بهترین قرص های چاقی از دید مصرف کنندگان

بهترین قرص های چاقی از دید مصرف کنندگان

همیشه در اطرافمان افرادی را دیده ایم که علیرغم اینکه وعده های غذایی شان از بقیه افراد خیلی بیشتر است اما همواره از کمبود وزن رنج می برند. افزایش وزن و اندامی خوش فرم همیشه رویای افرادی است که از لاغری زیاد خود بیزارند.

 

مکمل ها و قرص های چاقی زیادی برای افزایش وزن در بازار وجود دارد. خیلی از آنها جوابدهی لازم را ندارند خیلی دیگر هم بعد از چاقی دوباره به حالت اول بازگشت دارند مدل های دیگری هم هستند که احتیاج به ورزش و فعالیت سنگین دارند که برای همه افراد امکان پذیر نیست.

 

ما در اینجا می خواهیم چند نمونه از بهترین قرص های چاقی را به شما معرفی کنیم که هم جوابدهی بسیار خوبی دارند و هم بدون بازگشت می باشند.

 

1 – قرص چاقی فورس فکتور

قرص چاقی فورس فکتور 2 Force Factor ساخت کمپانی جی ان سی GNC آمریکا است و همانطور که می دانید این کمپانی جزء کمپانی های برتر داروسازی جهان است و تمام محصولات این کمپانی از کیفیت و جوابدهی فوق العاده بالایی برخوردارند.

 

قرص چاقی فورس فکتور 2 اولین و تنها قرص چاقی ماهیچه ساز در ایران می باشد که با ایجاد ماهیچه طبیعی باعث افزایش وزن طبیعی می شود و برای همیشه از شر لاغری خلاص می شوید.

 

فورس فکتور در سال 2016 وارد بازار جهانی شد و با استقبال گسترده ای مواجه شد بطوری که در سال 2017 رتبه اول پرفروش ترین محصول چاقی آمریکا را کسب کرد و در سال 2018 و 2019 در دو سال متوالی موفق به کسب رتبه اول پر فروش ترین قرص چاقی جهان شد (منبع: آمازون هات نیوز) پیش بینی می شود که در سال 2020 نیز برای سومین بار رتبه بهترین قرص چاقی را کسب کند.

 

در کل تمام افرادی که لاغر اند دو دسته هستند دسته اول اشتها برای غذا خوردن ندارند و اصلا میل به غذا خوردن ندارند و دسته دوم خیلی غذا می خورند ولی هر چقدر که غذا می خورند چاق نمی شوند یعنی مواد غذایی جذب نمی شود.

 

قرص چاقی فورس فکتور 2 بهترین قرص چاقی ای است که در چند سال گذشتنه وارد ایران شده است. فورس فکتور بصورت متوسط باعث افزایش وزن 12 تا 17 کیلو در هر ماه می شود.

 

همچنین قرص چاقی فورس فکتور 2 دارای تاییدیه GMP و تاییدیه FDA می باشد و به همین دلیل می توان گفت که فورس فکتور کوچکترین عوارضی ندارد و می توانید با خیال راحت این محصول را استفاده کنید.

 

ترکیبات قرص فورس فکتور کاملا گیاهی و طبیعی هستند و هیچ ماده شیمیایی یا هورمونی در ترکیبات این قرص چاقی استفاده نشده است.

 

کارایی های قرص چاقی فورس فکتور:

** افزایش دهنده فوق العاده اشتها

** تنها محصول ماهیچه ساز واقعی در ایران

** افزایش جذب مواد غدایی و تبدیل پروتئین به ماهیچه

** جلوگیری از ایجاد چاقی در نواحی شکم و پهلو

** چاق کننده یکنواخت تمام اندام ها با فرم طبیعی

** حاوی تثبیت کننده برای برگشت نداشتن

** تشکیل ماهیچه در بدن به جای چربی

** دارای ترکیب 100% گیاهی

** دارای بارکد معتبر و قابل پیگیری

** بدون کوچکترین عارضه

** بدون نیاز به ورزش

** مناسب برای خانم ها و آقایان

** به همراه چاقی صورت

 

قرص چاقی فورس فکتور Force Factor 2 علاوه بر بدن صورت را نیز چاق کرده و اندامی زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

بهترین قرص های چاقی از دید مصرف کنندگان

2- قرص چاقی صورت سوپر فت فیس اکسترا

قرص چاقی صورت سوپر فت فیس اکسترا ساخت کمپانی نوتراکرافت آمریکا می باشد و در بین قرص چاقی صورت موجود در ایران بهترین کیفیت و جوابدهی را داراست.

