر تولید می‌شوند و حتی فرهای توکار دو قلو هم در میان آن‌ها قرار گرفته است.

 

رنگ‌بندی این تولیدات شامل سفید، مشکی و استیل هستند. همچنین از مزایای چشمگیر و پراهمیت فرهای توکار آلتون می‌توان به مواردی مثل فن کانوکشن، لولای آرام بند، سنسور تشخیص پخت، ریل تلسکوپی، برنامه یخ زدایی، قفل کودک، سیستم ایمنی خودکار و درب چهار جداره اشاره کرد. با این حال اکثر آن‌ها در مقایسه با سایر موارد دارای قیمت به نسبت بالایی هستند.

 

بهترین برندهای فر توکار در ایران کدامند

ایلیا استیل

فر توکار ایلیا استیل در دو نوع تمام برقی و برقی-گازی وارد بازار می‌شود و با بهره‌گیری از کیفیت و قیمت مناسب در میان نمونه‌های برتر قرار گرفته است. این محصولات در تنوع محدود اما نمونه‌های خاص تولید می‌شوند و بسیاری از مدل‌های آن از دیواره لعابی Self Clean برخوردار هستند. این مزیت موجب نظافت خودکار می‌شود و به استفاده از محصول سهولت بسیاری می‌بخشد.

 

همچنین اکثر نمونه‌های فر توکار ایلیا استیل دارای مزایایی مثل گریل، ریل تلسکوپی، سیستم یخ زدایی، چندین برنامه پخت، گنجایش مناسب، فن کانوکشن، جوجه گردان و صفحه نمایش لمسی هستند. از این رو انتخاب این برند یکی دیگر از گزینه‌های مطلوب به شمار می‌رود.

 

داتیس

برند داتیس آخرین مورد از بهترین برندهای فر توکار در ایران است که با بهره‌گیری از مزایای پراهمیت جایگاه مهمی را در این راستا به دست آورده است. برای مثال محصولات این برند از لحاظ ظاهر دارای طراحی لوکسی هستند و جلوه‌ای تازه را به آشپزخانه می‌بخشد.

همچنین تولیدات داتیس که در دو نوع برقی و برقی-گازی عرضه شده‌اند، مجهز به قطعات ایتالیایی باکیفیت می‌باشند. به انضمام این موضوع مواردی نظیر سنسور تعیین دما، سیستم میکروسوئیچ نسوز، گنجایش بالا، سیستم یخ زدایی، شیشه سکوریت مقاوم، پوشش دیواره Easy to Clean  و سیستم افزایش سریع دما از سایر ویژگی‌های مثبت این محصولات به شمار می‌آیند.

 

خرید بهترین فر توکار

در این مطلب با در نظر گرفتن تمامی خصوصیات و مشخصات مهم برای یک فر توکار باکیفیت، ۶ مورد از بهترین برندهای فر توکار در ایران را به شما معرفی کردیم. آشنایی با بهترین برندها، یکی از نکات مهم در جهت خرید فر توکار می‌باشد اما برای تجربه یک خرید موفق، باید به نکات دیگری نیز توجه نمایید. با مطالعه مقاله راهنمای خرید فر توکار، می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود از میان مدل‌های متنوع و گوناگون، بهترین گزینه را برای خرید فر توکار انتخاب نمایید.

برچسب‌ها: