خرید اینترنتی رابیتس ، پشم شیشه و سیم خاردار

مجموعه : مجله خبری
خرید اینترنتی رابیتس ، پشم شیشه و سیم خاردار

از انواع ورق فلزی می‌توان به رابیتس اشاره کرد که حالت شبکه‌ای دارد. این ورق‌های مشبک فلزی از پرس ورق‌های گالوانیزه به دست می‌آیند .

 

از نظر شکل ظاهری چشمه‌هایی که در این ورق‌ها ایجاد می‌شود متفاوت است. این چشمه‌ها می‌تواند دایره‌ای، لوزی، مربعی و یا متوازی الاضلاع باشند. این ورق‌ها از جمله ورق‌های بسیار مقرون به صرفه در بازار هستند و به دلایل بسیار زیادی کاربرد آن‌ها رو به افزایش است ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

 

رابیتس چیست ؟

رابیتس‌ها را معمولا بر اساس نوع نیاز در ستون‌های مختلف تولید می‌کنند. در ایران رابیتس‌ها با تعداد ستون‌های ۹، ۱۱ و ۱۳ ستونه مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام کاربرد متفاوتی در صنعت ساختمان‌سازی دارند، به تعداد ستون رابیتس، پل ستون نیز گفته می‌شود.

 

البته باید توجه داشته باشید که استفاده از رابیتس ۱۷ ستونه نیز در کشورهای دیگر رایج است، ولی در ایران این محصول تقاضای بالایی ندارد.

 

نوع ۱۳ ستونه این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار است که البته از نظر قیمت از انواع دیگر گران‌تر است و کاربردهای خاصی دارد؛ به همین دلیل است که در هنگام خرید رابیتس باید توجه داشته باشید که نوع خریداری شده با مورد مصرفی و متراژکاری تطابق داشته باشد.

 

گاهی مشاهده می‌شود که برای بالا بردن سرعت کار، در سقف‌های کاذب از نوع ۱۳ ستونه به جای ۹ ستونه سبک استفاده می‌شود که این کار علاوه بر غیر استاندارد بودن، هزینه بیشتری هم در بر دارد.

 

اما در گچ‌کاری سقف، نوع ۱۳ ستونه سنگین کاربرد بیشتری دارد، همچنین در نمای ساختمان هم ۱۳ ستونه سنگین استفاده می‌شود، چرا که باید وزن سنگ نما را تحمل کند. برای استعلام قیمت رابیتس می توانید با کارشناسان فروش فولادین در تماس باشید و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه نخست وبسایت فولادین وارد نمایید .

 

خرید اینترنتی رابیتس ، پشم شیشه و سیم خاردار

پشم شیشه چیست ؟

پشم شیشه از قدیمی ترین و پرمصرف ترین انواع عایق های حرارتی است و سابقه تولید آن در داخل کشور به حدود چهل سال قبل می رسد. خیلی ساده می توان بیان کرد که معمولاً از ترکیب الیاف نازک و منعطف شیشه، پشم شیشه تولید می شود.

 

درواقع پشم شیشه نوعی عایق حرارتی صوتی نیز شناخته می شود که علاوه بر دارا بودن الیاف نازک و منعطف شیشه ذوب شده همراه با مقداری ماسه معمولی و رزین نیز ترکیب می شود. پشم شیشه نوعی عایق است که بافت آن از مواد بسیار کوچک و سوزنی شکل تشکیل شده است.

 

جالب است بدانید که از عمده کاربرد آن در صنعت می توان به عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی باتحمل دمای ۷۵۰+ درجه سانتی گراد و نقطه ذوب ۱۳۰۰ و نیز تحمل برودتی آن منفی ۳۰ درجه سانتی گراد اشاره نمود. پشم شیشه در اقطاع مختلف ازجمله لوله ای، فله ای، پتویی و لحافی در بازار عرضه می شود و یکی از پرکاربردترین انواع عایق های گرم محسوب می شود.

 

قیمت پشم شیشه متغیر می باشد به همین علت بهتر است برای استعلام قیمت دقیق آن با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

علاوه بر این، محصول نامبرده در صورتی که در مجاورت با بخار آب (خصوصا در محیط گرم و شرجی) از خود اسید سیلیسیک تولید می نماید. به خاطر همین است که باید از پشم شیشه به نحو مطلوب محافظت کرد زیرا در غیر این صورت لا به لای الیاف آن، منبع رشد باکتری ها و قارچ ها خواهد شد.

 

با وجود مزیت هایی که این محصول دارد، مانند تحمل سرما و گرما تا درجه حرارتی بالغ بر ۵۵٠ درجه سانتی گراد، مقرون به صرفه بودن قیمت پشم شیشه ، عدم حساسیت های پوستی به آن به دلیل عدم به کارگیری مواد شیمیایی در تولید پشم شیشه و … این کالا معایب کوچکی هم دارد .

 

خرید اینترنتی رابیتس ، پشم شیشه و سیم خاردار

 

قیمت روز سیم خاردار

سیم خاردار یکی از محصولات مفتولی تولید شده از فولاد نرم است. برای تولید سیم خاردار از سیم مفتول استفاده می کنند. این محصول در کنار تیر حصار یا پایه فنس و توری حصاری و دیگر متعلقات فنس کشی، پروژه ی تکمیل حصار و فنس پیرامونی یک محدوده را به سرانجام می رساند. از این رو انتخاب نوع سیم خاردار، سیم خاردار با قیمت مناسب وسیم خاردار متناسب با حصار می تواند در روند پروژه، هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت، تاثیر دو چندانی ایجاد نماید.

 

قیمت سیم خاردار با توجه به ضخامت مفتول و ضخامت و نوع خار و نوع سیم متفاوت است. هنگام خرید سیم خاردار باید به کاربرد آن توجه داشت تا بتوانیم با کمترین هزینه انتخاب بهتری داشته باشیم .

 

 

خرید اینترنتی آهن آلات از فولادین

برای خرید اینترنتی انواع محصولات فولادی ، مفتولی و آهن آلات تنها کافیست با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

Fuladin.com فولادین ، خرید اینترنتی آهن

شماره تماس ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