در چند سال اخیر بیشتر از 10 مدل قرص های مختلف برای چاقی صورت وارد بازار ایران شده که که متاسفانه اکثر این محصولات یا جواب نمی دهند و یا اگر هم جواب بدهند با اتمام دوره به سرعت به حالت اول بر می گردند.

 

با دقت در این ترکیبات این قرص ها می بینید که تمام این محصولات نهایتا دارای 6 ترکیب اصلی هستند. با مطالعه این ترکیبات می بینید که چهار تای این ترکیبات فقط ویتامین B  می باشد ( B1  – B2 – B6  و B12  ) که هیچ ربطی به چاقی صورت نداشته و نهایتا کمی بدن را چاق می کنند.

 

اما قرص سوپر فت فیس اکسترا دارای 12 ترکیب اصلی و موثر برای چاق کنندگی صورت می باشد که تک تک این ترکیبات را گیاه های خاص و کمیاب تشکیل می دهند که باعث چاقی طبیعی – یکنواخت و بدون بازگشت صورت می شود.

 

کپسول چاقی سوپر فت فیس اکسترا ( هم سوپر است هم اکسترا ) از نظر دوز – کیفیت – جوابدهی و برگشت نداشتن فوق العاده بالاتر از محصولاتی مانند فت فیس معمولی – سوپر فت فیس و یا فت فیس اکسترا و … عمل می کند.

 

  ایده ال برای چاق شدن طبیعی صورت و جلوگیری از پیری صورت. دقت کنید که این محصول باعث چاقی کل بدن نمی شود و فقط روی صورت تاثیر دارد.

 

اگر تا کنون تمام راه حل ها را امتحان کرده اید و بی نتیجه بوده است سوپر فت فیس اکسترا به شما کمک خواهد کرد.

 

بهترین قرص های چاقی از دید مصرف کنندگان

3 – قرص چاقی جی فست اکستریم

قرص چاقی جی فست اکستریم G-Fast Extreme  کاملا گیاهی و ساخت کمپانی “سوانسون ویتامینز” کشور آمریکا می باشد و دارای جوابدهی بسیار عالی و بدون بازگشستی است.

 

اما متاسفانه به دلیل اینکه تقلبی این قرص در بازار ایران خیلی زیاد شده باید حتما دقت کنید که جنس اصلی تهیه کنید. برای اطمینان از اورجینال بودن قرص جی فست توصیه می شود که این قرص را از نمایندگی آن شرکت فرازطب و یا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

قرص چاقی جی فست اکستریم با افزایش ترشح آنزیم های افزایش وزن باعث چاقی بدن به صورت طبیعی و یکنواخت می شود.

 

خیلی از  افرادی که لاغر هستند مشکل جذب مواد غذایی دارند . یعنی با وجود اینکه غذا زیاد می خورند ولی همچنان لاغر هستند ولی قرص چاقی گياهي جی فست اکستریم G – Fast Extreme  با تنظيم متابوليسم  بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی به طور چشم گیری موجب چاقی عمومي و افزايش وزن مي شود .

 

کارایی های قرص چاقی جی فست اکستریم :

افزایش اشتها

افزایش جذب مواد پروتئینی

ماهیچه سازی فوق العاده

کاملا گیاهی

بدون بازگشت

 

بدون اغراق در زمينه داروهاي چاقی قرص جی فست اکستریم G – Fast Extreme بسيار موثرتر و بهتر از تمام داروهاي موجود است.